همیشہ با مغزت رهبری کن نہ قلـبت!
شاید برای حرفای ناگفته!
باید یادآوری کنم در اینجا دورهمی دختراس..
کپی نکن،فور قشنگتره:)
اگه با فعالیت کم مشکل داری؛ الان لف بده🤍🌱
گاه به خودم میگویم همین کافی است که آدم یک بار حواسش نباشد و یک شب حباب یادش رفت یا بره نصف شب بی سر و صدا از جعبه بیرون آمد ان وقت است که زنگولهها همه تبدیل به اشک میشوند:(
_شازده کوچولو