هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
وای چقدر بامزه این گوگولیا😭😭😭
دوستیتون پایدارر😭
ـ
بوس به شما 😼💘
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
https://eitaa.com/the_library/17420 وای خداابخیایثخ ببینشون چقدر نازننن 😭😭😭😭😭😭😭 کاش همه مثل شماها بودن اینقدر با شعور که با پوشش متفاوتتون اینقدر باهم خوب و نانازین 😭😭😭
ـ
وای خدا ماچ به شما که :))) (。・//ε//・。)
من خودم خیلی کم پیش اومده توی حضوری کسی باشه که محجبه بوده و من باهاش دوست شده باشم اصولاً با نقطه تضاد خودم راحت ترم ㅠ ولی خیلی خوشحال شدم اینطوری گفتی ممبر.
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
مدل گوشی که باهاشون عکس گرفتی چیه؟ خیلی خوب شدنم
ـ
جدی میگیییی؟! چقدر خوشحال گشتم :))))) گوشی خودمه شیائومی نوت ۱۴
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
وای حنا نمیدونم من چرا دارم دارم از ذوق میمیرم با دیدن عکسای بیرون رفتنت با باران🥹🎀
الهی خیلی خوشحالم که بلاخره با کسی که میخواستی تونستی دوست بشی اونم تا این حد که من واقعا حس میکنم باران خیلی دوست داره☺️
میشه بیای از امروزت باهاش بگی بهمون البته اگه دوس داشتی😍🥹
ـ
وااهااایییی دختر خوش ذوق من :))))
خیلی لبخندی میشم اینجور پیاما رو میبینم یاد چند ماه پیش افتادم که بهتون میگفتم کاش باهاش دوست بشمㅠ دورت بگردم من آخه...💘 این مهربونیت بودنت رو میرسونه عزیزم☹️سباظفظشغسعسقسقثغ وای اینطوری نگو میمیرم از شادی چشم چشم فقط نمیدونم چی باید بگم بذار فکر کنمممم
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
باران اومد دم خونه ما بعد دوتایی رفتیم دم ایستگاه اتوبوس و لال مونی گرفته بودیم همش میگفتیم خب...خب...
بعد خیلی بوی خوبی میداد ㅠ کتابشو بهم قرض داد و رسیدیم انقلاب و باران کتاب خرید همینطوری رفتیم و رفتیم رسیدیم به کافه اونجا یه چیز خوردیم باز حرف زدیم و برگشتیم توی اتوبوس هم با یه هندزفری آهنگ گوش دادیم! واقعا لال شدم نمیدونم چی بگم خیلی برام جالب بود
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
عکس ازش نگرفتییییی؟
ـ
نه روم نشد😭
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
به نظرت کارم اشتباهه؟
من امروز توی گیم با یه پسر ژاپنی آشنا شدم و در مورد مسائل ساده صحبت کردیم مثل کار و رشته تحصیلی و فرهنگشون و شهرشون و این چیزا و گفت میخواد بره مسافرت مالزی و اینستامو بهش بدم تا بتونم عکسا و پست مربوط به سفرش رو ببینم فعلا که بهش ندادم ولی خب کلا حس بدی میگیرم
ببین من تا حالا با هیچ پسری حرف زدم و از این بابت دارم اذیت میشم از طرفی حرف بدی نمیزنیم اصلا بعد او اونطرف دنیاست نمیدونم واااایی
به نظرت کارم اشتباهه؟ توروخدا همین الان جواب بده
ـ
یعنی توی مجازی؟
چی بگم جدی من توی این مسائل افتضاحم ولی خب جدی چی بگم خب اولین بارت بوده بخاطر همین حس عجیبی داشتی باز نمیدونم بالاخره شاید بعد یه مدت دیگه صحبت نکنید واقعا نمیدونم بگم نه بگم آره؟ خب بگو اون آیدی اینستا بده دختر 😭
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
هانیوپ زود جواب پیاممو بده من خوابم میاد😭😂
ـ
کنترل کن خودتو😼🤣
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
هو ایز باران؟
ـ
دوست و همکلاسیم اوایل سال همش اینجا راجع بهش حرف میزدم که میخوام دوستش بشم و باهاش حرف بزنم و اینا و... بخاطر همین بچه ها میشناسنش 😭
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
باران
دوستته؟ جدیدا باهاش آشنا شدی؟
ـ
بله بله
جدیدا که خب یه ۳،۴ ماه میشه ㅠ
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
https://eitaa.com/the_library/17441
نه اصلا آیدی اینستا مهم نیس مهم صحبت کردن با اون شخصه
جدی میگم واقعا حرف خاصی نمیزنیم اگه نمیگفت من اصلا متوجه هم نمیشدم پسرم فکر میکردم دختره و یه دوست معمولیه که توی گیم باهم حرف زدیم
ـ
بچه الان میخوای از من چه جوابی میخوای؟ اینکه بهت بگم کار خوبیه یا نه؟😭 ولی باید خودت موقعیت خودت رو ببینی و تصمیم بگیری. متوجهم چی داری میگی :))
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
هانیوپ به نظرت اگه نت بخاد دوباره ملی شه قبلش چیکارا کنیم حتما؟چیا دانلود کنیم؟فعلا که فقط توی دیپ سیک ثبت نام کردم محض احتیاط
ـ
دیپ سیک چیست؟
وای ایشالله که نمیشه 😭 نمیدونم من خودم هیچ غلطی نمیکنم فقط بخاطر ادیت و تیک تاک نت و میخواستم 😼