خاک ِباران خورده
https://eitaa.com/107878391/771 همیشه دوست دارم این رسم تو شهر ماهم بود و من هم یک بار این کارو میکر
فکر کنم بیشتر طرف های یزد باشه این رسم:)
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
+اون آرامش بعد از گریه تو روضه و اون احساس پاک بودنی که به آدم دست میده دقیقا همچین چیزیه💆✨🌱.
هدایت شده از هِزارویكشَب*
باورم نمیشه اون مورچهای که اون روز روی قاصدک فوتش کردم چاووشی بوده باشه💔
_
بابا بامزه🤣🤣🤣🤣🤣
هدایت شده از شآید اینجا.
17.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بهترین فیلم کوتاه امسال و عمرم؛ اصلا از دستش ندید.
خاک ِباران خورده
بهترین فیلم کوتاه امسال و عمرم؛ اصلا از دستش ندید.
:))))))))))))))))))))))
خاک ِباران خورده
امام علی علیه السلام: «کسی که دو روزش یکسان باشد زیانکار است»
خدا به ما رحم کنه|||😀