eitaa logo
آلـ🍒ـبالو؛
2 دنبال‌کننده
824 عکس
466 ویدیو
0 فایل
همیشہ با مغزت رهبری کن نہ قلـبت! شاید برای حرفای ناگفته! باید یادآوری کنم در اینجا دورهمی دختراس.. کپی نکن،فور قشنگتره:) اگه با فعالیت کم مشکل داری؛ الان لف بده🤍🌱
مشاهده در ایتا
دانلود
️ -یه وقتایی دلت می‌خواد یکی فقط باشه… نه حرف بزنه، نه نصیحت کنه، فقط باشه… بشینی کنارش و بگی: خستم… اونم فقط نگات کنه، بدون قضاوت، بدون سؤال… فقط بفهمه ولی هیچ‌کس نیست تنهایی تو اتاق تو موندی و یه دل پُر، یه ذهن شلوغ و یه گوشه‌ی تاریک. هیچ‌کس نمی‌دونه پشت اون لبخندای زورکی، چه بغضی داری. هیچ‌کس نمی‌پرسه، اصلاً کسی هست که حواسش به نبودنت باشه؟ همه فقط وقتی پیدات می‌کنن که چیزی ازت بخوان، نه وقتی داری از درون می‌پاشی
من واقعا به دیالوگ سعید تو تاسیان باور دارم: اگه بلد بودیم با هم حرف بزنیم،اگه زخم‌هامون و نگه نمی داشتیم،خیلی اتفاق‌ها نمی‌افتاد. آدما هیچوقت کاملاً مقصر یا کاملاً بی‌گناه نیستن، هرکسی یه‌جایی ممکنه حق داشته باشه. فقط باید یادبگیریم بشنویم و بفهمیم.
چه دوستت دارم هایی که به متنفرم ازت تبدیل شد : (
اربعین امسالم جا موندیم 💔 ؟ برام دعا میکنین :)
یه نامه دلی مولای من! ای امام حسین (ع)، این دلِ جامانده از قافله‌ی عشاق، این دلِ بی‌قرارِ کربلا، این قلبِ پر از مهر و محبت شما، با هزاران سلام و درود به سوی شما پر می‌کشد. اربعین نزدیک است و من هر روز بیشتر از قبل، دلتنگ حرم و گنبد طلایی‌تان می‌شوم. می‌دانم که لیاقت این سفر را ندارم، اما امیدم به کرم و لطف شماست. می‌دانم که این دلِ شکسته، این دوری از شما، این همه گناه، لایق زیارت شما نیست. اما چه کنم که این دل، جز شما کسی را نمی‌شناسد و جز در هوای شما، آرام نمی‌گیرد.