20.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 آهنگ انگلیسی با حسین تا پایان
With Husayn to the End
🎤 کاری از Vetr
🎼 @sorood_sher
#انگلیسی #محرم #امام_حسین
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻تمام زخمهای ما برای حفظ این خانهست!
کسی با گرگ اگر فکر توافق کرد دیوانه است...
حضرت آقا: آفرین .... آفرین ...
#گرگ_شناسی
چقدر به مطالبهگرها گفتند:
تندرو سوپرانقلابی خوارج و ...
🚩 #یالثاراتالحسین
🇮🇷🏴 @yalesaraat
18.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️تجمع مردمی مقابل نمایندگی وزارت خارجه، مشهد مقدس
🎙حجت الاسلام طباطبایی
🏷مذاکرات
#انتقام #خونخواهی #مذاکره
#خواص_بی_بصیرت
┅═✾═┅┄┈
🌐 کانال"خبری|تحلیلی"
زنانعفیفهجهانمحصنات(۲)
📲@mohsanat2_ir|ویراستی|ایتا
✍امام خمینی رحمت الله علیه:
مسئولان جمهوری اسلامی، اگر به فکر ایجاد حکومت جهانی حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نباشند،
خائن و خطرسازند،
حتی اگر به مردم خدمت کنند.
#یالثارات_الخامنه_ایی
#انتقام
#مرگ_برآتش_بس_تا_اخراج_امريكاازمنطقه_ومحو_اسرائيل
#مرگ_برمذاکره_باامریکا
#وَعْدَالله_غير_مکذوب
🌹@vadallah.
🎙حاجیه تجلی
خدا کند این برنامه بزن هایی که اتفاقا خوب میزنند برای انتقام واخراج امریکاییها وصهیونیستها از منطقه باشد نه برای پر کردن دست مذاکره کنندگانی که گمان میکنند باید یک چیزی به این سگ زرد داد تا دست از سر ملت ایران بردارد چیزی مثل تنگه هرمز ، هسته ای یا بیشتر
#یالثارات_الخامنه_ایی
#انتقام
#مرگ_برآتش_بس_تا_اخراج_امريكاازمنطقه_ومحو_اسرائيل
#مرگ_برمذاکره_باامریکا
#وَعْدَالله_غير_مکذوب
🌹@vadallah
🔺وال استریت ژورنال: فشار نظامی آمریکا تا زمانی که ایران شرایط مورد نظر ترامپ را نپذیرد، افزایش خواهد یافت.
┄☫ همیشه با خبر، با ما ☫┅┄
@iraan_ma
✍ علی قول امریکاییها ، ظاهرا بزن بزن های طرفین ایرانی وامریکایی برای میز مذاکره است.
یالثارات الخامنه ای
انتقام امام شهیدم آرزوست
#یالثارات_الخامنه_ایی
#انتقام
#مرگ_برآتش_بس_تا_اخراج_امريكاازمنطقه_ومحو_اسرائيل
#مرگ_برمذاکره_باامریکا
#وَعْدَالله_غير_مکذوب
🌹@vadallah
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: بههیچعنوان در مقابل نظام سلطه جهانی و شیاطین عالم کوتاه نخواهیم آمد
🔘 بله | ایتا | سروش+ | اینستاگرام | تلگرام
@Kayhan_Online
✍آيا جواب خون امام شهیدمان را هم دادید؟
فَمَن اعتدَی عَلَیکم، فَاعتَدُوا علیه بمثلِ ما اعتدی علیکم. پس هر کس به شما تجاوز کرد، همانند آن بر او تعدی و تجاوز کنید..
اين آن خطاي راهبردي است كه بايد از قرآن فرا ميگرفتید که نگرفتید.
خون امام شهید ، انتقام می طلبد وبس ، نه آتش بس
#یالثارات_الخامنه_ایی
#انتقام
#مرگ_برآتش_بس_تا_اخراج_امريكاازمنطقه_ومحو_اسرائيل
#مرگ_برمذاکره_باامریکا
#وَعْدَالله_غير_مکذوب
🌹@vadallah
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚫️
این هم یه ایده جالب دیگه برای تجمعات شبانه با صفحه گوشی،
گوشی رو افقی بگیرید...
@shonud313
⚫️
13.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ برخی اشتباه محاسباتی دارند که این مردم از جنگ خسته شدهاند!
قسمت اول
🔹مردم آیا شما با زدن زیرساخت آب و برق و گاز، خیابان را خالی میکنید؟
🔻بخشی از صحبتهای حاج اقا بحرانی در تجمع مردمی در میدان حافظ برازجان
#یالثارات_الخامنه_ایی
#انتقام
#مرگ_برآتش_بس_تا_اخراج_امريكاازمنطقه_ومحو_اسرائيل
#مرگ_برمذاکره_باامریکا
#وَعْدَالله_غير_مکذوب
🌹@vadallah
12.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ برخی هنوز درک نکرده اند که این یک جنگ وجودی است
قسمت دوم
🔹در جنگ وجودی کسی از طرفین به دنبال مذاکره و بده بستون نیست.
🔸مسئولینی که باور به جنگ وجودی ندارند، خائن و منافق نیستند بلکه دچار اشتباه محاسباتی شدهاند.
🔻بخشی از صحبتهای حاج اقا بحرانی در تجمع مردمی در میدان حافظ برازجان
#یالثارات_الخامنه_ایی
#انتقام
#مرگ_برآتش_بس_تا_اخراج_امريكاازمنطقه_ومحو_اسرائيل
#مرگ_برمذاکره_باامریکا
#وَعْدَالله_غير_مکذوب
🌹@vadallah
12.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️برند شدن اسلحه «برنو» در جنگ اخیر
📌استاد حسن عباسی: «تعداد تلفاتی که لرها با برنو از پهپادهای دشمن گرفتند تقریبا برابری میکند با سیستم پدافند یکپارچه نیروهای مسلح و نقشی درحد موشکهای پدافندی اس۳۰۰ و اس۴۰۰ ایفا کرد!
برنو بیش از صدسال است که اسلحه سازمانی و بخشی از فرهنگ لرهاست!
ژنرال آمریکایی گفت در عملیات نجات خلبان، مردم از هرکجایی به ما شلیک میکردند!
اصلا آمریکاییها روی مسلح بودن و آتشبهاختیاری لرها حساب نکرده بودند!»
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻پاسخ پزشکیان به همسر سرباز ناو دنا که خواستار انتقام بود:
🔹انتقام که فقط جنگیدن نیست
🆔 @GizmizTel 💯
🔴ادعای سیانان: یک منبع دیپلماتیک میگوید مذاکرات آمریکا و ایران همچنان در مسیر خود ادامه دارد
یک منبع دیپلماتیک آگاه از موضوع گفت که مذاکرات برای دستیابی به توافق میان ایالات متحده و ایران، پس از گفتوگوهای شبانه، همچنان در مسیر خود قرار دارد.
این مذاکرات با وجود تبادل حملات میان آمریکا و ایران در طول شب ادامه یافت؛ حملاتی که تهدید میکردند تلاشهای دیپلماتیک را با پیچیدگی و دشواری مواجه کنند.
✍لابد در ایران هم قرار است همچنان با منتقدان مذاکره برخورد شود و تنها راه نجات کشور را مذاکره معرفی کنند و خناسان کاسب مذاکره همچنان به تفرقه افکنی و وحدت شکنی در جبهه انقلاب ادامه دهند....
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat