eitaa logo
وَعْدَالله🌹
2.9هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
4.1هزار ویدیو
46 فایل
السَّلامُ عَلَیْکَ یَا وَعْدَ اللهِ الَّذِی ضَمِنَهُ... وَعْدا غَيْرَ مَكْذُوبٍ یا صاحب الزمان به ظهورت شتاب کن عالم زدست رفت پای در رکاب کن حاجیه تجلی: @Ekhlas_110
مشاهده در ایتا
دانلود
علی سر زعیم رئیس هیات مدیره سرمایه گذاری بانک سپه شد!!! این فرد قبلا اینطور گفته بود : *"من با خودم رو راست هستم و قصد فریب کسی را هم ندارم* و به همین دلیل آشکارا در اینجا می‌نویسم. من *دیگر هیچ علقه‌ای به جمهوری اسلامی ندارم و از آن تبری می‌جویم.* اگر زمانی وظیفه خودم می دانستم که از معدود نکات برحق جمهوری اسلامی دفاع کنم اینک دیگر چنین کاری نخواهم کرد و کاری با آن ندارم. *هیچ پست و سمتی نخواهم گرفت (و البته هیچ پست و سمتی هم به من نخواهند داد* 😊 اگر لطف کنند و شایسته زندان تشخیصم ندهند). صرفا بر آنچه بلدم متمرکز خواهم بود عمدتا با کاربرد در بخش خصوصی. انشالله." ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🚨همیشه « خبردار » باش 👇👇 @khabardar_ir
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آبادان در شب صد و چهارم قیام ما خسته نمی‌شویم حتی اگر این در خیابان بودن تا قیامت طول بکشد. 🔴 👇 @bidariymelat
16.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⛔️افعی را هرگز به منزل خود راه نخواهیم داد⛔️ ⛔️عبور از خط امام یعنی بنی صدر دوم بهتر شر رئیس جمهور واداده از سر ملّتی که مبعوث شده رفع شود. این ملّت کف خیابان می دانند چگونه کشور را اداره کنند. ⛔️افشای نامه گستاخانه پزشکیان به رهبری امام جدید و تهدید به استعفا و تهمت به ملت😡 رهبری ۲۳ فرودین دستور حمله کوبنده به اسرائیل را داد و پزشکیان مانع اجرای حمله به اسرائیل شد! پزشکیان رهبری و سپاه را تهدید به استعفا کرد، که نباید دو ناو آمریکائی متجاوز به هرمز را غرق کنید! پ _ ن: آقای پزشکیان! مردم به شما رای داده اند، تا سکان اجرایی کشور را به دست گرفته و در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران عمل کنید، نه این که خود را فراتر از قانون بدانید! 🎆نکته اول: با انتقاد به مسئولین و مطالبه گری از ایشان به دنبال محافظت از ایران و ایرانی هستیم در ضمن ما ملت هشیار، وحدت بین خودمان و مسؤلین را حفظ می‌کنیم و به این وسیله هم فرمان امام خامنه ای را انجام می‌دهیم و هم جلوی سوء استفاده دشمنان را میگیریم. نکته دوم: در پذیرش توافقنامه احتمالی بند ۶ شعام: آمریکا باید بازسازی کشور را به مبلغ ۳۰۰ میلیارد دلار انجام دهد🤔 ای مردم! می دانید این بند و تعهد یعنی چه؟ یعنی تو اژدها را به منزل خود راه بدهی که تحت عنوان بازسازی و سازندگی امکانات جاسوسی را در همه جای ایران نصب کند و راحت همه جا را کنترل کند. کدام عاقلی مارهفت سر را به منزل خود راه می دهد؟ بازسازی را دوستان کمک می کنند نه دشمن و قاتل پدرمان نکته سوم: اگر آمریکا مجوز حضور در ایران را پیدا کند به آرزوی ۴۷ ساله رسیده @ammar1402bahman
3214142299814371074_314604379427085.oga
زمان: حجم: 8M
🔴بسیار مهم.....👆👆👆 ✅ پاسخ منطقی، اخلاقی و عالمانه حجت الاسلام نبویان به تفسیر آقای مهدی محمدی از متن توافق احتمالی ایران وآمریکا حتما بشنوید •┈┈••✾••┈┈• ✅ حجت‌الاسلام محمد کرباسی 🆔 @m_karbasi
35.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توجه توجه توجه 🔴 شبکه خبر پشنهاد دهنده آمریکایی را معرفی کرد . حالا معلوم شد چرا پزشکیان صدا و سیما را تهدید کرد. (لعنت خدا بر ظریف و روحانی) ‌‌
15.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 حجت‌الاسلام مهدوی ارفع : من اگر موکب داشتم، من اگر مسئولی بودم در تجمعات، من اگر رسانه ای داشتم، من اگر حتی یک گوشی هوشمند ساده ای داشتم، هیچ کاری نمی‌کردم به جز پخش کردن دائم این سخنان امام شهید!!! ‌‌‌‌
ما به فرمان اماممان آقا مجتبی به خیابان مانده ایم و به فرمان ایشان هم میرویم و تو دهن یاوه گویان میزنیم. ✍واحتمالا در کنار باز شدن فضای سیاسی وقت اغتشاشات هم فراهم رسیده است. اما کور خواندید مردم مبعوث شده تحت فرمان جریان اصلاحاتچی فاسد کودتاچی نیستند، بلکه تحت فرمان امامشان هستند. وقتی برخلاف عرف رایج که بایدکودتاچی اعدام شود ، در کشور عزیزمان با قید ضمانت ریاست محترم جمهور، کودتاچی آزاد میشود، البته که باید حوس جمع کردن مردم‌کف خیابان به سرتان بزند ، چون دیگر نگران کودتاچی های همپالکی تان نیستید ، زیرا دوباره به قید ضمانت آزاد خواهند شد. 🌹@vadallah
🔴 ترامپ: اگر به توافق هسته‌ای نرسیم، به ایران حمله نظامی می‌کنم ترامپ گفت که اگر مذاکرات به توافق نهایی هسته‌ای منجر نشود، "حملات نظامی" به ایران را از سر خواهد گرفت. ____________________ ✍️سالی که نکوست از بهارش پیداست. طرف از ب بسم الله هنوز امضا نزده داره میگه پول نمیدم، حمله میکنم اسرائیل هم گفته از لبنان خارج نمیشم! فعلا علی الحساب نصف مفاد رو نقض شده فرض کنید! 🔴 👇 @bidariymelat
🚨‌بیانیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درباره توافق پایان جنگ میان ایران و آمریکا 🔹‌بسم الله الرحمن الرحیم به اطلاع ملت شریف ایران می رساند: 🔹‌️جمهوری اسلامی ایران در پرتو راهبری رهبر شهید خویش، تفوق خود در برابر دشمن امریکایی صهیونی را تکمیل کرده و ذیل تدابیر رهبری عالی قدر نظام (حفظه الله تعالی)، حمایت های آحاد مردم و تلاش مجاهدانه رزمندگان اسلام، به دنبال یک دوره مذاکرات دشوار و فشرده چند ماهه، و بر اساس مصوبه شورایعالی امنیت ملی، متن یادداشت تفاهم در خصوص مذاکرات پایان جنگ (مذاکرات اسلام آباد) را میان ایران و امریکا در شامگاه 24 خرداد ماه، نهایی کرد. 🔹‌️بر اساس توافقات انجام شده، جنگ و عملیات نظامی در تمامی جبهه ها از جمله لبنان از امشب به صورت فوری و دائمی پایان یافته و به علاوه، محاصره دریایی علیه ایران بلافاصله و به طور کامل خاتمه می‌یابد. 🔹‌️امضای این یادداشت تفاهم در روز جمعه 29 خرداد به طور رسمی انجام خواهد شد. 🔹‌️مذاکرات برای توافق نهایی، به پس از اجرای تعهدات طرف مقابل وفق یادداشت تفاهم موکول خواهد شد. جمهوری اسلامی ایران از تلاش های جمهوری اسلامی پاکستان و دولت قطر قدردانی می کند. 🔹‌والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته/دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی 🍓🍃| @adrenaline110 @iribnews ✍اگر این متن صحت داشته باشد 1⃣مصوبه شورای عالی امنیت ملی مستلزم تنفيذ رهبری است. با توجه به سابقه بد شعام در برجام ودروغ گوییهایی که در برجام شاهد آن بودیم ، لازم است تصویر تنفیذ رهبری نسبت به ورود به مذاکره و متن توافقنامه منتشر گردد. 2⃣ دو موضوع داریم ، یکی ورود به مذاکره ودیگری متن توافق شده در مذاکره که هرکدام جداگانه مستلزم تنفيذ رهبری است تا حکم مصوبه شعام را پیدا کنند. اما در این بیانیه، مرجع ذکر مصوبه شعام به اصل ورود در مذاکره بر میگردد نه متن توافق شده در مذاکره واگر چنین باشد ، متن توافقنامه وجاهت شرعی وقانونی ذیل اصل ۱۷۶ قانون اساسی را فاقد است . علی ای حال ،اگر این بیانیه متعلق به شعام باشد این دو اشکال بر آن وارد است. حاجیه تجلی 🌹@vadallah