هدایت شده از چای و ایوون
باران نم نم ببارد و تو کربلا باشی بابونه.
از اعماق وجودم دعا میکنم به زودی نـگاه لطف مولایمان اباعبدالله را با قدم گذاشتن در خیابان های نزدیک حرم حس کنی.. دعا میکنم گوش هایت به اذان های حرم با لهجه عربی عادت کند و مهمانِ خود مولا شوی..
خاک باران خورده
•خاک ِباران خورده•
باران نم نم ببارد و تو کربلا باشی بابونه. از اعماق وجودم دعا میکنم به زودی نـگاه لطف مولایمان ابا
انشاءالله..:)
خیلی زیبا بود)))
ممنونم ازت مهربون،
هدایت شده از Amir Empire
شاید بزرگترین مصیبت جهان این باشد که نادانان به دانستههای نادرست خود، یقینی تزلزلناپذیر دارند، اما خردمندان همواره در اندیشههای خویش جای تردید باقی میگذارند. انسان نادان، پاسخهای ناقص را حقیقتی کامل میپندارد و بیهیچ تزلزلی از آنها دفاع میکند، حال آنکه انسان خردمند، حتی به دانستههای خود نیز با احتیاط مینگرد. هرچه دانش بیشتر میشود، گسترهٔ نادانستهها آشکارتر میگردد و یقین جای خود را به پرسش میدهد. از همین رو، حماقت اغلب با اطمینانی بلند سخن میگوید و خرد، با فروتنی و تردید، چرا که حماقت، یقین میآورد و خرد، شک.
-برتراند راسل، با بسیاری تغییر
•خاک ِباران خورده•
شاید امام میخواهد آخرین اذان این دنیا را از زبان محبوب ترین عزیزش بشنود)
دیدن اینکه شیعه های لبنان دارن تو آتیش میسوزن و ما هیچ کاری نمیکنیم واقعا دردناکه،خیلی دردناکه،
بیاید براشون دعا کنیم 💆🏻♀💆🏻♀💆🏻♀