کاش یه نفر بود ..
که وقتی بغض میکردم ؛
بغلم میکردو بهم میگفت
اگه گریه کنی میکشمتااا :)
آلـ🍒ـبالو؛
پرنسس میخواد یه تقدیمی جدید بده؛ اول شما اینجا و اینجا عضو میشی و بعد این پی ام رو فور میزنی: ¹ یه
حسنا ۶۵ تا شد تقدیمی رو میزارم