eitaa logo
همسایه بغلی توتورو ~
75 دنبال‌کننده
40 عکس
54 ویدیو
1 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/the_library/17660 خب دختررر یه چیزی میگفتی بهشش😭 حتما ازت ناراحته که بهش اونجوری گفتیو بعد دیگه بهش پیام ندادی ـ من باز پیام دادم دورت بگردم، اون علاقه نشون نداد و بهم پیام نداد می‌دونی. یکم اذیت کننده ست
هانیوپ من فکر میکنم خیلی حساس شدی چون واقعا هر چقدرم دوستی‌تون کوتاه باشه ولی وقتی صمیمی اید بخاطر همچین چیزی رابطتون خراب نمیشه😭 من‌اگر جات بودم بهش میگفتم رک بگو از دستم ناراحتی بابت اون روز؟ و تمام😭 ـ چرا حس می‌کنم من یه سیاره دیگه زندگی می‌کنم و از یه سرزمین دیگه متولد شدم. بذارید راجع بهش فکر کنم باز ببینم دوازده شب به بعد که از دسترس خارج شدم می‌تونم بگم یا نه
هانیوپ چرا هیچوقت جواب ناشناس های من رو نمیدی؟😭 ـ عزیزم هنوز جواب کسی رو ندادم باور کن امشب جواب میدم همه رو معذرت می‌خوام ازت خیلی سرم شلوغ بود این چند وقت😭💓
https://eitaa.com/the_library/17680 چقدر منی دختر من حس میکنم آدمای کره زمین از من خوششون نمیاد کسی دوستم نداره و آدم بدشانسی در همه چیز:) ـ واقعا امیدوارم کسی درکش نکنه.... می‌دونی من خیلی اهمیت ندادم ولی این چیزا باعث میشه فکر کنم کلا توی جمع خانواده نامرئی دارم میشم و شدم:( ولی این تفکر و حذف کن مطمئن باش یه تعداد محدود یا یه نفر هم که شده هست برای واقعی تو رو دوست داره💘
سلامم خوبی؟💗 میشه چند تا کتابی که اطلاعاتی از افراد مشهور تاریخ دارن معرفی کنی؟ مثل این کتاب: https://eitaa.com/the_library/17689 ـ سلام عزیزم مچکرم تو خوبی؟‌(⁠≧⁠▽⁠≦⁠)‌ حقیقتش نمی‌شناسم کتابی رو و اینکه این بخش توی پاورقی کتاب بود چون یکی از شخصیت های کتاب هست. اسم کتاب هم "خال‌کوب آشویتس".
وای هانیوپ من خیلی دوست دارم درمورد جنگ جهانی (مخصوصا جنگ جهانی دوم) بدونم بعدش رفتم دنبال چند تا کتاب که در این مورد باشه دیدم خالکوبی آشویتس هم هست😭 اصلا فکرشو نمی‌کردم درمورد همچین چیزی باشه😭 بنظر کتاب قشنگی میاد ارزش خوندن داره؟ _اومی ـ سلاام اومی حالت چطوره؟! ‌(⁠✿⁠^ـ^⁠)‌ من خودم هم خیلی دوست دارم راجع به جنگ های جهانی بخونم و این کتاب و خیلی رندوم خریدم اصلا هم ندیدم در مورد چی هست و اینا وقتی خوندمش متوجه شدم و خب اینکه بر اساس واقعیت هست خیلی جذاب کننده ست برای من! بنظرم ارزش خوندن داره خیلی کتاب جالبیه واقعا موضوع مورد علاقه منم هست.
حقیقتا اون خیلی خوشبخته که تورو دارهه:)))) ـ منظورت رو از اون متوجه نشدم عزیزم ㅠ ولی باور کن اینطور نیست بنده آدم جالب انگیزی نیستم با این‌حال با پیامت به صفحه گوشی لبخند بزرگی زدم :»💞
نمونه ای؟ یا تیزهوشان؟ ـ نمونه دولتی
https://eitaa.com/the_library/17696 وای منم خیلی دوست دارم بخونمشش😭 _اومی ـ جدی؟! خیلی بنظرم جالب باید باشهㅠ اومی خیلی بامزه‌ای اکثر کتابارو می‌شناسی این برام خیلی خوشحال کننده ست:)
سلام دوست عزیز بیاید کتاب مبادله کنیم ـ چقدر یهویی چطور ☹️
https://eitaa.com/the_library/17698 وای هانیوپ:)) خوشبحالت، من دارم زجر میکشم واقعا باورم نمیشه این جمعه باید آزمون بدم 😭. ـ منم سال پیش داشتم دیگه :( اون زمان هم جنگ بود خیلی فرقی نداره نگرانش نباش اصلا اگه قراره بشه، میشه! چ- چقدر زود گذشت... امیدوارم بیاید بگید قبول شدید 💘
سلام قشنگم میشه چند تا آهنگ بفرستی برامون؟ ترجیحا آروم و ملو ـ سلام عزیزم چشم باید بگردم یکم 😭