eitaa logo
وَعْدَالله🌹
2.8هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
4هزار ویدیو
46 فایل
السَّلامُ عَلَیْکَ یَا وَعْدَ اللهِ الَّذِی ضَمِنَهُ... وَعْدا غَيْرَ مَكْذُوبٍ یا صاحب الزمان به ظهورت شتاب کن عالم زدست رفت پای در رکاب کن حاجیه تجلی: @Ekhlas_110
مشاهده در ایتا
دانلود
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️ندای خونخواهی بلند شد؛ نوبت مراجع است حجت السلام رفیعی : 🔹آقایان و علمای محترم اکنون نوبت شماست که به پاخیزید و اعلام مهدور الدمی را برای ترامپ و نتانیاهو اعلام کنید موجوداتی که خون نائب امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف، را بر روی زمین ریختند و جنایات عظیم دیگری را نیز مرتکب شدند. ‌ • آیت الله سیستانی • آیت الله مکارم شیرازی • آیت الله نوری همدانی • آیت الله وحید خراسانی • آیت الله شبیری زنجانی • آیت الله جعفر سبحانی آیات عظام... ‌ما مسلمانان منتظر و فتوای شما هستیم ✊ امام شهید : دوران بزن در رو تمام شد.‌‌..
🔴هشدار تخلیه مجدد توسط ارتش تروریستی اسرائیل طی ۲۴ ساعت گذشته، این‌بار برای ۱۲ شهر در اطراف شهر بندی مهم و استراتژیک صور لبنان.. 🔴 👇 @bidariymelat
اسناد طبقه‌بندی فاش شده سازمان CIA: برنامه‌های ایالات متحده برای کنترل جهان از طریق دست‌کاری وضعیت آب و هوا کشورها تمام آن رد پاهای شیمیایی کمتریل در آسمان! اکنون ۱۰۰٪ واقعی بودن آن‌ها تایید شده است. لی زلدین، رئیس EPA (سازمان حفاظت از محیط زیست) اعلام کرد: تزریق دی‌اکسید گوگرد یا همان کمتریل به آسمان واقعی است و خطرات سلامتی واقعی هستند. آنچه عده‌ای توهم یا تئوری توطئه می‌نامیدند، اکنون سیاست رسمی دولت امریکا است. بیش از ۶۰ سال است که آمریکا با تزریق کمتریل اقدام به دستکاری آب و هوا میکند تا ملل مختلف را به بردگی بکشد و منابع ارزشمند کشورها را غارت کند! در پست بعدی ترجمه کامل سند رو خدمتتون ارائه میدهم تا بدانید کِمتریل پاشی و بحران سازی خشکسالی کاملاً عامدانه ایجاد میشده •┈┈••✾🌾🦅🌾✾••┈┈• 🌐@asreagahee 👈 ایتا و روبیکا و بله
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ببینم یه آمریکایی الان پیداشه چکار میکنی؟ شیر بچه های نیروی دریایی سپاه میراث‌دار این قلبهای قوی و ایمانهای پولادین هستند 🔴 منتقمان رهبریم از خون او نمیگذریم! ┈┄┅═✾═┅┄┈ 🔴🌐 کانال"خبری|تحلیلی" زنان‌عفیفه‌جهان‌محصنات(۲) 📲@mohsanat2_ir|ویراستی|ایتا
🔺سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: رژیم جنگ افروز آمریکا در اوایل بامداد امروز با بهانه های واهی چند نقطه در جاسک، سیریک و قشم را مورد حمله قرار داد که به یک دکل مخابراتی در سیریک خساراتی وارد آمد و دو مخزن آب بخش بمانی این شهرستان منهدم شد. 🔹در پاسخ به این حرکت شرارت آمیز دشمن، رزمندگان نیروی دریایی سپاه ساعت ۲.۳۰ دقیقه بامداد ناوگان پنجم دریایی بحرین را مورد حمله پهپادی قرار دادند. 🔹درگیری‌ها ادامه دارد و پاسداران غیور ملت ایران در حال پاسخگویی به تجاوزهای دشمن هستند و در صورت ادامه شرارت، پاسخ‌های سنگین‌تری در راه است و ماالنصر الا من عند الله العزیز الحکیم 🔴 منتقمان رهبریم از خون او نمیگذریم! ┈┄┅═✾═┅┄┈ 🔴🌐 کانال"خبری|تحلیلی" زنان‌عفیفه‌جهان‌محصنات(۲) 📲@mohsanat2_ir|ویراستی|ایتا
‌ سپاه ۴ هدف مهم در پایگاه هوایی و مرکز فرماندهی کنترل ارتش کودک‌کش آمریکا در الازرق اردن هدف قرار گرفتند به دنبال عملیات موفق نیروی دریایی سپاه در اصابت قرار دادن ۲۱ هدف در پایگاه‌های هوایی و دریایی آمریکا در منطقه و ساقط کردن یک فروند پهپاد MQ9 در آسمان شهرستان جم، با توجه به تداوم شرارتهای دشمن در تکمیل عملیات مقابله به مثل، قوای اسلام و رزمندگان شجاع هوافضای سپاه توسط موشک های سوخت جامد دور برد خود ۴ هدف مهم از جمله آشیانه های جنگنده های F35 در پایگاه هوایی و مرکز فرمانده کنترل ارتش کودک‌کش آمریکا در الازرق اردن را مورد هدف قرار داده و منهدم کردند. نیروهای ما آماده پاسخ کوبنده و قاطع به هرگونه تجاوز مجدد دشمن هستند و عواقب هر تجاوز مجدد بر عهده دشمن آمریکایی میباشد. و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم 🔴 منتقمان رهبریم از خون او نمیگذریم! ┈┄┅═✾═┅┄┈ 🔴🌐 کانال"خبری|تحلیلی" زنان‌عفیفه‌جهان‌محصنات(۲) 📲@mohsanat2_ir|ویراستی|ایتا
🚨حمله تروریستی آمریکا به دو مخزن آب در سیریک 🔹در پی حمله امشب دشمن آمریکایی به سیریک، ۲ مخزن آب بخش بمانی مورد اصابت قرار گرفته و آب آشامیدنی این بخش قطع شده است. 🍓🍃| @adrenaline11 ✍این هم عاقبت حرف امام شهید را گوش نکردن مگر امام شهید فرمان قطع نفت ، انرژی وارزاق رژیم صهیونیستی را ندادند؟ مگر کل رژیم صهیونیستی چندتا آب شیرین کن دارد؟ کل هاب انرژی این رژیم فاسد چقدر است؟ چرا قرارگاه مرکزی خاتم به فرمان امام شهید عمل نمبکند؟ حاجیه تجلی 🌹@vadallah
🔺هشدار مسکو به تهران: صلح، پوشش حمله زمینی است، نقشه پنتاگون برای پایان آتش‌بس دوهفته‌ای 🔹شورای امنیت روسیه در بیانیه‌ای تکان‌دهنده که توسط خبرگزاری «تاس» منتشر شد، هشدار داد آمریکا و اسرائیل از پوشش دیپلماسی و مذاکرات صلح برای آماده‌سازی یک عملیات زمینی گسترده علیه ایران استفاده می‌کنند. 🆔 @nazdikesobh1 ✍اف بر دیپلماسی مذاکره با شیطان مذاکره شیطان با مؤمن اسمش وسوسه است ومذاکره مؤمن با شیطان چیزی نیست جز استعاذه آقایان قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء و جناب آقای قالیباف، جناب آدم علیه السلام شاگرد مستقیم پروردگار متعال وکلیم الله بود واز طرف حق تعالی به مقام استاد تمامی رسید ومعلم ملائکة الله شد اما مثل شما فريب خورد و فرق مذاكره و وسوسه را نفهميد و از ان جنت إلهي رانده شد واگر توفیق توبه پیدا نمیکرد تا ابد باید در حسرت این خطای محاسباتی میسوخت. آقایان، بزرگترین خطای محاسباتی شما در حوزه اعتقادات ومعارف دینی است وتا شما فرق مذاکره با وسوسه را نفهمید در این باتلاق باقی خواهید ماند. حال که از ضریب هوشی پائینی برخوردارید حداقل به هشدار های مکرر شورای امنیت روسیه گوش کنید ، شورایی که قبلا هم هشدارهایی داده بود اما جریان کودتاچی زیر بلیط پزشکیان، دروازه های بصر و بصیرت را بر روی شما بسته بود. کلام آخر: کاربرد دو کلمه را در سوره مبارکه ناس دنبال کنید. وسوسه واستعاذه ،در غیر اینصورت در مرداب ادامه دیپلماسی با شیطان بزرگ غرق وکعصف ماکول خواهید شد. تمام حاجیه تجلی 🌹@vadallah
‌ 🚨در پاسخ به آقای قالیباف باید گفت: - اولا هرگز با مذاکره با آمریکا چیزی به نام امنیت پایدار حاصل نمی‌شود. آمریکا گرگ است، با گرگ فقط باید با زبان آتش سخن گفت. - ثانیا، اینکه شما هیچ سخنی از ترور امام جامعه و فرماندهان مملکت نمی‌زنید واقعا تأسف‌آور است. کأنه هیچ اتفاقی نیفتاده و فقط مشکل ما محاصره دریایی است! - ثالثا رهبر شهید انقلاب بارها و بارها، اصل مذاکره با آمریکا خاصا با دولت ترامپ را ممنوع، سم مضاعف، خسارت و بن‌بست محض اعلام کردند. شما با مکتوم کردن آن همه فرامین روشن آن بزرگوار باز هم در همان مسیر غلط و پر خسارت قدم بر می‌دارید. - رابعا دقیقا دیپلماسی شما مانع اصلی عملیات در میدان است. ۶۰ روز بواسطه همین مذاکرات بی‌فایده و پوچ، فرصت تنفس به دشمن داده شد و فشار بر ملت ما مضاعف گردید. کما اینکه پس از جنگ ۱۲ روزه و قبل از آن هم، همین مسیر مذاکره به کشور آسیب‌های جبران ناپذیر وارد کرد. - خامسا مگر اصلا مسأله عادی‌سازی رابطه با آمریکا مطرح است که چنین چیزی را بیان می‌کنید؟ مسأله‌ای که مردود است، اصل مذاکره با دشمنی است که رهبر ایران و فرماندهان ما را به شهادت رسانده و حالا شما پای میز مذاکره با آنها نشسته‌اید! این کار اسمش چیست؟ اصلا چطور می‌توانید با چنین دشمن خونخواری حتی اسم عادی‌سازی رابطه را به میان بیاورید؟! - سادسا حقوق ملت ایران هرگز و هرگز از مسیر مذاکره با آمریکا به دست نخواهد آمد. این را بارها رهبر شهید ما فرمودند. مذاکره با آمریکا هیچ منفعتی ندارد و هیچ تأثیری در حل مشکلات کشور ندارد. بلکه بسیار پر خسارت و پر ضرر است. - سابعا همین نشستن پای میز مذاکره با دشمن جنایتکار، ارسال پالس ضعف و وادادگی است. حالا چه شما بخواهید و چه نخواهید و اسمش را هر چه می‌خواهید بگذارید. رهبر شهید انقلاب آن را غیر عاقلانه و غیر شرافتمندانه معرفی کردند. - ثامنا در میدان دیپلماسی دقیقا چه جلو رفتنی اتفاق افتاده، جز اینکه به مدت دو ماه مردم در جنگ روانی رسانه‌های دشمن رها شده‌اند و کار به جایی رسید که به خاطر جنایات وحشیانه اسرائیل و تصرف جنوب لبنان و تعرض مکرر به خاک کشورمان، چاره‌ای بجز این پاسخ دیر باقی نماند. - تاسعا برای هزارمین بار، مذاکره با آمریکا از اساس و بنیان غلط است و چیزی به نام مذاکره در وقت خود با رژیم سفاک آمریکا معنا ندارد. امیدواریم شما این مسیر نادرست که کاملا مخالف با خط مشی صریح رهبر شهید انقلاب است، کنار گذاشته و به خط درست آن امام و خلف صالحشان بازگردید. والسلام علی من اتبع الهدی @nazdikesobh1
🚨بزودی قرارداد امضا خواهد شد قراردادی و هماهنگ با رهبری نظام نه رهبر نظام رهبری نظام با رهبر نظام متفاوت است به شما خواهند گفت تصمیم نظام است درست مثل برجام که گفتند تصمیم نظام است آنها دروغ نگفتند ذهن مردم به اشتباه، تصمیم نظام را مساوی با تصمیم شخص رهبر می‌دانست 🔴اگر فکر می‌کنید که امکان ندارد شروط رهبری زیر پا گذاشته شود امکان ندارد وقتی ۱۰۰ شب مردم در خیابان بودند چنین خیانت آشکاری انجام شود باید به شما یادآوری کنم تا ۴۰ شب کسی جرأت آوردن اسم مذاکره را نداشت مردم احساس میکردن دقت کنید فقط احساس میکردن تریبون دار دارد برای مذاکره جاده صاف میکند همانجا حسابش را می‌رسیدند شعار مردم چه بود؟ مذاکره حرامه موقع انتقامه مرگ بر سازشگر 🔻یکدفعه از شب چهلم به بعد ورق برگشت حالا کسی جرأت ندارد این شعارها را بدهد اگر بگویی مذاکره حرام است تودهنی خواهی خورد 🔴چون تصمیم نظام و تصمیم رهبری نظام است که مذاکره امضا شود با وجود اینکه سراسر است چون آقایان هنوز هم دشمن را نمی‌شناسند رک و راست بگویم اینبار فقط جای ظریف با قالیباف عوض شده 🔺محض اطلاع، بعد از برجام، از سردار و سپاهی گرفته تا مراجع تقلید! همگی شروع کردند به تقدیر و تشکر از ظریف و تیم مذاکره‌کننده‼️ آن موقع هم به ظریف می‌گفتند مجاهد راه دیپلماسی‼️ این جمله قالیباف است: از تلاش‌های مجاهدانه تیم مذاکره‌کننده به‌خصوص دوست عزیزم دکتر ظریف تقدیر می‌نمایم و خسته نباشید میگویم. 📣مردم! هرکاری قرار است بکنید هر فریادی قرار است بزنید الان وقتش است بعدش می‌شود مثل بعد روز چهلم
۲۴ ذی الحجه روز مباهله مظلوم ترین عید است که اهمیت و فضیلتش در سیاه بندی های محرم گم می شود... 💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔 امام جعفر صادق علیه‌السلام فرمودند: هرکس در روز بیست و چهارم ذی الحجه، به جهت شکر خداوند از نعمتی که به امیرالمؤمنین "صلوات الله وسلام علیه" ارزانی داشته و به او اختصاص داده است، نیم ساعت قبل از ظهر، ۲ رکعت نماز بخواند: در هر رکعت یک بار سوره حمد، ۱۰ بار سوره توحید، ۱۰ بار آیه الکرسی تا «هُمْ فِيها خالِدُونَ»، ۱۰ بار سوره قدر؛ عمل او نزد خداوند معادل صد هزار حج و صد هزار عمره می‌باشد. چنین فردی حاجتی از حوائج دنیا و آخرت را از خداوند درخواست نمی‌کند، (هر حاجتی که باشد) مگر آن که خداوند، اگر بخواهد، آن را برآورده می‌سازد. 📚 مفاتیح الجنان کس را نبود و نیست توانِ مقابله تا مرتضاست یک طرفِ این معادله نصرانیان و صومعه لرزند یک به یک تا نام مرتضاست میان مباهله تصریحِ نَصِّ"انفسنا" داد می زند مابین مصطفی و علی نیست فاصله در بدر و خیبر و اُحد و لیله المبیت دستِ علیست در همه جا ختم غائله دنیا پُر از کتاب شود هم نمی شود پیش خطی ز خطبه ی او، غیرِ باطله از او سوال کردن ما، محضِ گفتگوست ورنه جواب را بدهد قبلِ مسئله دست خداست دستِ علی، ما گرفته ایم آری ز دست هایِ یدُاللهی اش صله کار خداست مدح علی، کارِ خلق نیست عاجز بُوَد ز فهمِ مقامش، مُخیَّلِه 🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸 شناخت اهل بيت و ذى القرباى حضرت رسول خاتم "صلوات الله علیهم اجمعین" (كه در جريان آيات شريفه مباهله به آن اشاره شده) مطلبى است كه اگر رسول الله "صلى الله عليه و آله و سلم" آنرا در آن روز بیان ننموده بود و مؤمنين به آن آشنا نمى شدند، در ضلالت و گمراهى قرار مى گرفتند. همان گونه كه هنوز بعد از 1400 سال معاندين اهل بيت "علیهم السلام " به سبب بد معنى كردن آيات، در ضلالت و هلاكت بوده و هستند. سلام امام زمانـم سلام مولای غریب و مهربانم آقا جان اسعدالله ایامکم عید مباهله روز تثبیت حقانیت امیرالمؤمنین علیه‌السلام بر مولایمان صاحب الزمان "ارواحنا فداه" نفس امروز پیغمبر اکرم "صلی الله علیه و آله" و تمام شیعیان و محبینشان مبارک باد. الهی عیدی همه ظهور مولای عزیزمان باشد الساعه ان شاءالله اللهم‌ عجل لولیک الفرج والعافية و النصر سلامتی وجود نازنین امام عصر روحی فداه ۳صلوات مرحمت بفرمائيد.