هدایت شده از فاطمه ... :)🇮🇷
شب هشتمه و دارم به همه ی اون جوونایی که تیکه تیکه هاشونو از لای آوار در میاوردن و لای پارچه و کاور میزاشتن فکر میکنم ...
محرم امسال روضه ی علی اکبر واسه خیلیا بیش از پیش سنگین بود ...
مخصوصاً بچه های هلال احمر و آتش نشانی که بودن و تک تک این صحنه هارو با تمام وجود لمس کردن