هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
بعد خوبیش اینه چیز خاصی نیست یعنی توی اکثر خونه ها پیدا میشه.
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
برگام چطوری میخوریش:)))
من غذایی که میخورم مزه روغن زیتونشو حس کنم دیگه لب نمیزنم چه برسه اینکه بخوام خالی بخورمش...
ـ
منم متنفرم از روغن زیتون این شات و با گریه میخورم صبحها 😂 ولی خب میخوام ببینم اتفاقی میوفته یا نه
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
وای هانیوپ منم ببررㅠ
ـ
بیا بریم 😭 :((
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
https://eitaa.com/the_library/17479
به نظرم به اون دوستت هیچ ربطی نداره
همون دوست بددهنته؟
ـ
وای یه بار دروغ گفتم فقط که اونم برملا شد... (به اون طرف دروغ گفتم نه باران) بد دهن کدومه؟ همون که میگفت تو معلوم نیستی چه شکلی ای همون لعنتیه
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
https://eitaa.com/the_library/17508
آیا این همون دوستت نیست که همش بد حرف میزد؟
ـ
آره همونه
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
قکر نکنم باران آدمی باشه که حاضر باشه دوستیتون خراب بشه الان دقیقا چی گفته؟ در حواب پیامات شکایت کرده یا گفته اوکیه و اینا؟
ـ
کاش شکایت میکرد ولی با ادب ترین رفتار جهان و نشون داد ولی هنوز پیامای معذرت خواهیم و ندیده
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
میتونی واسه باران کادوی معذرت خواهی بگیری و واسش توضیح بدی
ـ
حالا کو من تا دوباره ببینمش
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
وای چقدر بامزه این گوگولیا😭😭😭
دوستیتون پایدارر😭
ـ
بوس به شما 😼💘
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
https://eitaa.com/the_library/17420 وای خداابخیایثخ ببینشون چقدر نازننن 😭😭😭😭😭😭😭 کاش همه مثل شماها بودن اینقدر با شعور که با پوشش متفاوتتون اینقدر باهم خوب و نانازین 😭😭😭
ـ
وای خدا ماچ به شما که :))) (。・//ε//・。)
من خودم خیلی کم پیش اومده توی حضوری کسی باشه که محجبه بوده و من باهاش دوست شده باشم اصولاً با نقطه تضاد خودم راحت ترم ㅠ ولی خیلی خوشحال شدم اینطوری گفتی ممبر.
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
مدل گوشی که باهاشون عکس گرفتی چیه؟ خیلی خوب شدنم
ـ
جدی میگیییی؟! چقدر خوشحال گشتم :))))) گوشی خودمه شیائومی نوت ۱۴
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
وای حنا نمیدونم من چرا دارم دارم از ذوق میمیرم با دیدن عکسای بیرون رفتنت با باران🥹🎀
الهی خیلی خوشحالم که بلاخره با کسی که میخواستی تونستی دوست بشی اونم تا این حد که من واقعا حس میکنم باران خیلی دوست داره☺️
میشه بیای از امروزت باهاش بگی بهمون البته اگه دوس داشتی😍🥹
ـ
وااهااایییی دختر خوش ذوق من :))))
خیلی لبخندی میشم اینجور پیاما رو میبینم یاد چند ماه پیش افتادم که بهتون میگفتم کاش باهاش دوست بشمㅠ دورت بگردم من آخه...💘 این مهربونیت بودنت رو میرسونه عزیزم☹️سباظفظشغسعسقسقثغ وای اینطوری نگو میمیرم از شادی چشم چشم فقط نمیدونم چی باید بگم بذار فکر کنمممم