یه جملهی بینظیری توی یه کتاب خوندم؛ نوشته بود که:
«هر چیزی وقت خودش رو میخواد؛ نه گل قبل از وقتش شکوفه میزنه؛ نه خورشید قبل از وقتش غروب میکنه؛ نه پروانه قبل از وقتش از پیله رها میشه؛ نه آسمونِ تاریک قبل از وقتش روشن میشه؛ نه درختا قبل از وقتشون سبز میشن! منتظر بمون هر آنچه که نیاز داری در زمان درستش ب تو میرسه!»
توی سختترين مشكلات هم ميشہ موفق شد
توی آلودترين مكانها هم ميشہ پاك موند
توی دنيایی کہ، همہ بدشدن، ميشہ خوب بود
و همہ اينا بہ تو بستگی داره؛
پس قوی باش و سبز بمان...🩵