eitaa logo
وَعْدَالله🌹
2.9هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
4.1هزار ویدیو
46 فایل
السَّلامُ عَلَیْکَ یَا وَعْدَ اللهِ الَّذِی ضَمِنَهُ... وَعْدا غَيْرَ مَكْذُوبٍ یا صاحب الزمان به ظهورت شتاب کن عالم زدست رفت پای در رکاب کن حاجیه تجلی: @Ekhlas_110
مشاهده در ایتا
دانلود
05-03-23-Nabaviyan.mp3
زمان: حجم: 11.6M
🎧 📢 سخنرانی تبیینی حجت‌الاسلام والمسلمین "نائب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ایران" در تجمع مردم نیروگاه قم 📍 میدان توحید| ۱۴۰۵/۰۳/۲۳ ———————— 🇮🇷 جبهه فرهنگی هیئات نیروگاه قم 🆔 @jebhefarhanginirogah
20.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚩🏴تجمع مردم ولایت مدار مشهد مقدس مقابل استانداری خراسان رضوی 🎙حجت الاسلام حسینی آملی ┅═✾═┅┄┈ 🌐 کانال"خبری|تحلیلی" زنان‌عفیفه‌جهان‌محصنات(۲) 📲@mohsanat2_ir|ویراستی|ایتا
15.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴راهپیمایی شبانه ملت غیور در پاسخ به توافق ننگین ، با قاتلان شهید 💫💎شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۵ 📣با شعار قالیباف عراقچی استعفا استعفا دیپلمات بی ریشه ایران دمشق نمیشه قالیباف عراقچی پس خون رهبرم چی مسئول بی‌کفایت استعفا استعفا ┅═✾═┅┄┈ 🌐 کانال"خبری|تحلیلی" زنان‌عفیفه‌جهان‌محصنات(۲) 📲@mohsanat2_ir|ویراستی|ایتا
🔰 برادرانه با آقایان قالیباف و عراقچی(۱) 👤 🔻آقای دکتر عراقچی در برنامه گفت‌وگوی ویژه شبکه یک سیما، از نزدیک بودن زمان توافق با آمریکا خبر داد و در توضیح بخشی از این توافق به بازگشایی تنگه هرمز اشاره کرده و البته ایشان به محدودیت‌هایی که پس از گشایش تنگه از سوی کشورمان اِعمال خواهد شد نیز اشاره داشته و گفت: «برای ما آنچه مهم است این است که نظام اداره تنگه هرمز معلوم باشد با چه طرفی است و اینکه هزینه خدمات دیگر مجانی نخواهد بود، مهم است که تثبیت شود. ان‌شاءالله خواهید دید که در توافق تثبیت شده که خدمات در تنگه هرمز هزینه دارد و آینده اداره تنگه هرمز متفاوت از گذشته است ‌ ایران آن را انجام‌ خواهد داد»! آقای عراقچی در ادامه گفت: «اولین موردی که در این‌ توافق به آن اشاره شده رفع کامل محاصره دریایی آمریکاست»! در‌این‌باره گفتنی‌ها و نکات سرنوشت‌سازی هست که نمی‌تواند و نباید از نگاه تیم مذاکره‌کننده کشورمان و مخصوصاً آقایان قالیباف و عراقچی دور بماند. بخوانید! 🔸۱- تنگه هرمز‌، بخشی از آب‌های سرزمینی ایران است و در تعریف آب‌های سرزمینی آمده است «آب‌های سرزمینی یا دریای سرزمینی به حاشیه‌ای از دریا که مجاور ساحل است و بعد از آب‌های داخلی است، گفته می‌شود. این قسمت از دریا به همراه فضای بالا، بستر دریا و زیر بستر آن تحت حاکمیت کامل کشور ساحلی است و کشورهای مجاور حق هیچ‌گونه بهره‌برداری را بدون اجازه کشور ساحلی ندارند» از این روی حاکمیت بر تنگه هرمز حق قانونی جمهوری اسلامی ایران است که در حقوق بین‌الملل با صراحت به آن تصریح شده است. توضیح آن‌که در مواد ۱۴ تا ۲۳ از کنوانسیون ۱۹۵۸ ژنو و مواد ۱۷ تا ۳۷ از کنوانسیون ۱۹۸۲ جامائیکا که به موضوع دریای ساحلی و حق عبور کشتی‌ها اختصاص دارد تاکید شده است که کشورهای ساحلی آبراه‌های دریایی می‌توانند بر عبور و مرور شناورها در تنگه‌های تحت حاکمیت خود نظارت داشته‌ و‌ از عبور کشتی‌هایی که با منافع ملی آنها در تعارض است جلوگیری کنند. اکنون سؤال این است که آیا در توافق یاد‌شده بر ممنوعیت عبور کشتی‌های وابسته به آمریکا، رژیم صهیونیستی، کشورک‌های عربی که در جنگ رمضان علیه ایران اسلامی شرکت داشته‌اند، اشاره و تاکیدی شده است؟! در بیانات آقای عراقچی که اثری از این محور سرنوشت‌ساز دیده نمی‌شود! 🔸۲- باید از آقایان قالیباف و عراقچی پرسید، مگر نه‌این‌که بستن تنگه هرمز یکی از اصلی‌ترین اهرم‌های کشورمان در جنگ رمضان بوده است و مگر نه‌این‌که بستن تنگه راه تنفس تجاری و اقتصادی دشمن را مسدود نموده و به خفگی نزدیک کرده است؟! آقایان قرار است با کدام توجیه منطقی و توضیح قابل قبولی از این اهرم سرنوشت‌ساز دست بردارند؟! می‌فرمایند؛ «‌از کشتی‌های عبوری هزینه خدمات خواهیم گرفت»! همین؟!. آمریکا و متحدانش، رهبر بزرگوار ایران اسلامی و جهان اسلام را به شهادت رسانده‌اند، خون ده‌ها دانشمند هسته‌ای و فرماندهان عالی‌رتبه نظامی، صدها انسان بی‌گناه و دانش‌آموزان مظلوم را بر زمین ریخته‌اند. صدها میلیار دلار خسارت وارد کرده‌اند و‌... حالا قرار است با گشایش تنگه هرمز و دریافت هزینه خدمات‌(!) از کشتی‌های عبوری، گلوگاه اقتصادی و تجاری آنها را رها کنیم؟! و زمینه را برای حملات و جنایات بعدی آنها فراهم ‌آوریم؟! 🔸۳- برادر عزیزمان جناب عراقچی در مصاحبه جمعه شب خود فرموده‌اند؛ «‌اولین موردی که در این‌ توافق به آن اشاره شده رفع کامل محاصره دریایی آمریکاست‌»! به بیان دیگر گویی قرار است گشایش تنگه هرمز، یعنی حق قانونی خود را با محاصره دریایی آمریکا که اقدامی زور‌گویانه و غیر‌قانونی است، تاخت بزنیم‌(!). این در حالی است که محاصره دریایی ایران از سوی آمریکا نه فقط یک اقدام غیرقانونی، بلکه جنایت جنگی است و همان‌طور که ترامپ با صراحت اعتراف کرده است یکی از انواع «دزدی دریایی» است. بنابراین بدیهی است که این دزدی دریایی نمی‌تواند و نباید با اِعمال حاکمیت ایران بر تنگه هرمز همسو تلقی شود و مابه‌ازای آن، دست کشیدن ما از حاکمیت بر تنگه هرمز باشد! چرا باید زورگویی آمریکا را با حق قانونی خود تاخت بزنیم. پیش از این تاکید کرده و برای آن به اسنادی اشاره کرده بودیم که پاسخ محاصره دریایی آمریکا، بستن باب‌المندب است و نه گشایش تنگه هرمز! 🔻ادامه دارد... @Kayhan_Online
علی سر زعیم رئیس هیات مدیره سرمایه گذاری بانک سپه شد!!! این فرد قبلا اینطور گفته بود : *"من با خودم رو راست هستم و قصد فریب کسی را هم ندارم* و به همین دلیل آشکارا در اینجا می‌نویسم. من *دیگر هیچ علقه‌ای به جمهوری اسلامی ندارم و از آن تبری می‌جویم.* اگر زمانی وظیفه خودم می دانستم که از معدود نکات برحق جمهوری اسلامی دفاع کنم اینک دیگر چنین کاری نخواهم کرد و کاری با آن ندارم. *هیچ پست و سمتی نخواهم گرفت (و البته هیچ پست و سمتی هم به من نخواهند داد* 😊 اگر لطف کنند و شایسته زندان تشخیصم ندهند). صرفا بر آنچه بلدم متمرکز خواهم بود عمدتا با کاربرد در بخش خصوصی. انشالله." ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🚨همیشه « خبردار » باش 👇👇 @khabardar_ir
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آبادان در شب صد و چهارم قیام ما خسته نمی‌شویم حتی اگر این در خیابان بودن تا قیامت طول بکشد. 🔴 👇 @bidariymelat
16.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⛔️افعی را هرگز به منزل خود راه نخواهیم داد⛔️ ⛔️عبور از خط امام یعنی بنی صدر دوم بهتر شر رئیس جمهور واداده از سر ملّتی که مبعوث شده رفع شود. این ملّت کف خیابان می دانند چگونه کشور را اداره کنند. ⛔️افشای نامه گستاخانه پزشکیان به رهبری امام جدید و تهدید به استعفا و تهمت به ملت😡 رهبری ۲۳ فرودین دستور حمله کوبنده به اسرائیل را داد و پزشکیان مانع اجرای حمله به اسرائیل شد! پزشکیان رهبری و سپاه را تهدید به استعفا کرد، که نباید دو ناو آمریکائی متجاوز به هرمز را غرق کنید! پ _ ن: آقای پزشکیان! مردم به شما رای داده اند، تا سکان اجرایی کشور را به دست گرفته و در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران عمل کنید، نه این که خود را فراتر از قانون بدانید! 🎆نکته اول: با انتقاد به مسئولین و مطالبه گری از ایشان به دنبال محافظت از ایران و ایرانی هستیم در ضمن ما ملت هشیار، وحدت بین خودمان و مسؤلین را حفظ می‌کنیم و به این وسیله هم فرمان امام خامنه ای را انجام می‌دهیم و هم جلوی سوء استفاده دشمنان را میگیریم. نکته دوم: در پذیرش توافقنامه احتمالی بند ۶ شعام: آمریکا باید بازسازی کشور را به مبلغ ۳۰۰ میلیارد دلار انجام دهد🤔 ای مردم! می دانید این بند و تعهد یعنی چه؟ یعنی تو اژدها را به منزل خود راه بدهی که تحت عنوان بازسازی و سازندگی امکانات جاسوسی را در همه جای ایران نصب کند و راحت همه جا را کنترل کند. کدام عاقلی مارهفت سر را به منزل خود راه می دهد؟ بازسازی را دوستان کمک می کنند نه دشمن و قاتل پدرمان نکته سوم: اگر آمریکا مجوز حضور در ایران را پیدا کند به آرزوی ۴۷ ساله رسیده @ammar1402bahman
3214142299814371074_314604379427085.oga
زمان: حجم: 8M
🔴بسیار مهم.....👆👆👆 ✅ پاسخ منطقی، اخلاقی و عالمانه حجت الاسلام نبویان به تفسیر آقای مهدی محمدی از متن توافق احتمالی ایران وآمریکا حتما بشنوید •┈┈••✾••┈┈• ✅ حجت‌الاسلام محمد کرباسی 🆔 @m_karbasi