نمیدونم دیگه حال بحثُ با هیچکس ندارم
فقط با ی باشه کار رو تموم میکنم
ولی خب
یچیزی از اون ته دلم میشکنه ..
این منطق چیه ک مثلا چون حرف کسایی که دو نفرن درسته بعد مثلا اون یه نفر اشتباه میکنه
گاهی اوقات ده ها نفر اشتباه میکنن ، دلیل نمیشه که🗿