❣چند كلمه حرف حساب❣
با دستهای خالی به دنیا آمده ایم
با دستهای خالی هم از دنیا خواهیم رفت
پس
نگران چیزهایی ڪه آرامش را از تو
مى گیرند نباش...
نگرانی, مشڪل فردای تو را از بین
نخواهد برد
اما آرامشِ امروزت را قطعا از تو خواهد گرفت...
ﻧﮕﺮاﻥ ﻓﺮﺩاﻳﺖ ﻧﺒﺎﺵ..
ﺧﺪاﻱ ﺩﻳﺮﻭﺯ و اﻣﺮﻭﺯﺕ , ﻓﺮﺩا ﻫﻢ ﻫﺴﺖ..
ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﻲ ﻳﻌﻨﻲ ﻧﮕﺎﻩ ﺧﺪا...
واسه تك تك لحظههایی ك میتونستی
مثل خودشون جواب بدی،
دل بشکنی و بهشون بدی کنی،
ولی نکردی ! به خودت افتخار کن؛
بقیه فکر کردن سکوت کردی
چون جوابی نداشتی ..
اما تو سکوت کردی چون
نمیتونی مثل اون آدما باشی .
بحث، بحثِ اصالت و ریشهست !🔓'🗞'
هـدف از زندگی فـقـط شاد بودن نیست، بلکه مفید بودن، شرافتمند بودن، دلسوز و غمخوار بودن است.
تفاوت دارد وقتی كه فقط زندگی کردهای یا خیلی خوب زندگی کردهای ...
👤رالفامرسون
روباه گفت:حالا موقعشه که رازمو بهت بگم.رازی که خیلی سادست .
ادم فقط با قلبش میتونه درست ببینه.
چیز های مهم رو چشم نمیتونه ببینه.
شازده کوچولو تکرار کرد:چیز های مهم رو چشم نمیتونه ببینه .
- چیزی که گل رز تورو مهم کرده ، عمریه که براش صرف کردی.🦊
از کتاب شازده کوچولو