🔺وال استریت ژورنال: فشار نظامی آمریکا تا زمانی که ایران شرایط مورد نظر ترامپ را نپذیرد، افزایش خواهد یافت.
┄☫ همیشه با خبر، با ما ☫┅┄
@iraan_ma
✍ علی قول امریکاییها ، ظاهرا بزن بزن های طرفین ایرانی وامریکایی برای میز مذاکره است.
یالثارات الخامنه ای
انتقام امام شهیدم آرزوست
#یالثارات_الخامنه_ایی
#انتقام
#مرگ_برآتش_بس_تا_اخراج_امريكاازمنطقه_ومحو_اسرائيل
#مرگ_برمذاکره_باامریکا
#وَعْدَالله_غير_مکذوب
🌹@vadallah
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: بههیچعنوان در مقابل نظام سلطه جهانی و شیاطین عالم کوتاه نخواهیم آمد
🔘 بله | ایتا | سروش+ | اینستاگرام | تلگرام
@Kayhan_Online
✍آيا جواب خون امام شهیدمان را هم دادید؟
فَمَن اعتدَی عَلَیکم، فَاعتَدُوا علیه بمثلِ ما اعتدی علیکم. پس هر کس به شما تجاوز کرد، همانند آن بر او تعدی و تجاوز کنید..
اين آن خطاي راهبردي است كه بايد از قرآن فرا ميگرفتید که نگرفتید.
خون امام شهید ، انتقام می طلبد وبس ، نه آتش بس
#یالثارات_الخامنه_ایی
#انتقام
#مرگ_برآتش_بس_تا_اخراج_امريكاازمنطقه_ومحو_اسرائيل
#مرگ_برمذاکره_باامریکا
#وَعْدَالله_غير_مکذوب
🌹@vadallah
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚫️
این هم یه ایده جالب دیگه برای تجمعات شبانه با صفحه گوشی،
گوشی رو افقی بگیرید...
@shonud313
⚫️
13.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ برخی اشتباه محاسباتی دارند که این مردم از جنگ خسته شدهاند!
قسمت اول
🔹مردم آیا شما با زدن زیرساخت آب و برق و گاز، خیابان را خالی میکنید؟
🔻بخشی از صحبتهای حاج اقا بحرانی در تجمع مردمی در میدان حافظ برازجان
#یالثارات_الخامنه_ایی
#انتقام
#مرگ_برآتش_بس_تا_اخراج_امريكاازمنطقه_ومحو_اسرائيل
#مرگ_برمذاکره_باامریکا
#وَعْدَالله_غير_مکذوب
🌹@vadallah
12.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ برخی هنوز درک نکرده اند که این یک جنگ وجودی است
قسمت دوم
🔹در جنگ وجودی کسی از طرفین به دنبال مذاکره و بده بستون نیست.
🔸مسئولینی که باور به جنگ وجودی ندارند، خائن و منافق نیستند بلکه دچار اشتباه محاسباتی شدهاند.
🔻بخشی از صحبتهای حاج اقا بحرانی در تجمع مردمی در میدان حافظ برازجان
#یالثارات_الخامنه_ایی
#انتقام
#مرگ_برآتش_بس_تا_اخراج_امريكاازمنطقه_ومحو_اسرائيل
#مرگ_برمذاکره_باامریکا
#وَعْدَالله_غير_مکذوب
🌹@vadallah
12.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️برند شدن اسلحه «برنو» در جنگ اخیر
📌استاد حسن عباسی: «تعداد تلفاتی که لرها با برنو از پهپادهای دشمن گرفتند تقریبا برابری میکند با سیستم پدافند یکپارچه نیروهای مسلح و نقشی درحد موشکهای پدافندی اس۳۰۰ و اس۴۰۰ ایفا کرد!
برنو بیش از صدسال است که اسلحه سازمانی و بخشی از فرهنگ لرهاست!
ژنرال آمریکایی گفت در عملیات نجات خلبان، مردم از هرکجایی به ما شلیک میکردند!
اصلا آمریکاییها روی مسلح بودن و آتشبهاختیاری لرها حساب نکرده بودند!»
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻پاسخ پزشکیان به همسر سرباز ناو دنا که خواستار انتقام بود:
🔹انتقام که فقط جنگیدن نیست
🆔 @GizmizTel 💯
🔴ادعای سیانان: یک منبع دیپلماتیک میگوید مذاکرات آمریکا و ایران همچنان در مسیر خود ادامه دارد
یک منبع دیپلماتیک آگاه از موضوع گفت که مذاکرات برای دستیابی به توافق میان ایالات متحده و ایران، پس از گفتوگوهای شبانه، همچنان در مسیر خود قرار دارد.
این مذاکرات با وجود تبادل حملات میان آمریکا و ایران در طول شب ادامه یافت؛ حملاتی که تهدید میکردند تلاشهای دیپلماتیک را با پیچیدگی و دشواری مواجه کنند.
✍لابد در ایران هم قرار است همچنان با منتقدان مذاکره برخورد شود و تنها راه نجات کشور را مذاکره معرفی کنند و خناسان کاسب مذاکره همچنان به تفرقه افکنی و وحدت شکنی در جبهه انقلاب ادامه دهند....
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
AudioLabافشاگری آقای حامد کاشانی_232623934.mp3
زمان:
حجم:
2.3M
🔺افشاگری حاجآقای کاشانی درباره فشار برخی مسئولین برای تسلیم مقابل دشمن
👈 تا امروز، خیابان نگذاشته است. وفاق نیز به این حقیقت اعتراف کرده که: «خیابان نمی گذارد».
✍ هر چند انتظار ما از امثال حاجآقای کاشانی، ثبات در موضعگیری است و قاعدتاً ایشان نباید چند روز بعد بگوید: «همه چیز هماهنگ است» و «امکان تحمیل نظر وجود ندارد»!
اما چند نکته این بخش از سخنرانی آقای کاشانی:
1⃣ این مسئولینی که ضعفهای کشور را بزرگنمایی میکنند، همان مسئولین دچار خطای محاسباتی هستند.
2⃣ ابزار دشمن برای این دسته از مسئولین، ترس و یأس است.
3⃣ همین مسئولین، به بهانه شرایط ناگوار کشور، به امام فشار میآورند که تصمیم قاطع برای ورود به جنگ گرفته نشود.
4⃣ مانع بزرگ مقابل این مسئولین، مردم مبعوث شده هستند. پس باید آنها را شناسایی کرده و در خیابان قاطعانه از آنها مطالبه کنیم.
💢 این بدیهیات به معنی بر هم زدن وحدت نیست، بلکه اتفاقاً برای حفظ وحدت باید این نکات به مردم گفته شود.
@dadshahr
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 نظام سلطه با تسلیمناپذیری و هویت ممتاز ملت ایران مشکل دارد
🗓 بخشی از پیام ۱۴/خرداد/۱۴۰۵ رهبر انقلاب اسلامی
📲 @rahbar_enghelab_ir
✍ اگر نظام سلطه با تسلیمناپذیری و هویت ممتاز ملت ایران مشکل دارد، پس این مشکل نظام سلطه را با مذاکره نمیتوان برطرف نمود.
زبان نظام سلطه ، زبان زور و قلدری است وچاره اش فقط مقاومت وتودهنی است وبس، نه مذاکره.
حاجیه تجلی
#یالثارات_الخامنه_ایی
#انتقام
#مرگ_برآتش_بس_تا_اخراج_امريكاازمنطقه_ومحو_اسرائيل
#مرگ_برمذاکره_باامریکا
#وَعْدَالله_غير_مکذوب
🌹@vadallah
🔴 فارس: امریکا متن پیشنهادی ایران را پذیرفته است/ احتمال تایید این متن در مراجع اصلینظام بالا است
__________________
✍️ کاش یکی به مردم هم بگه متن پیشنهادی چی بوده و شامل چه مفادی که آمریکای زیاده خواه هم پذیرفته! اسرائیل کودک کش هم پذیرفته!
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
✍ اگر خبر تسلیم شدن وپذیرش توافق را از طرف امام رشید شنیدید باور نکنید.
تکلیف این است👇
قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُمْ بِوَاحِدَةٍ ۖ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَىٰ وَفُرَادَىٰ ثُمَّ تَتَفَكَّرُوا ۚ مَا بِصَاحِبِكُمْ مِنْ جِنَّةٍ ۚ إِنْ هُوَ إِلَّا نَذِيرٌ لَكُمْ بَيْنَ يَدَيْ عَذَابٍ شَدِيدٍ
قیام خواهیم نمود وتوافق را پاره وتوافق کنندگان را ادب خواهیم کرد. واین وظیفه یک امت مبعوث شده است، تمام.
حاجیه تجلی
#یالثارات_الخامنه_ایی
#انتقام
#مرگ_برآتش_بس_تا_اخراج_امريكاازمنطقه_ومحو_اسرائيل
#مرگ_برمذاکره_باامریکا
#وَعْدَالله_غير_مکذوب
🌹@vadallah
🔴ترامپ: توافق بزودی در اروپا امضا میشود.
خودم نمیتوانم برای امضای توافق حضور پیدا کنم.
ونس توافق را امضا خواهد کرد.
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
✍فرق امروز با صفین در چیست؟
در صفین امام بود با یک امت و بعضا رزمنده های سابقه دار بی بصیرت غیر مبعوث شده، لذا حکمیت بر امام ع تحمیل شد.
اما امروز ، یک امام داریم با یک امت مبعوث شده ، اینجا دیگر شرایط ، شرایط صفین نیست ، یا یک کربلا بپا میشود یا حرامیان مذاکره وتوافق از سر راه برداشته میشوند وبزرگترین مانع ظهور را پشت سر خواهیم گذاشت.
انا فتحنا لک فتحا مبینا
قبلا مژده این فتح را امام شهید داده بودند که:
فتنه ، فتنه مسئولین است ومردم کارا را تمام خواهند کرد.
#یالثارات_الخامنه_ایی
#انتقام
#مرگ_برآتش_بس_تا_اخراج_امريكاازمنطقه_ومحو_اسرائيل
#مرگ_برمذاکره_باامریکا
#وَعْدَالله_غير_مکذوب
🌹@vadallah.