eitaa logo
سفیر
241 دنبال‌کننده
754 عکس
63 ویدیو
4.8هزار فایل
ارتباط با ادمین @Sibesorkh22
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از افق حوزه
⚫️ مناقب صدیقه طاهره سلام الله علیها 1⃣ منقبت اول: آفرينش حضرت فاطمه زهراعلیها السلام قبل از خلقت ديگران، همانند پدر و همسر و فرزندانش؛ آن انوار مقدسى كه پيش از آفرينش كليه عوالم علوى و سفلى، و خلقت بشر، در پيشگاه عرش عظمت حق تبارك و تعالى، در حال تسبيح و تقديس و تهليل و تكبير خداى يكتا بوده، و در عبادت استاد و آموزگار جبرئيل و ساير فرشتگان بوده‌اند. 2⃣ منقبت دوم: آفرينش حضرت زهراعلیها السلام از نور عظمت حضرت حق تبارك و تعالى، همان نور واحدى كه حضرت رسول اكرم صل الله و علیه و آله و حضرت على‌بن ابي‌طالب علیه السلام نيز از آن آفريده شده‌اند، و مايه خلقت فاطمه علیها السلام يك سوم همان نور بوده است. و هو نور مخزون مكنون فى على‌الله. نورى نهفته در خزينه علم خداى، نور قدس، نور جلال، نور كمال، و نور كبريايى الهى. 3⃣ منقبت سوم: حضرت فاطمه علیها السلام، همتاى پدر و همسر و فرزندانش، سبب آفرينش آسمان‌ها و زمين، بهشت و دوزخ، عرش و كرسى و فرشتگان، و انس و جن بوده است. وجود مقدس حضرت زهراعلیها السلام، يكى از پنج‌تن است، همان كسانى كه علت آفرينش جهان، و آدم و آدميان بوده‌اند. اگر آن‌ها نبودند انبيا و اولياي صديقين و شهداء ملك و ملكوت زمين‌ها و آسمان‌ها، نار و نور، بهشت و دوزخ، و ساير مخلوقات جهان به‌وجود نمى‌آمدند. 4⃣ منقبت چهارم: توسل انبيا است به حضرت فاطمه علیها السلام و نام‌هاى او، همتاى پدر و همسر و فرزندانش، و تمسك به اوست كه وسيله نجات انبيا و اوصيا و ساير افراد بشر از مشكلات بوده است. « من امن بها فقد نجى و من لم‌يومن بها فقد هلك» هر كس كه به او ايمان آورد، همانا رستگار شد، و هركس به او اعتقاد نداشت به تحقيق هلاك گرديد. 5⃣ منقبت پنجم: اشتراك حضرت فاطمه علیها السلام با پيامبراكرم صل الله و علیه و آله و اميرالمؤمنين و حسنين علیهم السلام در مقام عصمت و طهارت، كه او نيز عصمت‌الله و مورد خطاب آيه تطهير مى‌باشد. 6⃣ منقبت ششم: حضرت فاطمه علیها السلام، در مقام ركن‌بودن نسبت به اميرالمؤمنين علیه السلام با پيامبر ‌اكرم صل الله و علیه و آله همسان و همتا بوده است، و اين منقبت منحصر است به رسول‌خداصل الله و علیه و آله و حضرت صديقه طاهره علیها السلام. 7⃣ منقبت هفتم: در آن هنگام كه حضرت زهراعلیها السلام از حضرت خديجه علیها السلام ولادت يافت، فرشتگان ميلاد او را به يكديگر بشارت مى‌دادند و تهنيت مى‌گفتند، چنان‌كه در تولد پيامبراكرمصل الله و علیه و آله و ائمه اطهارعلیهم السلام نيز ملائك مقدم مباركشان را به يكديگر مژده مى‌دادند، و بايد اين‌چنين باشد، زيرا حضرت فاطمه علیها السلام يكى از اسباب آفرينش و علة‌العلل بوده است، و فرشتگان نيز همانند ساير موجودات در سايه خلقت او و از يمن وجودش آفريده شده‌اند. 8⃣ منقبت هشتم: ورود پنج‌تن علیهم السلام به بهشت قبل‌از همه، در حالى‌كه حضرت فاطمه علیها السلام در پيشاپيش پدر و همسر و فرزندانش، نخستين كسى است كه وارد بهشت مى‌شود. 9⃣ منقبت نهم: در روز قيامت منبري از نور برپا مى‌شود كه پيامبر اكرمصل الله و علیه و آله بر آن جلوس مى‌نمايد، در حالى كه جبرئيل و انبيا و اوليا گرد آمده‌اند خداوند تبارك و تعالى مقام و منزلت حضرت زهراعلیها السلام و پدر و همسر و فرزندان معصومش را به اهل محشر معرفى مى‌فرمايد، و هنگام ورود حضرت فاطمه علیها السلام به صحنه محشر، از جانب حضرت حق تبارك و تعالى ندا مى‌شود:  «يا اهل‌المحشر غضوا ابصاركم حتى تجوز فاطمه»؛اى اهل محشر نگاهتان را فرو افكنيد، تا فاطمه علیها السلام عبور نمايد 0⃣1⃣ منقبت دهم: بزرگ‌ترين مقام شفاعت را در روز قيامت حضرت صديقه علیها السلام همسان با پيامبراكرم صل الله و علیه و آله و اميرالمؤمنين علیه السلام حائز مى‌باشد، بلكه مى‌توان گفت آن‌حضرت را در اين رتبه و مقام امتيازاتى است مخصوص به خود و بى‌نظير. علامه امينی (ره) 🔰 @ofogh_howzah
خوشم با حب حیدر قد کشیدم دلم را از همه عالم بریدم به غیر از مرتضی چیزی ندارم به غیر از مرتضی چیزی ندیدم چه شوری در دلم افکنده عشقش پر از عشقم، پر از از خوف و امیدم خوشم حلقه به گوش این سرایم به هر محفل ثنایش را شنیدم حیاتش ساده تر از بندگان بود عجب شاه و امیری برگزیدم گرفتار نگارم شُکْرُ لِللّٰه علی را دوست دارم شُکْرُ لِللّٰه صد و ده بار ذکر هو گرفتم از این دنیا و اهلش رو گرفتم مگر عقلم کم است از او نخوانم مگر کم آبرو از او گرفتم دل من زیر و رو شد از شبی که به دستم در حرم جارو گرفتم خراسان و نجف، این آبرو را هم از این سو، هم از آن سو گرفتم علی گفتم کمی زهرا بخندد چه پاداشی از این بانو گرفتم گرفتار نگارم شُکْرُ لِللّٰه علی را دوست دارم شُکْرُ لِللّٰه خدا رو کرد با او گوهرش را تجلی صفات و مظهرش را زمان وحی نور قل هو الله میان کعبه خوانده مادرش را نبی هم در شب تاریک فتنه به حیدر می سپارد بسترش را میان اوج پرواز نمازش به سائل می دهد انگشترش را همه بی تاب بر سجده می افتند اگر افشا نماید قنبرش را گرفتار نگارم شُکْرُ لِللّٰه علی را دوست دارم شُکْرُ لِللّٰه نجاتم داده استغفارهایش دلم را برده با رفتارهایش شده سرتاسر نهج البلاغه نَمی از باطن پندارهایش ملائک از شعف هو می کشیدند همیشه لحظه ی پیکارهایش نبی دلگرم بازوی علی بود به جای تک تک سردارهایش چنان از قلعه در را مرتضی کند ترک برداشت تا تالارهایش گرفتار نگارم شُکْرُ لِللّٰه علی را دوست دارم شُکْرُ لِللّٰه رها کردن مرامِ پیر من نیست به دست دیگران زنجیر من نیست مرا دیوانه می خوانند مردم اگر مجنون شدم تقصیر من نیست اگر از مرتضی کمتر بخوانم اثر بر ناله ی شبگیر من نیست بدون گوهر حب ولایت به غیر از معصیت تکبیر من نیست گره خورده دلم با حب حیدر به جز این عشق در تقدیر من نیست گرفتار نگارم شُکْرُ لِللّٰه علی را دوست دارم شُکْرُ لِللّٰه ازل از جام خود بر ما چشانده همین باده دل ما را کشانده زمان خلقت آب و گل ما کمی خاک عبایش را تکانده کسی که روی دوش مصطفی رفت یتیمان را سر دوشش نشانده خدا هم از زبان مرتضایش پیمبر را شب معراج خوانده به شوق وعده ی " یا حارَ هَمْدان..." برایم طاقت و صبری نمانده ¹ گرفتار نگارم شُکْرُ لِللّٰه علی را دوست دارم شُکْرُ لِللّٰه برای مؤمنین یعسوب دین است خداوند کرم روی زمین است عبای وصله دار کهنه ی او تجلی همان حِصن حصین است نشستن زیر ایوان طلایش برایم بهتر از خلد برین است اگرچه منکرانش هم نفهمند فقط حیدر امیرالمومنین است به یمن شیر پاک مادر خود تمام عمر، حرفم این چنین است گرفتار نگارم شُکْرُ لِللّٰه علی را دوست دارم شُکْرُ لِللّٰه *** ۱. امیر المومنین علیه السلام فرمودند: یا حار همدان! من یمت یرنی بحار الانوار، ج 6، ص 16۰
هدایت شده از مربی آنلاین
4_438344138891460665.pdf
1.42M
🔹کتابچه بازی های سنتی و مدرسه ای👇 این کتابچه جهت استفاده در مدارس تهیه شده و مربیان و معلمان گرامی می توانند از این کتابچه در فعالیتهای مدرسه استفاده کنند. @Zirgonbadtala ✅زیر گنبد طلا مرجع محتوایی مربیان خلاق
خداوند سبحان خطاب به آدمى مى فرماید: یَابْن َآدَمَ! 1. أكْثِرْ مِنَ الزّادِ، فَإِنَّ الطَّریقَ بَعیدٌ بَعیدٌ. 2. وَجَدِّدِ السَّفیْنَةَ، فَإِنَّ الْبَحْرَ عَمیقٌ عمیقٌ. 3. وَخَفِّفِ الْحَمْلَ، فَإِنَّ الصِّراطَ دَقیقٌ دَقیقٌ. 4. وَأخْلِصِ الْعَمَلَ، فَإِنَّ النّاقِدَ بَصیرٌ بَصیرٌ. 5. وَأخِّرْ نَوْمَكَ إِلَى الْقَبْرِ. 6. وَفَخْرَكَ إِلَى الْمیْزانِ. 7. وَشَهْوَتَكَ إِلَى الْجَنَّةِ. 8. وَراحَتَكَ إِلَى الاَّْخِرَةِ. 9. وَلَذَّتَكَ إِلَى الْحُورِ العینِ. 10. وَكُنْ لى ، أكُنْ لَكَ. 11. وَتَقَرَّبْ إِلَىَّ بِاسْتِهانَةِ الدُّنْیا. 12. وَتَبَعَّدْ عَنِ النّارِ لِبُغْضِ الْفُجّارِ وَحُبِّ الاَْبْرارِ. 13. فَإِنَّ اللّهَ لایُضیعُ أجْرَ الْمُحْسِنینَ.1 اى فرزندآدم ! 1. «توشه » را افزون كن ، كه «راهِ » [آخرت و رسیدن به سعادت ]، دور است دور! 2. و «كشتى » را تعمیر كن ، كه «دریا» عمیق است عمیق! 3. و «بار»[هاى اضافى كه در این سفر به كارت نمى آیند] را فرو گذار و سبك گردان ، كه راه باریک است باریک! 4. و «عمل »[و كردار و گفتارت ] را خالص گردان ، كه «حسابرس »بیناست بینا! 5. و خفتن خویش را به تاخیر بینداز و آن را براى درون قبر بگذار! 6. و فخر كردنت را براى هنگامه برپایى «میزان » [در قیامت ] بگذار. 7. و میل [و برآوردن خواهشهاى دل ]ات را براى بهشت واگذار. 8. و راحتى و آسایشت را براى جهان آخرت بگذار. 9. و لذتجویى ات را براى [زیستن در كنار] همسران بهشتى واگذار. 10. و براى من باش تا من نیز براى تو باشم. 11. و با سبك شمردن دنیا، به من نزدیك شو و تقرّب بجوى. 12. و با دشمن داشتن فاجران و بدكاران ، و نیز دوستى با ابرار و نیكان ، خویشتن رااز آتش ، دور بدار. 13. پس [بدان كه ] خداوند، پاداش نیكوكاران را تباه نمى سازد. هوشمندى و فرزانگى چنین اقتضا مى كند كه آدمى ، هنگام سفر، زاد و راحله خویش رابررسى كند؛ مسافت راه و وسیله سفر و توشه راه را ارزیابى نماید و نیز مدّتْ زمان سفر و ایّام ماندن در مقصد را محاسبه كند و خود را مهیّا سازد. و اگر قصد تجارت و یااهداى هدیه به عزیزى را نیز در سر دارد، كالایى در خور و تحفه اى مناسب فراهم آورد. آدمیان ، مهاجرانى هستند كه «بانگ رحیل » هر دم آنان را به كوچ و سفر به سوى مقصدنهایى فرا مى خواند. و با دشمن داشتن فاجران و بدكاران ، و نیز دوستى با ابرار و نیكان ، خویشتن را از آتش ، دور بدار. پس [بدان كه ] خداوند، پاداش نیكوكاران را تباه نمى سازد آید آنروز كه من هجرت از این خانه كنم از جـهــان پـر زده ، در شاخ عــدم لانه كنم رسد آن حـال كـه در شمــع وجود دلدار بال و پر سوخته ، كار شب پروانه كنم [...] سعادت امیر مؤ منان علیه السلام بارها و بارها، با صدایى حزین كه از سویداى دل بیدارش برمى آمد و جانهاى خفته و غافل را به هشیارى فرا مى خواند، ندا مى داد: «تَجَهَّزُوا رَحِمَكُمُ اللّهُ فَقَدْ نُودیَ فیكُمْ بِالرَّحیلِ :2 مجهّز و آماده شوید خدایتان رحمت كند كه بانگ رحیل و نداى كوچ در میانتان سرداده شد»! مرا در منزل جانان چه امن و عیش ، چون هر دم جَرَس فریاد مى دارد كه بربندید محملها3 براى وصول به اهداف عالىِ حیات برین و رسیدن به خواسته هاى برتر، باید از خواهشهاى حقیر، درگذشت و با فدا كردن امور كوچك و ناچیز، در راه آرمانهاى بلند و ستُرگ ، به سعادت جاوید نائل آمد. گــر از پـى شهـوت و هوى خواهى رفت از مـن خبــرت ، كــه بـى نـوا خـواهــى رفت بـنــگــر كـــه كـئـــى و از كـجـا آمـده اى مى دان كه چه مى كنى ، كجا خواهى رفت اى مرغ چمن ! از این قفس ، بیرون شو فـردوس ، تــو را مى طـلـبــد، مـفــتــون ش طــاووسى و از دیـــار یــــار آمـــــده اى یــاد آورِ روى دوســت شــو، مـجـنـون شو 4 شکوری_گروه دین و اندیشه تبیان 1- الجواهر السّنیّة / ص 67 و نیز: كلمة اللّه / ص 471. 2- نهج البلاغه (صبحى صالح ) / خطبه 204. 3- دیوان حافظ / غزل اوّل . 4- امام خمینى / دیوان امام / ص 237.
حدیث یکم علی بن الحسن بن فضایل عن الحسین بن علی بن یوسف عن زکریابن محمد ابی عبداللّه المؤمن عن علی بن ابی نعیم عن ابی حمزه عن احدهما علیه السّلام قال ان اللّه تعالی یقول: یابن ادم تطوّلت علیک بثلاثة سترت علیک ما لو علم به اهلک ما واروک و اوسعت علیک فاستقرضت منک لک فلم تقدم خیراً و جعلت لک نظرة عند موتک فی ثلثک فلم تقدم خیراً ای فرزند سه مرحمت به تو نمودم 1 - پنهان نمودم از تو چیزهایی را که اگر خانواده ات علم به آنها پیدا می کردند، هرگز ترا پنهان نمی نمودند. 2 - به تو وسعت در رزق و روزی دادم. آنگاه از تو قرض خواستم برای خودت، اما تو چیزی پیش نفرستادی. 3 - هنگام مرگ به تو اجازه دادم در ثلث مالت تصرف کنی اما تو چیزی پیش نفرستادی.(1)
بخشی از منبر استاد در فاطمیه 👇👇 💢سلام علی سیدة الجلیلة الشهیده ذات الاحزان الطویله ،فی المدة القلیله. 🍃 که آتش دلش برای او فرزانه میسوزد پرش بشکسته و باز و کبود و سینه اش سوزان رخ ماهش ز سوز سیلی بیگانه میسوزد تماشا میکند زینب در و دیوار خونین را دل فرزانه اش بر محسن دردانه میسوزد ⭕️از علامه امینی سوال کردند پیغمبر وقتی بی بی را میدید ،روی دو جا حساس بود، دست زهرا را میبوسید ، سینه زهرا را میبویید، چرا روی این دو جا اینقدر حساس بود؟ رسول خدا گریه کرد میفرمود وقتی سینه زهرا را بو میکنم بوی بهشت به مشامم میرسدو علامه چرااین دو جا را پیغمبر میبوسید؟ فرمود پیغمبر میدانست یک روزی این دست رابا تازیانه کبود میکنند و یک روزی این سینه را بین در و دیوار میشکنند. چه کردند با این دست و سینه! ♨️روز شهادت بی بی ، یکی از رجال منبر منزل مرحوم ایة الله گلپایگانی منبر رفته بود دو سوال کرده بود، ایشان را آتش زده بود. گفته بود مگر شما فقها نمیگویید زن جوان وظیفه دارد خودش را برای شوهر زینت کند؟ فرمودند بله وظیفه زن جوان همین است. فرمودند چرا بعد از قضیه در و دیوار مادرت تا زنده بود به این وظیفه عمل نکرد؟ دیگر صورتش را نشان نداد؟ 🍃 امام صادق علیه السلام میفرماید از ان روز به بعد ،مادرم یک دستمال به سر و صورت میبست . بس که آثار فدک بر صورت من نقش بسته در درون خانه باید از علی هم رو بگیرم 😭چه کردند ؟ چه اتشی افروختند که بعد از 1400 سال هنوز جگر شیعه میسوزد. سادات، چند نفر در کوچه مادرتان را زدند؛ اول خود نامردش بود، بعد مغیره زد، بعد قنفذ زد. آثار زدن مغیر سنگین بوده . امام مجتبی به مغیره فرمود : اسکت ،تو دیگر ساکت باش ،انت الذی ضربت امی حتی ادمیتها : تو کسی بودی که مادرم را طوری زدی که بدنش به خون کشیده شد. اما زدن قنفذ اثرش چه بود؟ گفتند آقا همه عمالش را عزل کرده بود اما قنفذ را عزل نکرد، چرا انقدر او را دوست داشت؟ 🍃 فرمود اگر قنفذ نبود زهرا زنده بود. گفت 20هزار دینار جایزه به او داده. چه خبر است؟ چرا اینقدر پول به او داده؟ علی گریه کرد و فرمود پاداش تازیانه ای است که به بازوی زهرایم زده که وقتی زهرا را میشستم دیدم مثل بازوبند بازویش ورم دارد. از عزت نفس است که خورد فاطمه سیلی تا چهره او نزد عدو زرد نباشد بفاطمة و ابیها و بعلها و بنیها و سرالمستودع فیها یا الله.. یا رب محمد و آل محمد صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم و ترحم علی عجزنا و اغثنا بحقهم یا کریم @tth_ir
خوشم با حب حیدر قد کشیدم دلم را از همه عالم بریدم به غیر از مرتضی چیزی ندارم به غیر از مرتضی چیزی ندیدم چه شوری در دلم افکنده عشقش پر از عشقم، پر از از خوف و امیدم خوشم حلقه به گوش این سرایم به هر محفل ثنایش را شنیدم حیاتش ساده تر از بندگان بود عجب شاه و امیری برگزیدم گرفتار نگارم شُکْرُ لِللّٰه علی را دوست دارم شُکْرُ لِللّٰه صد و ده بار ذکر هو گرفتم از این دنیا و اهلش رو گرفتم مگر عقلم کم است از او نخوانم مگر کم آبرو از او گرفتم دل من زیر و رو شد از شبی که به دستم در حرم جارو گرفتم خراسان و نجف، این آبرو را هم از این سو، هم از آن سو گرفتم علی گفتم کمی زهرا بخندد چه پاداشی از این بانو گرفتم گرفتار نگارم شُکْرُ لِللّٰه علی را دوست دارم شُکْرُ لِللّٰه خدا رو کرد با او گوهرش را تجلی صفات و مظهرش را زمان وحی نور قل هو الله میان کعبه خوانده مادرش را نبی هم در شب تاریک فتنه به حیدر می سپارد بسترش را میان اوج پرواز نمازش به سائل می دهد انگشترش را همه بی تاب بر سجده می افتند اگر افشا نماید قنبرش را گرفتار نگارم شُکْرُ لِللّٰه علی را دوست دارم شُکْرُ لِللّٰه نجاتم داده استغفارهایش دلم را برده با رفتارهایش شده سرتاسر نهج البلاغه نَمی از باطن پندارهایش ملائک از شعف هو می کشیدند همیشه لحظه ی پیکارهایش نبی دلگرم بازوی علی بود به جای تک تک سردارهایش چنان از قلعه در را مرتضی کند ترک برداشت تا تالارهایش گرفتار نگارم شُکْرُ لِللّٰه علی را دوست دارم شُکْرُ لِللّٰه رها کردن مرامِ پیر من نیست به دست دیگران زنجیر من نیست مرا دیوانه می خوانند مردم اگر مجنون شدم تقصیر من نیست اگر از مرتضی کمتر بخوانم اثر بر ناله ی شبگیر من نیست بدون گوهر حب ولایت به غیر از معصیت تکبیر من نیست گره خورده دلم با حب حیدر به جز این عشق در تقدیر من نیست گرفتار نگارم شُکْرُ لِللّٰه علی را دوست دارم شُکْرُ لِللّٰه ازل از جام خود بر ما چشانده همین باده دل ما را کشانده زمان خلقت آب و گل ما کمی خاک عبایش را تکانده کسی که روی دوش مصطفی رفت یتیمان را سر دوشش نشانده خدا هم از زبان مرتضایش پیمبر را شب معراج خوانده به شوق وعده ی " یا حارَ هَمْدان..." برایم طاقت و صبری نمانده ¹ گرفتار نگارم شُکْرُ لِللّٰه علی را دوست دارم شُکْرُ لِللّٰه برای مؤمنین یعسوب دین است خداوند کرم روی زمین است عبای وصله دار کهنه ی او تجلی همان حِصن حصین است نشستن زیر ایوان طلایش برایم بهتر از خلد برین است اگرچه منکرانش هم نفهمند فقط حیدر امیرالمومنین است به یمن شیر پاک مادر خود تمام عمر، حرفم این چنین است گرفتار نگارم شُکْرُ لِللّٰه علی را دوست دارم شُکْرُ لِللّٰه *** ۱. امیر المومنین علیه السلام فرمودند: یا حار همدان! من یمت یرنی بحار الانوار، ج 6، ص 16۰
آقای ضرغامی دم شما گرم! ✍ آقای ضرغامی در جلسه اخیر شورای عالی فضای مجازی به برخی هنجارشکنی ها توسط آقای روحانی اعتراض کرده است. ضرغامی گفته این حرف ها چی بود که شما درباره حجاب و فضای مجازی و فیلترینگ در وزارت ارتباطات گفتید؛ بعضی از این سخنان غیر واقعی و برخی دیگر معارض ارزش های اسلامی و انقلابی است؟ 🔹انتقاد ضرغامی، به غرور روحانی بر خورده و از موضع بالا با خشم و عصبانیت گفته؛ من نباید به شما پاسخ بدهم، پاشو برو بیرون! ضرغامی هم پاسخ داده که شما نمی توانید اعضای شورا را بیرون کنید. پس از آن، روحانی که انتظار قاطعیت و صراحت از ضرغامی را نداشته، از جلسه بیرون رفته و به انتقاد ضرغامی که اعتراض برخی دیگر از اعضا هم بوده، پاسخ نداده است. ♦️یادآور می شود اظهارات هنجارشکنانه روحانی با اعتراض علما و مراجع عظام تقلید (از جمله حضرات آیات مکارم شیرازی و نوری همدانی) روبرو شد که تصریح می کردند این سخنان "زننده، ناقض سوگند و تعهد رئیس جمهور و در راستای حاشیه سازی به جای عمل به مردم" است. 🔹اما درباره فیلترینگ، ضرغامی 19 آذر ماه در دانشگاه شهید رجایی خبر داده بود: "فیلترینگ اول تلگرام با دستور رئیس‌جمهور انجام شد. در اغتشاشات دی ماه 96 که بخش زیادی از هماهنگی‌های آن در تلگرام انجام شد، شورای امنیت ملی در جلسه‌ای که رئیس‌جمهور هم حضور داشت این مسئله را مورد بررسی قرار داد و تلگرام با دستور رئیس‌جمهور فیلتر شد". ♦️واقعیت این است که مطالبه اصلی نظام و علما و نخبگان دلسوز از دولت، ایجاد شبکه ملی اطلاعات و ارتباطات است؛ شبکه ای که سالم، قانونمند، امن، مسئولانه و شفاف باشد و معبر شبیخون فرهنگی و اخلاقی و امنیتی و سیاسی و اقتصادی دشمن نشود. http://fi9.ir/3zym36 🔹اینجا دولت مقصر و بدهکار است و باید پاسخگوی حقوق ضایع شده عمومی باشد اما ژست طلبکاری و نگرانی برای آزادی رسانه را می گیرد؛ دقیقا شبیه همان کاری که در کوتاهی نسبت به پولشویی و فساد اقتصادی و ایجاد رانت انجام داد -بلکه مقصر اول برخی مفاسد بود- اما بعدا سنگ FATF را به سینه زد و مدعی شد منتقدان، به پولشویی آلوده اند!! ♦️در هر صورت باید به آقای ضرغامی به خاطر انتقاد و امر به معروف و نهی از منکر به جایی که سر جای خود (شورای عالی فضای مجازی) انجام داده، خدا قوت گفت، به ویژه اینکه این احساس تکلیف و صراحت به هنگام، مانع از ایجاد فضای اختناق و تک گویی و خودکامگی می شود. باید فضای تحریف و تحمیل را شکست و آن را به شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی امنیت ملی و... گسترش داد. روحیه رضاخانی جایی در انقلاب ما ندارد. ایمانی
جدول انقلاب اسلامی طراحی حاج اقای فارقی از طلاب سفیران هدایت گرگان☝️☝️☝️☝️☝️☝️
رسول خدا فرمود: بعد از من مردم با سه چیز امتحان می شوند. ببینید آیا این سه چیز مشکل جامعۀ امروز ما نیز هست یا خیر؟ پیامبر فرمود: بعد از من سه چیز در جامعه بروز می کند و مردم با آن ها امتحان می شوند و همین طور هم شد! -یا رسول الله: این سه چیز چیست؟ ❶ مال: پیغمبر فرمود: «سَیُفْتَنُونَ بِأَمْوَالِهِم»؛ یکی از امتحان ها به وسیلۀ مال دنیا صورت می گیرد. ملاحظه کنید! عبدالرحمن بن عوف ها وقتی از دنیا می رفتند، نوشته اند که شمش های طلایشان با تبر تقسیم می شد. مرحوم علامۀ امینی در الغدیر جلد هشتم گزارش می دهد که چگونه مال پرستی به جان جامعۀ بعد از پیامبر افتاد. ❷منّت گذاری در دین: «یَمُنُّونَ بِدِینِهِمْ عَلَی رَبِّهِم»؛ مردم با منّت می خواهند دینشان را حفظ کنند، بر خدا منّت می گذارند! دینداری را وظیفه و تکلیف نمی دانند، طلبکار خدا می شوند، هنوز نیز بعضی اوقات آدمی به چنین افرادی بر می خورد. چرا دعای ما مستجاب نمی شود؟ چرا منِ مؤمن وضعم این گونه است؟ چرا فرزند من که ایمان دارم مریض است، ولی فرزندان آن فرد کافر سالم است؟ این بدگمانی ها چیست؟ عزیز من! مگر قرار است همه مسایل در همین دنیا حل شود؟ خدا خودش می فرماید: ما گاهی آن قدر به این کافران ثروت می دهیم که خودشان هم از کثرت ثروت تعجب کنند. مگر کثرت دارایی، دلیل بر خوبی شان می شود؟؛ «فَلَمَّا نَسُواْ مَا ذُكِّرُواْ بِهِ فَتَحْنَا عَلَيْهِمْ أَبْوَابَ كُلِّ شَيْءٍ».[13] بنده خودم با کسانی که برای نماز خواندن و تدیّنشان بر خدا منّت می گذارند، برخورد کرده ام. بنابراین، خداوند به این سبب اختیار کردن اعتقاداتی افراد را امتحان می کند. ❸ توجیه گناه: سومین موردِ امتحان که مشکل امروز جامعۀ ما نیز هست توجیه گناه است. فرمود: «یَسْتَحِلُّونَ حَرَامَهُ بِالشُّبُهَات»؛ حرام را با شبهه مخلوط می کنند. «یَسْتَحِلُّونَ... وَ السُّحْتَ بِالْهَدِیَّة»؛ اسم رشوه را هدیه می گذارند. اسم ربا را بیع می گذارند. عناوین گناه را تغییر می دهند؛ «زُیَّنَ لَهُ سُوءُ عَمَلِهِ فَرَآهُ حَسَناً».[14] امیرالمؤمنین (ع) چه زیبا پیش بینی رسول خدا (ص) را در این خطبه گزارش می دهد. بنابراین مال گرایی، دین را با منّت حفظ کردن و توجیه گناه، بلاهایی است که پیامبر آن را به ما گوشزد می فرمایند. حجت الاسلام