کتابها هرگز از من خسته نمیشوند و لحظهای که یک راهحل به من ارائه میدهند، با آرامش منتظر میمانند تا کاملاً بهبود یابم. این یکی از بهترین ویژگیهای یک کتاب است.☘️📚
می دانی اوج زیبایی کجاست؟!
همان جایی که در برابر حرفهایشان سکوت می کنی و به زبانت اجازه میدهی آرامش را در سکوت پیدا کند؛به زبانت یاد میدهی تا سکوت را تمرین کند....
میدانی گاهی سکوت کردن بهتر از زدن حرف هایی است که در لحظه تو را سبک می کنند؛گاهی فقط گاهی سکوت کن تا به اوج زیبایی پی ببری:)...
یه جایی خوندم که میگفت:
از بین آدما زندگیتون،
دل نازکا رو بیشتر دوس داشته باشید!
همونا که زود میرنجن ولی زودم میبخشنت،
همونا که زود عصبی میشن و زود آروم میشن!
دل نازکا هیچوقت نا امنت نمیکنن!
اونا آدمایی هستن که هرچند سالشونهم که باشه،
هنوزم قلب یه بچه دو ساله تو سینشون میتپه!♡
یهجا خوندم نوشته بود،خوش قلبترین آدما اونایین که نگران تاثیر حرفاشون رو قلب بقیهان پس اگه شمام مثه من اینجور هستین قدره قلب مهربونتونو بدونین:)
با این آدما بدترین رفتارا میشه...
به نظرم آدمیزاد باید برای خودش یه حریم و حرمتی قائل بشه؛نباید همیشه انقدر خوب باشه که بقیه پیش خودشون خیالاتی بشن و فکر کنن هر کاری کنن و هر چیزی بگن و هر رفتاری از خودشون نشون بدن بازم تو خوب میمونی..
یا پیش خودشون فکر کنن میتونن از روت رد بشن یا دلتو بشکنن و تو هی سکوت کنی، سکوت کنی و سکوت کنی..
یه وقتایی باید یه روی دیگه از خودتو نشون بدی و با آدما مثل خودشون برخورد کنی تا بدونن تحمل خودشون کار آسونی نیست..!🦋✨
بیدار شو !
ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﯾﺮﻭﺯ
ﺭﻭﺯ ﺧﻮﺑﯽ ﺑﻮﺩﻩ ﯾﺎ ﻧﻪ
ﺍﻫﻤﯿﺘﯽ ﻧﺪﺍﺭﻩ
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﺗﺎﺯﻩ ﺍﺳﺖ
ﻭ ﻗﺮﺍﺭﻩ
روز ﺧﻮﺑﯽ ﺑﺎشه
بوבَنْت بَرایِ مَن
شُـב زِنـבِگی
شُـב בَلیل
شُـב عِشق
شُـב اُمیـב
شُـב لَبخَنـב
بُوבنت اِنقَـבر قشنگـہ که
قُربُونِ لَحظهِ بـہ لَحظهِ یِ بُوבَنت🥺✨🫂
جا نخواهم زد!
دردهایم را در آغوش خواهم کشید و مصمم تر از همیشه، ادامه خواهم داد.
این خاصیتِ من است؛
که مشکلاتم را شبیه به انگیزه میبینم،
شبیه به داغِ سوزانی، که وادارم میکند سریع تر از همیشه گام بردارم.
من به لطفِ دردهایم، هر روز قویتر میشوم،
نه جا میزنم،
نه کم میآورم،
میایستم و ادامه میدهم
دوام میآورم و موفق میشوم ❤️🦋
. ׁ ֢ #انگیزشی🥑🌱 ˇˇ .
. ׁ ֢