هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
این پسره هم احتمالا یه مشکلی داشته یه شاید اصلا حواسش کلا پرت بوده
منم اینجوریم که وقتی میرم تو فکر به یه جا سه ساعت زل میزنم
ـ
من خودمم خیلی این موضوع برام پیش میاد ولی میدونی مثلا اینطوری بود که یه نگاه عصبی و بد به من داشت قشنگ واضح بود که یه مشکلی با من داره.
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
https://eitaa.com/the_library/17565
وای یادم به این خاطره افتاد که دو سه سال پیش با مامان و داداشم رفته بودیم پارک،اونا نشسته بودن رو صندلی و من داشتم قدم میزدم بعد دیدم یه پسره داره به من چشمک میزنه منم اخم کردم و رومو برگردوندم دودیقه بعد که دوباره نگاش کردم اونم به من نگاه کرد و دوباره چشمک زد من محل ندادم یهو دیدم به یکی دیگه هم داره چشمک میزنه و بعد دیدم به همه چیز داره چشمک میزنه نگو آقا این پسره تیک عصبی داشته...(ー_ー゛)
ـ
وای ممبر این چی بود تعریف کردی....
خدایا.... 😭😭😭نههههه ولی اون واقعا مشکل داشتتتتت اینطوری بود که میام کتکت میزنم🙏🏻
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
https://eitaa.com/the_library/17576 چی میگی بالا سر پسره لینک یه چنل نوشته شده . عکسو تو نگرفتی
ـ
عزیزم مگه دروغ دارم؟😂 برای اون استیکرهست آیدی
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
رفتی لوتوس مال؟🥲
ـ
بله😭فکر نمیکردم کسی بشناسه
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
خب بهش بگوووو
بگو احساس میکنم سرد شدی
اینجور مواقع احتمالا سوتفاهم اون فک میکنه تو دوسش نداری و خودشو کمرنگ میکنه
ـ
نه خوشش نمیاد بهش بگم.
با اون اتفاق اگه سرد نمیشد تعجب آور بود حقیقتش:( اون پست هم پاک کرده
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
چیشددد مگههه
ـ
چی؟😭 یه اتفاقی افتاد اینطوری یکم (خیلی) کمرنگ شدیم
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
https://eitaa.com/the_library/17637
ببخشید میپرسم ولی چه اتفاقی؟؟؟ من نمیدونمم
ـ
رفته بودیم بیرون بعد عکسارو توی تیک تاک پست کرد من بهش گفتم میشه لطفا آیدی منو برداری یکی پیجت و چک میکنه نمیخوام متوجه بشه راجع به رابطه های دوستیم دیگه از اون به بعد پست و پاک کرد کلا و سرد شد. من خیلی عذرخواهی کردم ولی خب
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
میشه بپرسم چرا با باران سرد شدین؟
ـ
گفتم اینجا😭
https://eitaa.com/the_library/17640
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
https://eitaa.com/the_library/17640
وا چه اسکلی خو نمیخواستی آیدی تو ببینن وااا
ـ
نه اینطوری نیست لطفاً اینطوری نگو منبر خیلی برام عزیزه میدونی بنظرم حق داشت میدونید برای اولین بار بنظرم همه چیز تقصیر من بود. صادقانه من مودبانه گفتم بهش ولی چی بگم اونم حق داره انتخاب کنه با من باشه یا نه
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
به نظرم چیز خاصی نبود که بخواد ناراحت بشه آخه
ولی خب واقعا یه حس خیلی بدی داره که حس کنی طرف نمیخواد بقیه بفهمن با تو دوسته
ولی من واقعا عاشق دوستیتون بودم کاش بشه از دلش درآورد
ـ
من بهش گفتم چون منظور من اصلا این نیست. فقط نمیخوام یکی متوجه بشه دوست جدیدم و چقدر دوست دارم ولی شاید بد برداشت کرد شاید نمیدونم....
منم همینطور منم منم منم منم مچکرم بابت حرفات💘
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
ازش بپرس از دستم ناراحتی
نمیدونم یه جوری بحث اونموقع رو بکش وسطططط
ـ
آخه میشناسمش که خوشش نمیاد کسی اینطوری بهش بگه که سرد شدی و اینا
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
https://eitaa.com/the_library/17641
داداش ول کن برو رک بگو من معذرت خواهی هامو کردم حالا اگه دیگه رابطه ی دوستی مون واست مهم نیست و نمیخوای توهم یکم از خودگذشتگی کنی دیگه چیکارت کنم
ـ
ممبر من اصلا آدمی نیستم که بتونم این حرفارو بزنم خصوصا به باران بمیرم هم همچین چیزی نمیتونم بگم:(