«ای درد..!
اگر تو نماینده خدایی که برای آزمایش من،
قدم بر زمین گذاشته ای؛ تو را میپرستم،تو را در آغوش میکشم و هیچگاه اعتراض نمی کنم..»🌻✨:)
-شهیدمصطفیٰ چمران🪴
"لا تَخَف وَلا تَحزَنـ إنَّامُنجّوکَ"
نترس و غمگین نباش، ما تو را نجات خواهیم داد:)🤍🌞
هدایت شده از یاسهاسبزخواهندشد ؛
گاهی اینارو میبینم واقعا میفهمم چرا نمیشه با مخاطب اینا تو ایران نشست حرف زد. اینا آناناس گذاشتن تو جمجمهشون به خداوندی خدا.
«از درون آشفته و ظاهر چو کوهی استوار..
رنج ها، اینگونه ما را بار آورده اند..»
هدایت شده از گل کاشی
واقعا متنفرم از کسایی که فکر میکنن با ادای آدمای افسرده رو در آوردن خیلی باحالن
افسردگی چیز جالب و باحالی نیست بس کنین خواهشا