بعضیا رفتارشون باعث میشه دیگه هیچوقت مثل قبل دوستشون نداشته باشیم اما همیشه دلمون واسه اون موقع که دوستشون داشتیم تنگ میشه🖤:)
️ -یه وقتایی دلت میخواد یکی فقط باشه… نه حرف بزنه، نه نصیحت کنه، فقط باشه… بشینی کنارش و بگی: خستم… اونم فقط نگات کنه، بدون قضاوت، بدون سؤال… فقط بفهمه ولی هیچکس نیست تنهایی تو اتاق تو موندی و یه دل پُر، یه ذهن شلوغ و یه گوشهی تاریک. هیچکس نمیدونه پشت اون لبخندای زورکی، چه بغضی داری. هیچکس نمیپرسه، اصلاً کسی هست که حواسش به نبودنت باشه؟ همه فقط وقتی پیدات میکنن که چیزی ازت بخوان، نه وقتی داری از درون میپاشی
من واقعا به دیالوگ سعید تو تاسیان باور دارم:
اگه بلد بودیم با هم حرف بزنیم،اگه زخمهامون و نگه نمی داشتیم،خیلی اتفاقها نمیافتاد.
آدما هیچوقت کاملاً مقصر یا کاملاً بیگناه نیستن،
هرکسی یهجایی ممکنه حق داشته باشه.
فقط باید یادبگیریم بشنویم و بفهمیم.