eitaa logo
وَعْدَالله🌹
2.8هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
4هزار ویدیو
46 فایل
السَّلامُ عَلَیْکَ یَا وَعْدَ اللهِ الَّذِی ضَمِنَهُ... وَعْدا غَيْرَ مَكْذُوبٍ یا صاحب الزمان به ظهورت شتاب کن عالم زدست رفت پای در رکاب کن حاجیه تجلی: @Ekhlas_110
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴ادعای سی‌ان‌ان: یک منبع دیپلماتیک می‌گوید مذاکرات آمریکا و ایران همچنان در مسیر خود ادامه دارد یک منبع دیپلماتیک آگاه از موضوع گفت که مذاکرات برای دستیابی به توافق میان ایالات متحده و ایران، پس از گفت‌وگوهای شبانه، همچنان در مسیر خود قرار دارد. این مذاکرات با وجود تبادل حملات میان آمریکا و ایران در طول شب ادامه یافت؛ حملاتی که تهدید می‌کردند تلاش‌های دیپلماتیک را با پیچیدگی و دشواری مواجه کنند. ✍لابد در ایران هم قرار است همچنان با منتقدان مذاکره برخورد شود و تنها راه نجات کشور را مذاکره معرفی کنند و خناسان کاسب مذاکره همچنان به تفرقه افکنی و وحدت شکنی در جبهه انقلاب ادامه دهند.... 🔴 👇 @bidariymelat
AudioLabافشاگری آقای حامد کاشانی_232623934.mp3
زمان: حجم: 2.3M
🔺افشاگری حاج‌آقای کاشانی درباره فشار برخی مسئولین برای تسلیم مقابل دشمن 👈 تا امروز، خیابان نگذاشته است. وفاق نیز به این حقیقت اعتراف کرده که: «خیابان نمی گذارد». ✍ هر چند انتظار ما از امثال حاج‌آقای کاشانی، ثبات در موضع‌گیری است و قاعدتاً ایشان نباید چند روز بعد بگوید: «همه چیز هماهنگ است» و «امکان تحمیل نظر وجود ندارد»! اما چند نکته این بخش از سخنرانی آقای کاشانی: 1⃣ این مسئولینی که ضعف‌های کشور را بزرگنمایی می‌کنند، همان مسئولین دچار خطای محاسباتی هستند. 2⃣ ابزار دشمن برای این دسته از مسئولین، ترس و یأس است. 3⃣ همین مسئولین، به بهانه شرایط ناگوار کشور، به امام فشار می‌آورند که تصمیم قاطع برای ورود به جنگ گرفته نشود. 4⃣ مانع بزرگ مقابل این مسئولین، مردم مبعوث شده هستند. پس باید آنها را شناسایی کرده و در خیابان قاطعانه از آنها مطالبه کنیم. 💢 این بدیهیات به معنی بر هم زدن وحدت نیست، بلکه اتفاقاً برای حفظ وحدت باید این نکات به مردم گفته شود. @dadshahr
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 نظام سلطه با تسلیم‌ناپذیری و هویت ممتاز ملت ایران مشکل دارد 🗓 بخشی از پیام ۱۴/خرداد/۱۴۰۵ رهبر انقلاب اسلامی 📲 @rahbar_enghelab_ir ✍ اگر نظام سلطه با تسلیم‌ناپذیری و هویت ممتاز ملت ایران مشکل دارد، پس این مشکل نظام سلطه را با مذاکره نمیتوان برطرف نمود. زبان نظام سلطه ، زبان زور و قلدری است وچاره اش فقط مقاومت وتودهنی است وبس، نه مذاکره. حاجیه تجلی 🌹@vadallah
🔴 فارس: امریکا متن پیشنهادی ایران را پذیرفته است/ احتمال تایید این متن در مراجع اصلی‌نظام بالا است __________________ ✍️ کاش یکی به مردم هم بگه متن پیشنهادی چی بوده و شامل چه مفادی که آمریکای زیاده خواه هم پذیرفته! اسرائیل کودک کش هم پذیرفته! 🔴 👇 @bidariymelat ✍ اگر خبر تسلیم شدن وپذیرش توافق را از طرف امام رشید شنیدید باور نکنید. تکلیف این است👇  قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُمْ بِوَاحِدَةٍ ۖ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَىٰ وَفُرَادَىٰ ثُمَّ تَتَفَكَّرُوا ۚ مَا بِصَاحِبِكُمْ مِنْ جِنَّةٍ ۚ إِنْ هُوَ إِلَّا نَذِيرٌ لَكُمْ بَيْنَ يَدَيْ عَذَابٍ شَدِيدٍ قیام خواهیم نمود وتوافق را پاره وتوافق کنندگان را ادب خواهیم کرد. واین وظیفه یک امت مبعوث شده است، تمام. حاجیه تجلی 🌹@vadallah
🔴ترامپ: توافق بزودی در اروپا امضا می‌شود. خودم نمی‌توانم برای امضای توافق حضور پیدا کنم. ونس توافق را امضا خواهد کرد. 🔴 👇 @bidariymelat ✍فرق امروز با صفین در چیست؟ در صفین امام بود با یک امت و بعضا رزمنده های سابقه دار بی بصیرت غیر مبعوث شده، لذا حکمیت بر امام ع تحمیل شد. اما امروز ، یک امام داریم با یک امت مبعوث شده ، اینجا دیگر شرایط ، شرایط صفین نیست ، یا یک کربلا بپا میشود یا حرامیان مذاکره وتوافق از سر راه برداشته میشوند وبزرگترین مانع ظهور را پشت سر خواهیم گذاشت. انا فتحنا لک فتحا مبینا قبلا مژده این فتح را امام شهید داده بودند که: فتنه ، فتنه مسئولین است ومردم کارا را تمام خواهند کرد. 🌹@vadallah.
امیرالمؤمنین عـلـے بن ابی طالب علیهماالسلام : «مَن حَسُنَتْ سَرِيرَتُهُ لَم يَخَفْ أحَدا» هر كه درونش نيكو باشد،از هيچ كس ترسى نداشته باشد. غرر الحكم، حدیث ۸۲۱۵ 📜 @nahjolbalAqe_ir ✍بزرگترین سلاح دشمن ارعاب است که متاسفانه تیم مذاکره کننده ودولت پزشکیان با این سلاح زمین گیر شده و از ان معی ربی خلع سلاح شدند. هرکس میخواهد که خلع سلاح نشود باید درون را پاک کند . از این روست که پروردگار منعال فرمود:  أَلا إِنَّ أَوْلِياءَ اللَّهِ لا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَ لا هُمْ يَحْزَنُونَ آگاه باشيد كه قطعاً بر اولياى خدا، نه ترسى است ونه اندوهگين مى‌شوند. 🌹@vadallah
حجت الاسلام کاشانیKashani-21-14050301-NegaheDiniBeJangeAkhir-Hkashani_Com.mp3
زمان: حجم: 21.2M
🔴 خیابان، مزاحم توافق با آمریکا است! 🎙 حجت‌الاسلام و المسلمین حامد کاشانی: - در محافل خصوصی برخی مسئولان چنان از وضعیت کشور گزارش ناامیدکننده‌ای می‌دهند که گویی کشور از دست رفته و ورشکسته است. برای من هم گفته‌اند تا به مردم بگویم. - این فضاسازی، نوعی فشار برای کوتاه آمدن کشور در جنگ است! زیرا رهبری و ارکان تصمیم‌گیری کوتاه نیامده‌اند. - من با بعضی از این آقایان جلسات چهارنفره داشته‌ام. بعد از اینکه از اوضاع گله می‌کردند که «ما داغون شدیم»، از آن‌ها می‌پرسیدم: «خب به نظر شما راهکار چیست؟» جواب می‌دادند: «خیابان نمی‌گذارد تصمیم گرفته شود.» 👈 حضور ما و فریاد ما موثّر است! 🔴 👇 @bidariymelat
⭕️ توافق با شیطان بزرگ 🔻بر اساس اخبار موجود،متن توافق با آمریکا نهایی شده! توافقی که آمریکایی ها،قطری ها، پاکستانی ها،اسرائیلی ها و حتی متحدین اروپاییِ آمریکا،از متن آن اطلاع دارند و فقط ملت "مبعوث شده" ایران،صلاحیت اطلاع از آن را پیدا نکرده اند!متنی که درباره سرنوشت و آینده ملت ایران است اما مردم ایران برای اطلاع از آن نامحرمند! 🔻بهترین دلیل برای ضعف و فسادِ توافق، همین مخفی کاری و تلاش عجیب هیات مذاکره کننده ایرانی برای عدم اطلاع مردم از مفاد آن است! بدیهی است اگر متن توافق به نفع ملت ایران و بر اساس اقتدار جمهوری اسلامی تنظیم شده بود،مذاکره کنندگان ایرانی از انتشار آن ترسی نداشتند و حتی به علنی شدن آن اصرار می کردند! 🔻زوج پزشکیان و قالیباف،سوابق بدی در اتخاذ تصمیمات زیانبار و بحران آفرین دارند: ▪️عدم ابلاغ قانون مصوب مجلس درباره حجاب و عفاف به شکلی مبهم و با فرایندی غیرقانونی، ▪️حذف ارز ترجیحی که منجر به کودتای دی ماه ۱۴۰۴ و فجایع امنیتی ناشی از آن شد، ▪️تعطیلی صحن مجلس که موجب توقف سازوکارهای نظارتی مجلس بر دولت (تذکر،سوال، استیضاح و...)،رها شدن انجام وظایف تقنینی مجلس و عدم انتخاب وزرای جدید دفاع و اطلاعات شده است! 🔻چرا ملت ایران باید به توافقی که محصول همکاری این دو و مشاوران معلوم الحال آنهاست، اعتماد کند؟ آن هم در حالی که به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی این عزیزان در معرضِ خطا در دستگاه محاسباتی قرار دارند!خطایی که نمونه ای از آن موجبِ توقف مذاکرات اسلام آباد گردید! @pas_kouchehaie_enghelab ✍👇 1⃣ https://eitaa.com/vadallah/9245 2⃣ https://eitaa.com/vadallah/9244 🌹@vadallah
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ترامپ: 📹 همیشه دنبال تصرف خارک بوده‌ام 🔸ترجیح من همیشه تصرف جزیره خارک بوده است. 🔸راستش را بخواهید، نمی‌دانم آمریکا جراتش را داشته باشد یا نه. اگر این کار را بکنید، کلی پول درمی‌آورید. @Kayhan_Online ✍انصافا شعام میخواهد با این دزد سر گردنه مذاکره کند؟ خیلی شعام باید کم عقل باشد که حاضر شده با این آدم سر یک میز مذاکره بشیند. اصلا رفسنجانی شعام را در بازنگری قانون اساسی۶۸ برای چنین مقاصدی ابداع کرد. 🌹@vadallah
🚨ظریف در مجله آمریکایی به مردم ایران توصیه کرد: دست از شعار «ایران قوی» بردارید؛ این شعار تهدیدآمیز است 🔸تقریبا می توان گفت محمدجواد ظریف هر ماه نظرات شاذ و جدیدی رو می کند که به ما نشان میدهد یک ذهن استعمار زده تا چه اندازه حقیر است. 🔸او این بار نظراتش را در قالب یک مقاله برای مجله آمریکایی فارن افرز منتشر کرده است. مقاله ای که بخش قابل توجهی از آن به مسائل داخلی ایران مربوط است و معلوم نیست وزیر خارجه اسبق ایران چرا یک نشریه آمریکایی را غمگسار خود دانسته و از دریچه آن به آسیب شناسی مسائل ایران و توصیه به مردم و مسئولان ایران پرداخته است. اقدامی که مصداقی از باز کردن راه بیگانگان به مسائل داخلی ایران است که آیت الله جوادی آملی آن را دیاثت سیاسی خواندند. 🔸محتوای مقاله ظریف درباره روابط خارجی ایران و راه حل مسائل آن؛ همان حرف های قدیمی، تکراری و تاریخ گذشته اوست که سعی می کند با کلیدواژه «امنیتی سازی ایران» به آن رنگ و لعاب دیگری دهد. 🔸اما این کوشش وزیر خارجه اسبق برای واژه سازی و بازطرح نظرات دستمالی شده و شکست خورده اش؛ عمدتا ناکام می ماند چون مخاطب در مرحله اول از خود می پرسد نویسنده این جملات خودش ۸ سال وزیر خارجه ایران بوده و مسیر مذاکره و توافق را به غایت پیموده، اما در نهایت به هیچ کدام از اهدافی که در یادداشت خود آورده نرسیده است! او که با ادعای دیپلماسی و زبان دانی برای لغو تحریم های ایران وارد گود شده بود، نه تنها هیچ تحریمی را لغو نکرد بلکه خودش هم تحریم شد و به کشورش برگشت! 🔸او در متن خود مثل همیشه آمریکا را مساوی با جهان گرفته و رفع دغدغه های آمریکا را هم مساوی با رفع نگرانی های جهان می داند حال آنکه در جهان واقعی ۱۹۶ کشور وجود دارد که ایران با اکثر آنها روابط دوستانه ای دارد و هیچ کدام ایران را تهدید امنیتی برای خود نمی دانند. 🔸ظریف مانند تمام ذهن های استعمار زده ریشه «امنیتی سازی ایران» را هم عمدتا داخلی و ناشی از سوء سیاست ها و مواجهه ایران با آمریکا دانسته و بر همین اساس گام هایی برای اصلاح این رویکرد به مردم و مقامات کشور پیشنهاد داده است. 🔸وزیر خارجه اسبق یکی از این راه ها بازنگری در ایجاد قدرت دفاعی ایران دانسته و می نویسد: «تهران می‌تواند تأکید خود بر قدرت دفاعی مادی - تأکیدی که اغلب برداشت از تهدید را تقویت می‌کند - را مجدداً تنظیم کند.» 🔸با وجود رفتار غیرحرفه ای و جهت دارانه آژانس بین المللی انرژی اتمی ظریف بهانه های واهی آژانس را به رسمیت شناخته و خواستار رفع نگرانی های آژانس از سوی ایران شده است: تهران می‌تواند گفتگویی صریح با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) برقرار کند تا به نگرانی‌های متقابل رسیدگی و راهی برای از سرگیری همکاری پیدا کند. 🔸علی رغم تجربه خسارت بار برجام در افزایش تحریم ها و حمله آمریکا به ایران پس از ۵ دور مذاکره در دولت فعلی، محمدجواد ظریف قادر نیست در ذهنیت متسلب و دگم خود بازنگری کرده و همچنان می گوید: «تهران می‌تواند با ایالات متحده برای مدیریت اختلافات خود، با شروع مسئله هسته‌ای و تحریم‌ها، تعامل کند.» 🔸وزیر خارجه اسبق ایران در نشریه آمریکایی فارن افرز ادعاهای عجیبی نیز مطرح کرده است که گاهی مرزگذاری میان او و یک اپوزیسیون نظام را دشوار می کند. او می نویسد: «تهران مجبور شده است که بیشتر برای ارتش خود و کمتر برای توسعه و رفاه هزینه کند.» و مدعی شده حکومت ایران کنترل اجتماعی شدیدی بر اینترنت و رسانه های اجتماعی اعمال می کند. 🔸ظریف در یادداشت خود برای این رسانه بیگانه خواستار گفتگوی ملی بین گروه‌های سیاسی و جناح‌های اجتماعی در ایران و اقدام شهروندان برای ثبت شکایت های خود درباره سیاست های ایران در سکوهای آنلاین داخلی شده و ما همچنان متعجبیم که چرا وزیر خارجه اسبق ایران چنین مطالباتی را در یک نشریه امریکایی منتشر کرده است؟! 🔸اگر تا به حال آمریکاپرستان و غربزدگان از شعار «مرگ بر آمریکا» ابراز نگرانی و نارضایتی می‌کردند، محمدجواد ظریف پرده تازه‌ای از خودباختگی رو کرده و حتی از شعار «ایران قوی» هم ناراحت و عصبانی است. او می نویسد: «تهران همچنین درک کند که قدرتش می‌تواند دیگران را ناراحت کند و بنابراین این کشور باید از روایت ساختن یک «ایران قوی» - که می‌تواند یکجانبه و تهدیدآمیز به نظر برسد به روایت ساختن یک «منطقه قوی» تغییر جهت دهد.» 🔸یادداشت محمدجواد ظریف نکات عبرت آموز دیگری هم دارد اما همین مقدار هم کافی است تا ما بفهمیم سیاست خارجی ایران ۸ سال در اختیار اندیشه ای مسموم قرار گرفته بود که انگلیسی فکر می کرد و فارسی سخن می گفت. (به نقل از کیهان آنلاین) 🚨کانال‌جنگ‌شناختی‌ترکیبی @EMSWAR
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔥 مذاکره را تمام کنید، وگرنه خدا به خودتان واگذارتان خواهد کرد! ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅ ✌️👇 @saeedism
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 حاج قاسم سلیمانی: اگر بعضی از کارها با دیپلماسی قابل حل بود هیچکس مصلح‌تر از امیرالمومنین(ع) نبود 🔸اگر بعضی از کارها با دیپلماسی قابل حل بود هیچکس مصلح‌تر از امیرالمومنین(ع) نبود؛ هیچکس مصلح‌تر از امام حسین(ع) نبوده. 🔸چند مسئله وجود دارد که این‌ها حلش از راه دیپلماتیک و دیپلماسی غیر ممکن است؛ برای کسی که تو را واجب القتل می‌داند آیا امکانی برای دیپلماسی وجود دارد؟ 🔸دشمن می‌خواهد با فشارهای اقتصادی ما را به میز مذاکره بکشاند که این مذاکره مصداق تسلیم است، اما مردم ما هوشیار و هوشمندند و معتقدند که مذاکره در شرایط کنونی با دشمن، تسلیم شدن محض است و قطعا تن به این ذلت نمی‌دهیم. 🔘 بله | ایتا | سروش+ | اینستاگرام | تلگرام @Kayhan_Online