eitaa logo
وَعْدَالله🌹
2.8هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
4هزار ویدیو
46 فایل
السَّلامُ عَلَیْکَ یَا وَعْدَ اللهِ الَّذِی ضَمِنَهُ... وَعْدا غَيْرَ مَكْذُوبٍ یا صاحب الزمان به ظهورت شتاب کن عالم زدست رفت پای در رکاب کن حاجیه تجلی: @Ekhlas_110
مشاهده در ایتا
دانلود
امیرالمؤمنین عـلـے بن ابی طالب علیهماالسلام : «مَن حَسُنَتْ سَرِيرَتُهُ لَم يَخَفْ أحَدا» هر كه درونش نيكو باشد،از هيچ كس ترسى نداشته باشد. غرر الحكم، حدیث ۸۲۱۵ 📜 @nahjolbalAqe_ir ✍بزرگترین سلاح دشمن ارعاب است که متاسفانه تیم مذاکره کننده ودولت پزشکیان با این سلاح زمین گیر شده و از ان معی ربی خلع سلاح شدند. هرکس میخواهد که خلع سلاح نشود باید درون را پاک کند . از این روست که پروردگار منعال فرمود:  أَلا إِنَّ أَوْلِياءَ اللَّهِ لا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَ لا هُمْ يَحْزَنُونَ آگاه باشيد كه قطعاً بر اولياى خدا، نه ترسى است ونه اندوهگين مى‌شوند. 🌹@vadallah
حجت الاسلام کاشانیKashani-21-14050301-NegaheDiniBeJangeAkhir-Hkashani_Com.mp3
زمان: حجم: 21.2M
🔴 خیابان، مزاحم توافق با آمریکا است! 🎙 حجت‌الاسلام و المسلمین حامد کاشانی: - در محافل خصوصی برخی مسئولان چنان از وضعیت کشور گزارش ناامیدکننده‌ای می‌دهند که گویی کشور از دست رفته و ورشکسته است. برای من هم گفته‌اند تا به مردم بگویم. - این فضاسازی، نوعی فشار برای کوتاه آمدن کشور در جنگ است! زیرا رهبری و ارکان تصمیم‌گیری کوتاه نیامده‌اند. - من با بعضی از این آقایان جلسات چهارنفره داشته‌ام. بعد از اینکه از اوضاع گله می‌کردند که «ما داغون شدیم»، از آن‌ها می‌پرسیدم: «خب به نظر شما راهکار چیست؟» جواب می‌دادند: «خیابان نمی‌گذارد تصمیم گرفته شود.» 👈 حضور ما و فریاد ما موثّر است! 🔴 👇 @bidariymelat
⭕️ توافق با شیطان بزرگ 🔻بر اساس اخبار موجود،متن توافق با آمریکا نهایی شده! توافقی که آمریکایی ها،قطری ها، پاکستانی ها،اسرائیلی ها و حتی متحدین اروپاییِ آمریکا،از متن آن اطلاع دارند و فقط ملت "مبعوث شده" ایران،صلاحیت اطلاع از آن را پیدا نکرده اند!متنی که درباره سرنوشت و آینده ملت ایران است اما مردم ایران برای اطلاع از آن نامحرمند! 🔻بهترین دلیل برای ضعف و فسادِ توافق، همین مخفی کاری و تلاش عجیب هیات مذاکره کننده ایرانی برای عدم اطلاع مردم از مفاد آن است! بدیهی است اگر متن توافق به نفع ملت ایران و بر اساس اقتدار جمهوری اسلامی تنظیم شده بود،مذاکره کنندگان ایرانی از انتشار آن ترسی نداشتند و حتی به علنی شدن آن اصرار می کردند! 🔻زوج پزشکیان و قالیباف،سوابق بدی در اتخاذ تصمیمات زیانبار و بحران آفرین دارند: ▪️عدم ابلاغ قانون مصوب مجلس درباره حجاب و عفاف به شکلی مبهم و با فرایندی غیرقانونی، ▪️حذف ارز ترجیحی که منجر به کودتای دی ماه ۱۴۰۴ و فجایع امنیتی ناشی از آن شد، ▪️تعطیلی صحن مجلس که موجب توقف سازوکارهای نظارتی مجلس بر دولت (تذکر،سوال، استیضاح و...)،رها شدن انجام وظایف تقنینی مجلس و عدم انتخاب وزرای جدید دفاع و اطلاعات شده است! 🔻چرا ملت ایران باید به توافقی که محصول همکاری این دو و مشاوران معلوم الحال آنهاست، اعتماد کند؟ آن هم در حالی که به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی این عزیزان در معرضِ خطا در دستگاه محاسباتی قرار دارند!خطایی که نمونه ای از آن موجبِ توقف مذاکرات اسلام آباد گردید! @pas_kouchehaie_enghelab ✍👇 1⃣ https://eitaa.com/vadallah/9245 2⃣ https://eitaa.com/vadallah/9244 🌹@vadallah
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ترامپ: 📹 همیشه دنبال تصرف خارک بوده‌ام 🔸ترجیح من همیشه تصرف جزیره خارک بوده است. 🔸راستش را بخواهید، نمی‌دانم آمریکا جراتش را داشته باشد یا نه. اگر این کار را بکنید، کلی پول درمی‌آورید. @Kayhan_Online ✍انصافا شعام میخواهد با این دزد سر گردنه مذاکره کند؟ خیلی شعام باید کم عقل باشد که حاضر شده با این آدم سر یک میز مذاکره بشیند. اصلا رفسنجانی شعام را در بازنگری قانون اساسی۶۸ برای چنین مقاصدی ابداع کرد. 🌹@vadallah
🚨ظریف در مجله آمریکایی به مردم ایران توصیه کرد: دست از شعار «ایران قوی» بردارید؛ این شعار تهدیدآمیز است 🔸تقریبا می توان گفت محمدجواد ظریف هر ماه نظرات شاذ و جدیدی رو می کند که به ما نشان میدهد یک ذهن استعمار زده تا چه اندازه حقیر است. 🔸او این بار نظراتش را در قالب یک مقاله برای مجله آمریکایی فارن افرز منتشر کرده است. مقاله ای که بخش قابل توجهی از آن به مسائل داخلی ایران مربوط است و معلوم نیست وزیر خارجه اسبق ایران چرا یک نشریه آمریکایی را غمگسار خود دانسته و از دریچه آن به آسیب شناسی مسائل ایران و توصیه به مردم و مسئولان ایران پرداخته است. اقدامی که مصداقی از باز کردن راه بیگانگان به مسائل داخلی ایران است که آیت الله جوادی آملی آن را دیاثت سیاسی خواندند. 🔸محتوای مقاله ظریف درباره روابط خارجی ایران و راه حل مسائل آن؛ همان حرف های قدیمی، تکراری و تاریخ گذشته اوست که سعی می کند با کلیدواژه «امنیتی سازی ایران» به آن رنگ و لعاب دیگری دهد. 🔸اما این کوشش وزیر خارجه اسبق برای واژه سازی و بازطرح نظرات دستمالی شده و شکست خورده اش؛ عمدتا ناکام می ماند چون مخاطب در مرحله اول از خود می پرسد نویسنده این جملات خودش ۸ سال وزیر خارجه ایران بوده و مسیر مذاکره و توافق را به غایت پیموده، اما در نهایت به هیچ کدام از اهدافی که در یادداشت خود آورده نرسیده است! او که با ادعای دیپلماسی و زبان دانی برای لغو تحریم های ایران وارد گود شده بود، نه تنها هیچ تحریمی را لغو نکرد بلکه خودش هم تحریم شد و به کشورش برگشت! 🔸او در متن خود مثل همیشه آمریکا را مساوی با جهان گرفته و رفع دغدغه های آمریکا را هم مساوی با رفع نگرانی های جهان می داند حال آنکه در جهان واقعی ۱۹۶ کشور وجود دارد که ایران با اکثر آنها روابط دوستانه ای دارد و هیچ کدام ایران را تهدید امنیتی برای خود نمی دانند. 🔸ظریف مانند تمام ذهن های استعمار زده ریشه «امنیتی سازی ایران» را هم عمدتا داخلی و ناشی از سوء سیاست ها و مواجهه ایران با آمریکا دانسته و بر همین اساس گام هایی برای اصلاح این رویکرد به مردم و مقامات کشور پیشنهاد داده است. 🔸وزیر خارجه اسبق یکی از این راه ها بازنگری در ایجاد قدرت دفاعی ایران دانسته و می نویسد: «تهران می‌تواند تأکید خود بر قدرت دفاعی مادی - تأکیدی که اغلب برداشت از تهدید را تقویت می‌کند - را مجدداً تنظیم کند.» 🔸با وجود رفتار غیرحرفه ای و جهت دارانه آژانس بین المللی انرژی اتمی ظریف بهانه های واهی آژانس را به رسمیت شناخته و خواستار رفع نگرانی های آژانس از سوی ایران شده است: تهران می‌تواند گفتگویی صریح با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) برقرار کند تا به نگرانی‌های متقابل رسیدگی و راهی برای از سرگیری همکاری پیدا کند. 🔸علی رغم تجربه خسارت بار برجام در افزایش تحریم ها و حمله آمریکا به ایران پس از ۵ دور مذاکره در دولت فعلی، محمدجواد ظریف قادر نیست در ذهنیت متسلب و دگم خود بازنگری کرده و همچنان می گوید: «تهران می‌تواند با ایالات متحده برای مدیریت اختلافات خود، با شروع مسئله هسته‌ای و تحریم‌ها، تعامل کند.» 🔸وزیر خارجه اسبق ایران در نشریه آمریکایی فارن افرز ادعاهای عجیبی نیز مطرح کرده است که گاهی مرزگذاری میان او و یک اپوزیسیون نظام را دشوار می کند. او می نویسد: «تهران مجبور شده است که بیشتر برای ارتش خود و کمتر برای توسعه و رفاه هزینه کند.» و مدعی شده حکومت ایران کنترل اجتماعی شدیدی بر اینترنت و رسانه های اجتماعی اعمال می کند. 🔸ظریف در یادداشت خود برای این رسانه بیگانه خواستار گفتگوی ملی بین گروه‌های سیاسی و جناح‌های اجتماعی در ایران و اقدام شهروندان برای ثبت شکایت های خود درباره سیاست های ایران در سکوهای آنلاین داخلی شده و ما همچنان متعجبیم که چرا وزیر خارجه اسبق ایران چنین مطالباتی را در یک نشریه امریکایی منتشر کرده است؟! 🔸اگر تا به حال آمریکاپرستان و غربزدگان از شعار «مرگ بر آمریکا» ابراز نگرانی و نارضایتی می‌کردند، محمدجواد ظریف پرده تازه‌ای از خودباختگی رو کرده و حتی از شعار «ایران قوی» هم ناراحت و عصبانی است. او می نویسد: «تهران همچنین درک کند که قدرتش می‌تواند دیگران را ناراحت کند و بنابراین این کشور باید از روایت ساختن یک «ایران قوی» - که می‌تواند یکجانبه و تهدیدآمیز به نظر برسد به روایت ساختن یک «منطقه قوی» تغییر جهت دهد.» 🔸یادداشت محمدجواد ظریف نکات عبرت آموز دیگری هم دارد اما همین مقدار هم کافی است تا ما بفهمیم سیاست خارجی ایران ۸ سال در اختیار اندیشه ای مسموم قرار گرفته بود که انگلیسی فکر می کرد و فارسی سخن می گفت. (به نقل از کیهان آنلاین) 🚨کانال‌جنگ‌شناختی‌ترکیبی @EMSWAR
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔥 مذاکره را تمام کنید، وگرنه خدا به خودتان واگذارتان خواهد کرد! ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅ ✌️👇 @saeedism
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 حاج قاسم سلیمانی: اگر بعضی از کارها با دیپلماسی قابل حل بود هیچکس مصلح‌تر از امیرالمومنین(ع) نبود 🔸اگر بعضی از کارها با دیپلماسی قابل حل بود هیچکس مصلح‌تر از امیرالمومنین(ع) نبود؛ هیچکس مصلح‌تر از امام حسین(ع) نبوده. 🔸چند مسئله وجود دارد که این‌ها حلش از راه دیپلماتیک و دیپلماسی غیر ممکن است؛ برای کسی که تو را واجب القتل می‌داند آیا امکانی برای دیپلماسی وجود دارد؟ 🔸دشمن می‌خواهد با فشارهای اقتصادی ما را به میز مذاکره بکشاند که این مذاکره مصداق تسلیم است، اما مردم ما هوشیار و هوشمندند و معتقدند که مذاکره در شرایط کنونی با دشمن، تسلیم شدن محض است و قطعا تن به این ذلت نمی‌دهیم. 🔘 بله | ایتا | سروش+ | اینستاگرام | تلگرام @Kayhan_Online
17.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 تنش زدایی بی موقع با کشورهای عربی، مساوی است با شروع مجدد حمله آمریکا به ایران 👤 مهدی خراتیان؛ مدیر اندیشکده احیای سیاست @Kayhan_Online ✍توطئه تجزیه کشور با ورود سرمایه گذاران امریکایی به کشور. در سال۸۳ ، در کتاب نرم افزاران تباهی به‌ افشای سرمایه گذاری شرکت نفتی هالیبرتون در عسلویه پرداختیم واین توطئه را افشا نمودیم. سیروس ناصری فراری جاسوس، دلال وعامل این توطئه در قالب شرکت اورینتال کیش از طرف جریان فاسد اصلاحاتچی در دولت خاتمی فتنه گر ، کارچاق کن این توطئه بود. سرمایه گذاری مستقیم امریکاییها وعوامل منطقه ای شان در ایران ، یکی از پروژه های براندازی وتجزیه کشور ، از اول انقلاب بوده است که به لطف حق تعالی تاکنون عقیم مانده است. نمونه پروژه ای که قرار بود رسما با آمدن دیک چنی به ایران در سال ۷۹ توسط جریان فاسد اصلاحاتچی به فرماندهی شعام یعنی هاشمی رفسنجانی عملیاتی شود. با توجه به استفتاء از مراجع حی در آن زمان ، در نهی این عملیات ، متاسفانه نتوانستیم بعلت جریان نفوذ در دفتر امام شهید از این دفتر استفتائی دریافت کنیم، همان جریان نفوذی که بعد از شهادت امام شهید، اصرار بر عدم کشف امام رشید در مجلس خبرگان شده بود. این توطئه مسبوق به سابقه است. توطئه ای که دولت پزشکیان آرزوی تکرار آنرا داشت ودارد. توطئه ای که دکترین توسعه، پیشرفت وکسب ثروت آقای قالیباف در آرزوی آن است و ادامه مذاکرات با امریکا عقبه این تفکر ناصواب است. والسلام حاجیه تجلی 🌹@vadallah
بدان که پیروزی،تنها از سوی خداست حضرت امیرمؤمنان "سلام الله علیه" در این خطابه با تأکید بر اصل توکل به فرزندش می‌فرماید: هنگامی که استوار شدی و دندانهایت را به هم فشردی و تیزبین و بلند همت گشتی و از زرق و برق سلاح دشمن نهراسیدی،بدان که پیروزی،تنها از سوی خداست، پس به امدادهای غیبی و کمک های آسمانی اعتقاد داشته باش. سلونی قبل أن تفقدونی(تحریر نهج البلاغه) ج۱، خطبه۱۱، ص۵۳۲. 📜 @nahjolbalAqe_ir
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آخرین سخنان یک انسان بزرگ، به احتمال زیاد مهمترین حرف‌های اون توی زندگیه… کلماتی که به وصیت شبیهن… این برنامه آخرین سخنان رهبر شهید انقلاب رو مرور می‌کنه. سخنانی با مردم در فاصله‌ی جنگ دوازده‌روزه تا ۲۸بهمن۱۴۰۴؛ یعنی یازده‌روز قبل از شhادت…🖤 https://eitaa.com/yare_rahbari