eitaa logo
همسایه بغلی توتورو ~
78 دنبال‌کننده
40 عکس
54 ویدیو
1 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
گریم میاد خوابم میاد فردا هم امتحان صفر هم نخوندم ساعت هشت هم باید پاسگم برم دوش بگیرم امتحان بدم ـ امتحان چی داری؟ حضوریه؟ نمیتونی ساعت ۳ بیدار بشی بخونی؟ بشین درسای آخر و بخون لااقل پاس بشی بچه 😭 ولی این حال و خیلی درک میکنم.... اگه اینو بد دادی بقیه رو جبران کن
https://eitaa.com/the_library/17447 اگه دیدم برات میفرستم😂 ـ آفرین با من به اشتراک بذار😉
https://eitaa.com/the_library/17447 اگه پیجش خصوصی نیس میشه به مام بدی؟😭🤣 ـ 🤣🤣🤣🤣عاشقتم وای
https://eitaa.com/the_library/17450 وای فای نداریم به خاطر همین وصل نمیشه؟ تلگرام رو پاک کرده بودم الان تازه دوباره گرفتم ولی روی صفحه اولی که شماره وارد میکنی مونده جلوتر نمیره ـ نمی‌دونم الان اینترنت ها هنوز فقط وای فای وصل میشه یا نه چون خودم فقط وای فای وصلم :(((( آره شنیدم اینو که تلگرام مثل اینکه اینطوری شده نمیدونم درست میشه یا نه :(
موهای باران کوتاهه؟ باران رو توصیف کنننن ـ آره کوتاهه ㅠ راجع به ظاهر؟ خب یه دختر قد بلند موهای کوتاه که جلوش رنگ بوده و الان رنگش رفته چشمای سبز جنگلی، لبخند لثه ای دیگه چی بگم برات؟
https://eitaa.com/the_library/17453 چشم چشم حتما😂 پس یعنی اشکال نداره؟ وای عذاب وجدان میگیرم به این موضوع فکر میکنم😭 ـ من هیچ نظری نمیدم 😭 خودت فکرات و بکن بچه :(((
امتحانم حضوری نیست ولی حنا .... ی دوست دارم که ی حرفایی بهم زد یعنی ازاارم میده الان گریم میاد من دوسش دارم ولی منو همکلاسی میبینه ـ وای خوبه خداروشکرررر بگیر بخواب جون برای تقلب داشته باشی :)))) وای منم گریم گرفت.... کاریش نمی‌تونی بکنی بچه بذار بگذره یکی بهتر میاد متوجهم چقدر میخواستی بشه ولی خب دنیا همینه دیگه با آدمای مورد علاقت امتحانت می‌کنه
https://eitaa.com/the_library/17454 من تاحالا با کلی دختر ژاپنی حرف زدم دوتا دوست روسی پیدا کردم که بعد از چند مدت دیگه خبری ازم نگرفتیم دیگه سه تا دوست مکزیکی داشتم یدونه عراقی یدونی تایوانی پنج شش تا چینی مالزی اندونزی و آره همینا بودن😁 ـ با همین هلو تالک؟ ✨✨✨ ماشاالله منم دلم خواست نامرد به به دختر ژاپنی روسی سقیفسفسعصقصعصع😭
واقعا حالم بده میشه کمک کنی همونیم که امتحان داشت ، دوستش .... ـ ای خدا :(((( تا جایی که بتونم چرا که نه ولی میشه ازت بخوام بخوابی؟ بخاطر خودت میگم تو الان خیلی روحت خسته شده به اندازه کافی راجع بهش فکر کردی فشار داری ...
واقعا شما امتحان ترم دوم ندادین ؟ ـ نه :( فقط یه عالمه پروژه دادن بهمون
از دی بساط همین شده .. اصلا نمی‌دونم چیشد آنقدر دوسش دارم ؟! واسش همه کار می کنم بهم بی محلی می کنه ی دوست دیگه هم داره که بهش حسودیم میشه مثلا میگه اسممو بهش می گم جانم ؟ میگه صمیمی نشو دیگه نمیدونم چیکار کنم سری هفته پیام نمیدم حالم بهتره بار پیام میدم آخرش اعصابمو زبهم کی ریزیه ـ اوخی.... جوجه کوچولو:(((( اه از اون دوستایی که با کسی که دوستش داری هستن متنفرم متنفر. ولی بذار بهت یه چیزی بگم اون آدم تغییر نمی‌کنه تو فقط داری ضربه روحی رو قبول می‌کنب چون کسی که بهت ضربه میزنه رو دوست داری و این خوب نیست...
از چشمای باران عکس نداری؟ ـ بچه نصفه شبی چشم باران و می‌خوای چیکار