eitaa logo
وَعْدَالله🌹
2.9هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
4.1هزار ویدیو
46 فایل
السَّلامُ عَلَیْکَ یَا وَعْدَ اللهِ الَّذِی ضَمِنَهُ... وَعْدا غَيْرَ مَكْذُوبٍ یا صاحب الزمان به ظهورت شتاب کن عالم زدست رفت پای در رکاب کن حاجیه تجلی: @Ekhlas_110
مشاهده در ایتا
دانلود
✍امام رشید👇 بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم تحریف صدا وسیما👇 بنده علی‌الاصول❌ در باره تفاهم نامه❌، نظر دیگری داشتم. 🖌این‌کجا وآن کجا؟ 🌹@vadallah
⭕️پیام نقطه زن رهبر انقلاب اسلامی! 🔻بنده علی‌الاصول،نظر دیگری داشتم! ▪️آنهایی که رهبر انقلاب را موافق مذاکره و توافق با آمریکا و همه چیز را با ایشان "هماهنگ" می دانستند،باید از دادن "نسبت دروغ" به ایشان "توبه" کنند! 🔻...ولی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند،اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌. ▪️مسئولیت مذاکره و نتایج آن با رئیس‌جمهور است و کسی نمی تواند این روند را به رهبری منتسب کند! ▪️رهبری از شعام درباره مذاکره و توافق با آمریکا "تعهد" گرفته اند! 🔻از این لحظه،ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز،منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. ▪️رهبر انقلاب خود را جزئی از مردم" و در صف آنها دانسته و به همراه مردم منتظر "اجرای تعهدات رئیس‌جمهور و شعام" خواهند بود! 🔹 ایستادن رهبر انقلاب در کنار مردمی که به علت مخالفت با مذاکره و توافق، سوپر انقلابی،خوارج ،وحدت شکن و... خوانده شدند،نشان داد که حق با کیست! آیا حامیان مذاکره و ماله کشهای مسیر آن با این پیام و مفاد انقلابی آن،ادب خواهند شد؟ @pas_kouchehaie_enghelab
🔸️ ‌صحبت‌های متناقض دکتر قالیباف! وی که قبل از شروع مذاکرات در توییتی اعلام کرد پیش‌شرط شروع مذاکرات، آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده و آتش‌بس در لبنان است، امشب گفت پیش شرطی برای شروع مذاکره نداشته و منظورش این بوده که آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده و آتش‌بس در لبنان جزو محورهای مذاکرات باشد. 🔴 راوی | امین‌ غفاری |عضو شوید👇 ✅️ http://eitaa.com/joinchat/535363612C2a863024c1 ✍دروغگو  «وای در آن روز بر تکذیب کنندگان» (ویل یومئذ للمکذبین). حاجیه تجلی 🌹@vadallah
🔴 عمادالدین باقی، فعال سیاسی غربگرا : شعار مرگ بر آمریکا یا سوزاندن پرچم آمریکا و زیر پا گذاشتن آن ممنوع و نقض بند دوم تفاهم ایران و آمریکاست 🔸بند دوم تفاهم‌نامه ایران و آمریکا: جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا متعهد می‌شوند که به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر احترام بگذارند و از مداخله در امور داخلی یکدیگر خودداری کنند. ✍هنوز مانده تا عمق فاجعه بار این تفاهم کذایی که برای ما آراسته اند را بفهمیم 🔴 👇 @bidariymelat
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هتل کوبورگ: سروده مشترک میلاد عرفان پور و محمد سیار در صبح امضای تفاهم وین 🎬 بازخوانی تقدیر از سروده‌ای که بازتاب جهانی داشت ▫️گرم‌تر می ‌شود مذاکره‌ها ▪️تنگ‌تر می ‌شود محاصره‌‌ها ▫️این چه بازی‌ست این چه شطرنج است ▪️که نصیب پیاده‌ها رنج است ▫️این چنین گفت‌وگو که دید و شنید ▪️گفت‌وگو زیر سایه‌ تهدید 🔴 👇 @bidariymelat
۱)بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم ۲)رئیس جمهور مسئولیت مذاکرات و تفاهم نامه را قبول کردن و تعهد دادند ۳)حقوق ملت و جبهه مقاومت حفظ بشه ۴) اگر خلف وعده شد مذاکرات بعدی نداریم روشن شد که همه چیز با امام هماهنگ نیست؟؟؟ متوجه شدیید که این همه مدّت لشکر بلاگرهای فحّاش، چرا به کانالهای انقلابی و روشنگر مانند بیداری ملت ،خبرفوری سراسری و.. توهیین می‌کردن؟ مشخص شد که امّت همیشه نباید منتظر دستور امام باشه؟ و باید جلوجلو بفهمه مطلوبات امام را؟ می‌زنیم توی دهن کسی که عواقب این مذاکرات رو بندازه گردن امام امت 📌 فوری سراسری بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران @fori_sarasari
8.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خون رهبری مذاکره کنندگان رو به خاک ذلت خواهد نشاند 🚩 منتقم امام سیدعلی خامنه‌ای 🔷 @E_entekhab3
در تاریخ مینویسن که وطن فروشها بخاطر این صحنه از ترامپ تشکر کردن؛رضا پهلوی دیگه حتی خبر مرگت هم از غم ما کم نمی‌کنه تاوان این دردها رو چطور باید بدن اونا که زدن و رقصیدند. اونا که طلب بمب و موشک کردن ..آدم باید مادر باشه که بفهمه این جمله رو "خداروشکر که رفت💔 ومادری که به قولش عمل کرد و اخر هم داغ دسته‌گل‌هاش رو طاقت نیاورد دق کرد و رفت..حالا خانواده قشنگش دوباره دورهم جمع شدن 💔 ✅ به « بپیوندید👇 @nabarde_revayatha