هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
هانیوپ میدونی من با حجابم چادر هم بعضی جاها میپوشم ولی خب دوست ندارم این پوششمو
ولی از یه طرف عذاب وجدان هم میگیرم اگه بخوام پوششمو عوض کنم
میترسم دیگه اونجوری خدا دوستم نداشته باشه
البته الانم نمازام یا قضا میشه یا خیلی دیر میخونم و سر این خیلی ناراحتم
بعد تازه من اگه با خودمم کنار بیام خانواده نمیزارن
حتی همین الان هم بعضی وقتا بهم گیر میدن چرا لباست کوتاهه در صورتی که اصلا هم کوتاه نیست
یا سر خیلی چیزا هست که محدود میشم
همیشه حسرت میخورم
میگم میشه جواب پیاممو بدی؟😭
تا الان چند بار گفتم😭
ـ
سلام عزیزم اول اینکه معذرت میخوام من خیلی وقته ناشناس هارو ندیدم 😭
بنظر من حجابی که از روی اجبار باشه به درد نمیخوره. اینطوری نگو مطمئنا اینکه همین الان داری به این موضوع فکر میکنی و نگران این موضوعی خیلی ارزشمنده عزیزم. متوجهم چی میگی باور کن منم یه دوره خیلی طولانی از خدا دور شده بودم اصلا نماز نمیخونم ولی امروز که عید غدیر هم هست پاشو وضو بگیر نمازت و بخون خودت و به خدا بچسبون هیچکس بجز خدا تو رو بخاطر خودت نمیخواد یادت باشه :)))
متوجهم بعضی خانواده ها الکی سختگیرن اگه میخوای چادر کمتر بپوشی و اینا به خانواده ات بگو چادر خیلی ارزش داره و من سختمه نمیخوام الکی و تظاهری سرم باشه ولی مواقعی که تونستم سرم میکنم و این حجابی الان دوست دارم داشته باشم هیچ عیبی نداره و باعث نمیشه از خدا دور بشم فقط راحت تر هستم باهاش. بنظرم اینجور حرف ها شاید بتونه کمک کننده باشه عزیزم 💘
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
https://eitaa.com/the_library/17534
آخی ناناز،علی واقعا اسم قشنگیه چه تنها چه با اسمای دیگه.
ان شاالله که خوش قدم باشه و سایه امام علی همیشه بالاسرش باشه.
ـ
دورت بگردممم من ୧| ͡ᵔ ﹏ ͡ᵔ |୨
عزیز دلمی مچکرم براش دعاهای قشنگ کردی انشاالله همه ما زیر سایه امام علی باشیم :))))
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
هانیوپ هنوز با اون دوستت که یک شب یک چیزی شد دوستییی؟ یهو یادم افتاد بپرسم چون اون موقع خیلی نگرانت شدمم
ـ
آره عزیزم ಡ ͜ ʖ ಡ خداروشکر فعلا دوستیم حالا نمیدونم سرد شده یا نه چون مسافرته خیلی حرف نمیزنیم:(
دورت بگردم من خیلی مچکرم ازت خیلی شب بدی بود واقعا خوشحالم شماها پیشم بودید.
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
https://eitaa.com/the_library/17542
کیو میگه؟
ـ
باران.
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
بچه ها من تیک تاک ندارم خواستم بریزم پیدا نمیکنمممممم حالا هم که پیدا کردم دانلود کردمش نمیتونم وارد شم میشه راهنمایی کنید
ـ
توی مایکت فکر کنم باید باشه یادم نیست کجا دانلود کردم من. بهم بگو کجاش و نمیتونی وارد بشی بهت کمک کنم عزیزم یکم دردسر داره:)
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
این فیلم ژاپنیه که فرستادی اسمش چیه؟
ـ
سریال "دریایی آرام و روز هایی زیبا در کنار تو".
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
https://eitaa.com/the_library/17543 آهنگش و میفرستی لفطا🥺❤️
ـ
چشم
https://eitaa.com/trdgjj/450
اینجا برات فرستادم بچه فقط فایلی اومد معذرت میخوام ㅠ
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
https://eitaa.com/the_library/17546 همون اولش که تاریخ تولد میخواد
ـ
وای اصلا یادم نیست چطوری بوده 😭
بچه به این بچه کمک کنید
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
سلام زبانت خوبه؟اهنگ خارجی گوش میدی و مثل اینکه متوجه هم میشی معنیشو..چیکار کنم زبانم خوب بشه؟
ـ
بد نیست بنظرم معمولیم :(
اصولاً آهنگا رو اول متنش رو میخونم بعد معنی اونطوری هر وقت گوش میدم یادم میمونه. بنظرم به من فیلم و سریال زبان اصلی با زیرنویس فارسی کمکم کرد.
ویدیوهایی که نوشته انگلیسی دارن و سعی میکنم خودم برای خودم ترجمه کنم اگه متوجه نشدم توی ترنسلیت میزنم.
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
بچها یه میشه یه چند تا الهی به رقیه بگید برام یه موضوعی پیش نیاد که اگه بیاد من میمیرم از غصه..
ـ
حتما 💓 انشاالله که اینطوری نمیشه عزیزم