یه نامه دلی
مولای من!
ای امام حسین (ع)، این دلِ جامانده از قافلهی عشاق، این دلِ بیقرارِ کربلا، این قلبِ پر از مهر و محبت شما، با هزاران سلام و درود به سوی شما پر میکشد. اربعین نزدیک است و من هر روز بیشتر از قبل، دلتنگ حرم و گنبد طلاییتان میشوم.
میدانم که لیاقت این سفر را ندارم، اما امیدم به کرم و لطف شماست. میدانم که این دلِ شکسته، این دوری از شما، این همه گناه، لایق زیارت شما نیست. اما چه کنم که این دل، جز شما کسی را نمیشناسد و جز در هوای شما، آرام نمیگیرد.
دنیا رو می بینی؟!
حرف حرف میاره ،
پول پول میاره ،
خواب خواب میاره ،
ولی محبت خیانت میاره ،
اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من
دل من داند و من دانم و دل داند و من
خاک من گل شود و گل شکفد از گل من
تا ابد مهر تو بیرون نرود از دل من