چه کسی میداند؟ که تو در حسرت یک روزنه ی فردایی ...
پیله ات را بگشا..!
تو به اندازه پروانه شدن زیبایی:)
«ای درد..!
اگر تو نماینده خدایی که برای آزمایش من،
قدم بر زمین گذاشته ای؛ تو را میپرستم،تو را در آغوش میکشم و هیچگاه اعتراض نمی کنم..»🌻✨:)
-شهیدمصطفیٰ چمران🪴
"لا تَخَف وَلا تَحزَنـ إنَّامُنجّوکَ"
نترس و غمگین نباش، ما تو را نجات خواهیم داد:)🤍🌞
هدایت شده از یاسهاسبزخواهندشد ؛
گاهی اینارو میبینم واقعا میفهمم چرا نمیشه با مخاطب اینا تو ایران نشست حرف زد. اینا آناناس گذاشتن تو جمجمهشون به خداوندی خدا.