هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
هانیوپ راستش به نظر من داری بزرگش مبکنی و زیادی حساس شدی
مگه دوستی به اینه که هر روز حرف بزنید و نمیدونم بهش پیلم بدی ده خط ذوق کنه و ...
اتفاق خیلی صمیمی و خوب پیام داده که
والا من با صمیمی ترین دوستمم همیشه اینطوریم و شده چند ماه سین نزنم پیاماشو ولی رابطمون بهم نخورده
ـ
متوجهم عزیزم ولی این دوستی خیلی طولانی نبوده که بخوام بگم عادیه چون یکم کوتاه هست نسبتا اینطوری میگم. من انتظار ندارم ذوق کنه و اینجور چیزا فقط دارم میگم سرد شده چون رفتار قبلیش رو دیدم حالت عادیش رو دیدم و الان هم دیدم که بنظرم سرد شده💘
ممنون بابت صحبتت
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
خب مثلا نمیشه بهش بگی حس میکنم چند روزه حالت خوب نیست یا حوصله نداری؟
مثلا یجورایی حالشو بپرسی
ـ
از اون روز باهاش حرف نزده بودم آخه نمیتونم بگم یهویی چرا انگار بی حوصله ای😭
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
گفتم مرور زمان همه چیز مشخص میکنه قرار نیست خودتو به آدما ثابت کنی همین که معذرت خواهی کردی کافیه عزیز #وعم
ـ
هر چی بگذره همه چی بدتر میشه بنظرم.
مچکرم بابت دلگرم کردنت :)))
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
https://eitaa.com/the_library/17650 خب مطمئم شدم که خودش شاید از یه موضوعات دیگه ای ناراحته که حوصله نداره. و یا شایدم *رک بگم*کلا حوصله تورو نداره🙏💕
که البته بخاطر رفتار تو نبوده . رفتنیا خواهند رفت و ما نمیتونیم جلوشو بگیریم . پس خودت فکر کن راجبش.
و به نظرم خیلی خوبه بدون دعوا رابطتتون سرد شه🙏❤
ـ
گزینه دوم درست احتمالا *من*.
من خودم همیشه میگم اگه بشه میمونه اگه نه که میره ولی حالا یه پروانه امیدی وجود داره شاید به سمتش پرواز کرد از روان من خبر دار شد.
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
شاید خودش این روزا خوب نیست. اگه رفتارش همینطور موند یه مدت پیا نده شاید بهترین کار همین باشه _نیا
ـ
شاید.
چقدر از شاید بدم میاد نیا... شاید شد، شاید نشد، شاید این زندگی، شاید زندگی بعدی، شاید این آدم و شاید و شاید.
ولی چشم فعلا سکوت میکنم💘
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
هانیوپ بهش بگو حس میکنی سرد شده یه بار گفتنش واقعا مشکلی ایجاد نمیکنه:(( به نظرم الکی داری اینطوری فکر میکنی چون ما که از اول شاهد رابطت با باران بودیم میدونیم که باران هم کلی دوستت داره و تو رو دوست خودش میدونه انقدر راحت به خاطر یه دلیل مسخره که تمومش نمیکنه
ـ
(بوسیدن لپت ناز)
من نمیخوام بفهمه آدم حساس روانی ای هستم ممبر تا الان هم بخاطر همین جلوی خودم و گرفتم و چیزی بهش نگفتم چون بنظرم یکم مشخص شده براش که شاید زیادی حساس هستم به همه چیز و اگه اینطور بگم بنظرت فکر نمیکنه اوه چه آدم سمی ای؟ نه میدونی تموم نمیشه فقط شاید دوست باشیم. دوست
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
https://eitaa.com/the_library/17663 برات آرزوی بهترین هارو دارم. امیدوارم زندگیت از شاید ها خالی شه و بهترین آدم هایی که تو لایقشونی وارد زندگیت بشن عزیزکممم-نیا
ـ
دورت بگردم نیا عزیزم :)
قلب پر از پروانه باشه 💘امیدوارم تک تک ما با افراد خوبی آسنا بشیم و برامون ماندگار باشن.
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
چقدر وقته رابطتتون این شکلی شده؟
شاید باید یکم صبر کنی.
منم یه همچین رابطه ای مثل تو دارم فکر کنم.
در حالی که هر شب از ۱۱ اینا تا ۲ صبح چت میکردیم ، یهو میدیدم یک هفته یا دو هفته نیست.
بهش پیام میدادم، سرد جوابم رو میداد.
مثل مزاحم ها باهام رفتار نمیشد فقط اینکه چون کاملا با قبل متفاوت بود و قبلش خیلی خیلی صمیمی بود باهام ، الان خیلی واضح حس میشه.
دلم خیلی براش تنگ میشد و خیلی همه چیز ناجور به نظر میومد.
و صبر کردم
خیلی صبر کردم
و بهم پیام داد و با هم صحبت کردیم.
بالاخره انگار همه چی بهتر شد.
ـ
از ۱۱ خرداد ولی خب میدونم... شاید برای شماها کم باشه برای من خیلی عجیب بوده حتی با اینکه خیلی اهمیت ندادم از درون سر این قضیه خیلی فکر کردم و الان گفتم بذار بازم بگذره شاید بهتر شد همه چیز (دارم خودم رو قانع میکنم).
چقدر قشنگ بیان کردی عزیزم متوجهم بیا برای منم صبر کنیم چی میشه نه؟!...
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
https://eitaa.com/the_library/17660
خب دختررر یه چیزی میگفتی بهشش😭
حتما ازت ناراحته که بهش اونجوری گفتیو بعد دیگه بهش پیام ندادی
ـ
من باز پیام دادم دورت بگردم، اون علاقه نشون نداد و بهم پیام نداد میدونی. یکم اذیت کننده ست
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
هانیوپ من فکر میکنم خیلی حساس شدی چون واقعا هر چقدرم دوستیتون کوتاه باشه ولی وقتی صمیمی اید بخاطر همچین چیزی رابطتون خراب نمیشه😭
مناگر جات بودم بهش میگفتم رک بگو از دستم ناراحتی بابت اون روز؟ و تمام😭
ـ
چرا حس میکنم من یه سیاره دیگه زندگی میکنم و از یه سرزمین دیگه متولد شدم. بذارید راجع بهش فکر کنم باز ببینم دوازده شب به بعد که از دسترس خارج شدم میتونم بگم یا نه
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
هانیوپ چرا هیچوقت جواب ناشناس های من رو نمیدی؟😭
ـ
عزیزم هنوز جواب کسی رو ندادم باور کن امشب جواب میدم همه رو معذرت میخوام ازت خیلی سرم شلوغ بود این چند وقت😭💓
هدایت شده از زندگی به عنوان قارچ خپل ๋࣭𓏲 ๋࣭ ࣪
https://eitaa.com/the_library/17680
چقدر منی دختر
من حس میکنم آدمای کره زمین از من خوششون نمیاد کسی دوستم نداره
و آدم بدشانسی در همه چیز:)#وهم
ـ
واقعا امیدوارم کسی درکش نکنه....
میدونی من خیلی اهمیت ندادم ولی این چیزا باعث میشه فکر کنم کلا توی جمع خانواده نامرئی دارم میشم و شدم:(
ولی این تفکر و حذف کن مطمئن باش یه تعداد محدود یا یه نفر هم که شده هست برای واقعی تو رو دوست داره💘