eitaa logo
همسایه بغلی توتورو ~
75 دنبال‌کننده
40 عکس
54 ویدیو
1 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
رفتی لوتوس مال؟🥲 ـ بله😭فکر نمی‌کردم کسی بشناسه
خب بهش بگوووو بگو احساس میکنم سرد شدی اینجور مواقع احتمالا سوتفاهم اون فک میکنه تو دوسش نداری و خودشو کمرنگ میکنه ـ نه خوشش نمیاد بهش بگم. با اون اتفاق اگه سرد نمیشد تعجب آور بود حقیقتش:( اون پست هم پاک کرده
چیشددد مگههه ـ چی؟😭 یه اتفاقی افتاد اینطوری یکم (خیلی) کمرنگ شدیم
https://eitaa.com/the_library/17637 ببخشید میپرسم ولی چه اتفاقی؟؟؟ من نمیدونمم ـ رفته بودیم بیرون بعد عکسارو توی تیک تاک پست کرد من بهش گفتم میشه لطفا آیدی منو برداری یکی پیجت و چک می‌کنه نمی‌خوام متوجه بشه راجع به رابطه های دوستیم دیگه از اون به بعد پست و پاک کرد کلا و سرد شد. من خیلی عذرخواهی کردم ولی خب
میشه بپرسم چرا با باران سرد شدین؟ ـ گفتم اینجا😭 https://eitaa.com/the_library/17640
https://eitaa.com/the_library/17640 وا چه اسکلی خو نمیخواستی آیدی تو ببینن وااا ـ نه اینطوری نیست لطفاً اینطوری نگو منبر خیلی برام عزیزه می‌دونی بنظرم حق داشت می‌دونید برای اولین بار بنظرم همه چیز تقصیر من بود. صادقانه من مودبانه گفتم بهش ولی چی بگم اونم حق داره انتخاب کنه با من باشه یا نه
به نظرم چیز خاصی نبود که بخواد ناراحت بشه آخه ولی خب واقعا یه حس خیلی بدی داره که حس کنی طرف نمیخواد بقیه بفهمن با تو دوسته ولی من واقعا عاشق دوستیتون بودم کاش بشه از دلش درآورد ـ من بهش گفتم چون منظور من اصلا این نیست. فقط نمیخوام یکی متوجه بشه دوست جدیدم و چقدر دوست دارم ولی شاید بد برداشت کرد شاید نمی‌دونم.... منم همینطور منم منم منم منم مچکرم بابت حرفات💘
ازش بپرس از دستم ناراحتی نمیدونم یه جوری بحث اونموقع رو بکش وسطططط ـ آخه می‌شناسمش که خوشش نمیاد کسی اینطوری بهش بگه که سرد شدی و اینا
https://eitaa.com/the_library/17641 داداش ول کن برو رک بگو من معذرت خواهی هامو کردم حالا اگه دیگه رابطه ی دوستی مون واست مهم نیست و نمیخوای توهم یکم از خودگذشتگی کنی دیگه چیکارت کنم ـ ممبر من اصلا آدمی نیستم که بتونم این حرفارو بزنم خصوصا به باران بمیرم هم همچین چیزی نمیتونم بگم:(
میتونی یه ویدیو براش فور بزنی . یه چیزی که دوست داره یا برای هردوتون موردعلاقه بوده . بهتر میفهمیش._نیا ـ همین کارو کردم اتفاقا چند بار :(
https://eitaa.com/the_library/17649 این حرفت عجیب بود یعنی واسه پایدار موندن یه رابطه باید حتما یکی تون دست به جیب بشه؟ ـ نه منظورم این نبود معلومه که نه.معذرت می‌خوام بد توضیح دادم. می‌خوام ببینم خوشحال میشه یا نه... کادو هم دست سازه احتمالا نه که چیز مثلا خیلی گرون قیمت اینا از ته قلبمه
به نظرم بهش زمان بده شاید حالش کلی خوب نیست بزار زمان بگذره امیدوارم زودتر درست بشه هانیوپ شییی ㅠㅠ براتون آرزو های خوب خوب میکنمم ـ شاید... متاسفانه خیلی صحبت نمی‌کنیم که بفهمم چطوره دورت بگردم من انشاالله اگه قسمت هست درست میشه اگه هم نه که قطعا یه فرد فوق العاده قراره باهاش دوست بشه.