eitaa logo
وَعْدَالله🌹
2.8هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
4.1هزار ویدیو
46 فایل
السَّلامُ عَلَیْکَ یَا وَعْدَ اللهِ الَّذِی ضَمِنَهُ... وَعْدا غَيْرَ مَكْذُوبٍ یا صاحب الزمان به ظهورت شتاب کن عالم زدست رفت پای در رکاب کن حاجیه تجلی: @Ekhlas_110
مشاهده در ایتا
دانلود
علمداران پرچم های سرخ خونخواهی رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از ۴ روز پیاده روی به حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها رسیدند
✍در جستجوی اسب تروا یک سوال مطرح است که چه نیازی بود امریکا برای نجات دو خلبان ، دو فروند هواپیمای هرکولس باربری که ظرفیت حمل چندین تانک ،خودرو یکی دوگردان تفنگدار ودستگاه های حفاری را دارد ،به مرکز وقلب کشور و اطراف ذخایر اورانیوم کشور اعزام کند؟ سوال ديگری که ذهن را درگیر میسازد ، این است که چگونه ممکن است تا این اندازه نقاط کور راداری در کشور وجود داشته باشد که دو فروند هواپیمای ترابری لجستیکی که به لاک‌پشت معروف است با چند فروند هلیکوپتر، بتوانند خود را به این راحتی به قلب کشور برسانند؟ در ۸ تیر ۱۴۰۰ دفاع پرس(خبرگزاری دفاع مقدس) از فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ صباحی‌فرد، مصاحبه ای را منتشر میکند که در این مصاحبه وی مدعی میشود که: نقطه کور راداری در کشور وجود ندارد/ کیلومترها خارج از مرزها هم رصد می‌شود ایشان مدعی میشودکه : توانمندی‌های راداری و دیده‌بانی پدافند هوایی کشور در خصوص کشف و رهگیری انواع هواپیما‌های رادارگریز ، بسیار چشمگیر و در حدی است که نقطه کور راداری در کشور وجود ندارد و تا کیلومترها خارج از مرزها هم رصد می‌شود. سوال اینجاست که با این ادعا چگونه دو لاک پشت لجستیکی با چند فروند هلی کوپتر که هیچکدام رادار گریز نبوده و با سرعت کم وارتفاع نه چندان بالا، توانسته اند خود را به قلب کشور برسانند ؟ ابهامات وسوالات موجود، با سناریوهای هالیوودی که امریکایی ها و داخلی ها در کشور نقل میکنند با عقل جور در نمی‌آید. گرچه در نگاه اولیه امریکاییها در عملیات نجات دو خلبان به قیمت نابودی چند هواپیما وهلیکوپتر موفق اما در ربایش ذخایر اورانیوم شکست خوردند اما این سوال هنوز باقی است که آیا این سناریو میتواند مشابه سناریوی اسب تروا باشد؟ اگر ادعای فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ صباحی‌فرد در سال ۱۴۰۰ ،صحت داشته باشد ، عملیات اسب تروا تمام نشده ودر جریان است وبزودی شاهد ربایش اورانیوم ها از کشور خواهیم بود مگر اینکه عشایر زاگرس نشین اسب تروا و ساکنینش را پیدا و با برنوهایشان محاصره وسه واژه لر، شجاعت وبرنو را برای همیشه که نه فقط در تاریخ ایران زمین که در تاریخ جهان ثبت و ضبط نمایند. دعاگوی همیشگی عشایر زاگرس نشین حاجیه تجلی 🌹@vadallah
⭕️ بسته ای کامل از خطاهای تکراری! 🔻رهبر انقلاب(سید مجتبی خامنه ای):دشمن روی خطا در دستگاه محاسباتی مسئولان کشور حساب کرده و کار می کند. 🔻گفتگوی اخیر عراقچی با شبکه خبر یک بسته کامل از انواع خطاهای تکراری در دستگاه محاسباتیِ مسئولان ارشد کشور را به نمایش گذاشت: ▪️اسرائیل دشمن توافق میان ایران و آمریکا است! ▪️مذاکره با آمریکا موجب حملات دشمن آمریکایی-صهیونی به ج.ا در سال گذشته نشد بلکه مقاومت باعث این حملات بود! ▪️بعد از نبرد رمضان تا سالها کسی فکر تعرض به جمهوری اسلامی را نخواهد کرد! ▪️بر اساس توافق انجام شده،آمریکا به حاکمیت جمهوری اسلامی احترام گذاشته و در امور داخلی آن دخالت نخواهد کرد! ▪️اسرائیل از متن و جزئیات توافق ما با آمریکا بی اطلاع است و علت عدم اطلاع رسانی ما درباره توافق و مذاکرات این است که اسرائیل از مفاد توافق و جزئیات آن مطلع نشود!! ▪️توافق ما با آمریکا،موجب آتش بس در لبنان و عقب نشینی اسرائیل از خاک لبنان خواهد شد! 🔻موارد بالا تعدادی از خطاهای فاحش موجود در دستگاه محاسباتی مسئولان مذاکره کننده ایرانی است!خطاهایی که در جای جای گفتگوی عراقچی به وضوح به چشم می خورد!(به عنوان نمونه:عراقچی اسرائیل را دشمن توافق می داند اما با قاطعیت می گوید پس از امضای توافق، اسرائیل آتش بس را رعایت و از خاک لبنان عقب نشینی خواهد کرد!!!) 🔻و دقیقا به خاطر همين خطاهای مکرر در دستگاه محاسباتی مسئولان کشور است که امت مبعوث شده زیر بار قبول این توافق مخفی نخواهد رفت ! توافقی که نهایی شدن و امضای آن آرزوی قاتلان رهبر شهید انقلاب است! قاتلانی که خون دختران "میناب و لامرد" و بیش از ۷ هزار نفر از هموطنان مظلوم ما(مجموع شهدای دو جنگ ۱۲ و ۳۹ روزه )از چنگالشان جاری است! @pas_kouchehaie_enghelab
هدایت شده از محصنات ۲
مقابل استانداری خراسان رضوی
هدایت شده از محصنات ۲
هدایت شده از محصنات ۲
مقابل استانداری خراسان رضوی
هدایت شده از محصنات ۲
مقابل استانداری خراسان رضوی
هدایت شده از محصنات ۳
مقابل استانداری خراسان رضوی
هدایت شده از محصنات ۲
هدایت شده از محصنات ۲
مقابل استانداری خراسان رضوی