🗣من طرف دختران و خانم های سرزمینم هستم!
-اره جون عمت، کور و کر و لال شدی وقتی اون همه دختربچه و زن بی گناه پر پر شد.
خاک ِباران خورده
چیشد که از اون خونه های قشنگ و معماری زیبا رسیدیم به اینجا/
حالم از آدم هایی که فقط میگن نه، نمیشه،نمیتونم،من بدبختم، من بیچارم، من نمیتونم و .. به هم میخوره.
خاک ِباران خورده
حالم از آدم هایی که فقط میگن نه، نمیشه،نمیتونم،من بدبختم، من بیچارم، من نمیتونم و .. به هم میخوره.
بابا یک خورده خوش بین باش زن.
از کجا میدونی آخه، شاید درست شد، اگه همه قرار بود با دید تو دنیا رو نگاه میکردن قطعا الان همه غم زده و ناامید یک گوشه نشسته بودن و منتظر مرگ شون بودن|||
هدایت شده از ملجأ ؛
-
شما هرچقدر به نمازت بها بدهی ؛
تواناییت برای مقابله با گناه بیشتر میشه ! ..
- آیتالله جاودان .
#سخنبزرگان
-