هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
https://eitaa.com/the_library/17640
وا چه اسکلی خو نمیخواستی آیدی تو ببینن وااا
ـ
نه اینطوری نیست لطفاً اینطوری نگو منبر خیلی برام عزیزه میدونی بنظرم حق داشت میدونید برای اولین بار بنظرم همه چیز تقصیر من بود. صادقانه من مودبانه گفتم بهش ولی چی بگم اونم حق داره انتخاب کنه با من باشه یا نه
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
به نظرم چیز خاصی نبود که بخواد ناراحت بشه آخه
ولی خب واقعا یه حس خیلی بدی داره که حس کنی طرف نمیخواد بقیه بفهمن با تو دوسته
ولی من واقعا عاشق دوستیتون بودم کاش بشه از دلش درآورد
ـ
من بهش گفتم چون منظور من اصلا این نیست. فقط نمیخوام یکی متوجه بشه دوست جدیدم و چقدر دوست دارم ولی شاید بد برداشت کرد شاید نمیدونم....
منم همینطور منم منم منم منم مچکرم بابت حرفات💘
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
ازش بپرس از دستم ناراحتی
نمیدونم یه جوری بحث اونموقع رو بکش وسطططط
ـ
آخه میشناسمش که خوشش نمیاد کسی اینطوری بهش بگه که سرد شدی و اینا
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
https://eitaa.com/the_library/17641
داداش ول کن برو رک بگو من معذرت خواهی هامو کردم حالا اگه دیگه رابطه ی دوستی مون واست مهم نیست و نمیخوای توهم یکم از خودگذشتگی کنی دیگه چیکارت کنم
ـ
ممبر من اصلا آدمی نیستم که بتونم این حرفارو بزنم خصوصا به باران بمیرم هم همچین چیزی نمیتونم بگم:(
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
میتونی یه ویدیو براش فور بزنی . یه چیزی که دوست داره یا برای هردوتون موردعلاقه بوده . بهتر میفهمیش._نیا
ـ
همین کارو کردم اتفاقا چند بار :(
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
https://eitaa.com/the_library/17649
این حرفت عجیب بود یعنی واسه پایدار موندن یه رابطه باید حتما یکی تون دست به جیب بشه؟
ـ
نه منظورم این نبود معلومه که نه.معذرت میخوام بد توضیح دادم. میخوام ببینم خوشحال میشه یا نه... کادو هم دست سازه احتمالا نه که چیز مثلا خیلی گرون قیمت اینا از ته قلبمه
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
به نظرم بهش زمان بده شاید حالش کلی خوب نیست
بزار زمان بگذره امیدوارم زودتر درست بشه هانیوپ شییی ㅠㅠ
براتون آرزو های خوب خوب میکنمم
ـ
شاید... متاسفانه خیلی صحبت نمیکنیم که بفهمم چطوره دورت بگردم من انشاالله اگه قسمت هست درست میشه اگه هم نه که قطعا یه فرد فوق العاده قراره باهاش دوست بشه.
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
از هرچیز قشنگی میبینی عکس بفرست براش و کلا تلاش کن باهاش حرف بزنی. تو میتونیییی
ـ
فعلا نتیجه نداده 💘 ولی چشم میدونی این کار زیادیش هم خوب نیست شاید بدتر اعصابش خورد بشه
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
هانیوپ راستش به نظر من داری بزرگش مبکنی و زیادی حساس شدی
مگه دوستی به اینه که هر روز حرف بزنید و نمیدونم بهش پیلم بدی ده خط ذوق کنه و ...
اتفاق خیلی صمیمی و خوب پیام داده که
والا من با صمیمی ترین دوستمم همیشه اینطوریم و شده چند ماه سین نزنم پیاماشو ولی رابطمون بهم نخورده
ـ
متوجهم عزیزم ولی این دوستی خیلی طولانی نبوده که بخوام بگم عادیه چون یکم کوتاه هست نسبتا اینطوری میگم. من انتظار ندارم ذوق کنه و اینجور چیزا فقط دارم میگم سرد شده چون رفتار قبلیش رو دیدم حالت عادیش رو دیدم و الان هم دیدم که بنظرم سرد شده💘
ممنون بابت صحبتت
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
خب مثلا نمیشه بهش بگی حس میکنم چند روزه حالت خوب نیست یا حوصله نداری؟
مثلا یجورایی حالشو بپرسی
ـ
از اون روز باهاش حرف نزده بودم آخه نمیتونم بگم یهویی چرا انگار بی حوصله ای😭
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
گفتم مرور زمان همه چیز مشخص میکنه قرار نیست خودتو به آدما ثابت کنی همین که معذرت خواهی کردی کافیه عزیز #وعم
ـ
هر چی بگذره همه چی بدتر میشه بنظرم.
مچکرم بابت دلگرم کردنت :)))
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
https://eitaa.com/the_library/17650 خب مطمئم شدم که خودش شاید از یه موضوعات دیگه ای ناراحته که حوصله نداره. و یا شایدم *رک بگم*کلا حوصله تورو نداره🙏💕
که البته بخاطر رفتار تو نبوده . رفتنیا خواهند رفت و ما نمیتونیم جلوشو بگیریم . پس خودت فکر کن راجبش.
و به نظرم خیلی خوبه بدون دعوا رابطتتون سرد شه🙏❤
ـ
گزینه دوم درست احتمالا *من*.
من خودم همیشه میگم اگه بشه میمونه اگه نه که میره ولی حالا یه پروانه امیدی وجود داره شاید به سمتش پرواز کرد از روان من خبر دار شد.