هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
خوابم نمیبرع
خب چیکار کنم
گرمه
عرق کردم
سر دردم
حالم گرفتس .وااای واااای
استرسم دارم.
ـ
نفس عمیق بکش قلب مهربونت و ناراحت تر از این نکن بچه.
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
بهم میگفت داری وابستهام میشی، راست میگفت ولی من خودمو نجات دادم، اما الان خودش داره وابسته میشه، خیلی زیاد و از پیامهاش مشخصه. من از جانب خودم اعتراضی ندارم، اما میترسم اون آسیب ببینه:((
_دخترکتابخور.
ـ
سلااام چخبر؟!
بنظرم اینجور دوستی ها خوب نیست با اینکه خودم هنوز هم دارم تجربه میکنم ولی پیشنهاد نمیکنم :( فقط رابطه رو کمرنگ تر کن. اینکه فکر یه فرصت دوباره هم نکن
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
https://eitaa.com/the_library/17523
چه گروهیه؟چقدر بچه کوچولوعه و اون پستونک زردش بامزننن😭
ـ
توباتو ㅠ *فریادددد خیلی خیلی خیلی بچه تو جیبی و بامزه ایه وای خیلی ناز بود :(
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
https://eitaa.com/the_library/17523
لطفا لطفا لطفا اسن برنامه رو بگووووووووو
احتمالا توی کامتاش نوشته باشنننننن
ـ
مطمئن نیستم ولی فکر کنم برنامه "parenting diary" باشه :)
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
با باران رفتید بیروننننن؟
ـ
آرهه دیروز ㅠ
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
دختر ببخشید ، میتونم بپرسم نمونه چه رشته ای قبول شدی و چجوری؟ من تو سال اونقدری که باید نخوندم و الان تو فکر جبرانم:(
ـ
این چه حرفیه عزیزم:)))
رشته انسانی و هنرستان ولی الان انسانی میرم.خب چی بگم حقیقتش من تمرکزم روی کتابا بود و فقط یکم تست برای زمان بندیم زندم و کلاس اینا هم نرفتم. فقط کتابارو کامل کامل بخون البته این برای رشته انسانی هست که میگم برای ریاضی و تجربی خیلی اطلاعات ندارم.
(یه چیز خیلی مهم هست اینه که برای تست ها اگه مطمئن نیستی اصلا سوال و جواب نده نذار نمره منفی بشه).
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
فک کنم اسم گروهش تی اکس تی عه؟
-
https://eitaa.com/the_library/17528
اسم گروه تی اکس تیههه
ـ
بچه ها تی اکس تی همون توباتو هست دیگه خب.😭
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
هانیوپ میدونی من با حجابم چادر هم بعضی جاها میپوشم ولی خب دوست ندارم این پوششمو
ولی از یه طرف عذاب وجدان هم میگیرم اگه بخوام پوششمو عوض کنم
میترسم دیگه اونجوری خدا دوستم نداشته باشه
البته الانم نمازام یا قضا میشه یا خیلی دیر میخونم و سر این خیلی ناراحتم
بعد تازه من اگه با خودمم کنار بیام خانواده نمیزارن
حتی همین الان هم بعضی وقتا بهم گیر میدن چرا لباست کوتاهه در صورتی که اصلا هم کوتاه نیست
یا سر خیلی چیزا هست که محدود میشم
همیشه حسرت میخورم
میگم میشه جواب پیاممو بدی؟😭
تا الان چند بار گفتم😭
ـ
سلام عزیزم اول اینکه معذرت میخوام من خیلی وقته ناشناس هارو ندیدم 😭
بنظر من حجابی که از روی اجبار باشه به درد نمیخوره. اینطوری نگو مطمئنا اینکه همین الان داری به این موضوع فکر میکنی و نگران این موضوعی خیلی ارزشمنده عزیزم. متوجهم چی میگی باور کن منم یه دوره خیلی طولانی از خدا دور شده بودم اصلا نماز نمیخونم ولی امروز که عید غدیر هم هست پاشو وضو بگیر نمازت و بخون خودت و به خدا بچسبون هیچکس بجز خدا تو رو بخاطر خودت نمیخواد یادت باشه :)))
متوجهم بعضی خانواده ها الکی سختگیرن اگه میخوای چادر کمتر بپوشی و اینا به خانواده ات بگو چادر خیلی ارزش داره و من سختمه نمیخوام الکی و تظاهری سرم باشه ولی مواقعی که تونستم سرم میکنم و این حجابی الان دوست دارم داشته باشم هیچ عیبی نداره و باعث نمیشه از خدا دور بشم فقط راحت تر هستم باهاش. بنظرم اینجور حرف ها شاید بتونه کمک کننده باشه عزیزم 💘
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
https://eitaa.com/the_library/17534
آخی ناناز،علی واقعا اسم قشنگیه چه تنها چه با اسمای دیگه.
ان شاالله که خوش قدم باشه و سایه امام علی همیشه بالاسرش باشه.
ـ
دورت بگردممم من ୧| ͡ᵔ ﹏ ͡ᵔ |୨
عزیز دلمی مچکرم براش دعاهای قشنگ کردی انشاالله همه ما زیر سایه امام علی باشیم :))))
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
هانیوپ هنوز با اون دوستت که یک شب یک چیزی شد دوستییی؟ یهو یادم افتاد بپرسم چون اون موقع خیلی نگرانت شدمم
ـ
آره عزیزم ಡ ͜ ʖ ಡ خداروشکر فعلا دوستیم حالا نمیدونم سرد شده یا نه چون مسافرته خیلی حرف نمیزنیم:(
دورت بگردم من خیلی مچکرم ازت خیلی شب بدی بود واقعا خوشحالم شماها پیشم بودید.
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
https://eitaa.com/the_library/17542
کیو میگه؟
ـ
باران.