8.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خون رهبری
مذاکره کنندگان
رو
به
خاک ذلت
خواهد نشاند
#استیضاح_پزشکیان
🚩 منتقم امام سیدعلی خامنهای
🔷 @E_entekhab3
در تاریخ مینویسن که وطن فروشها بخاطر این صحنه از ترامپ تشکر کردن؛رضا پهلوی دیگه حتی خبر مرگت هم از غم ما کم نمیکنه
تاوان این دردها رو چطور باید بدن اونا که زدن و رقصیدند. اونا که طلب بمب و موشک کردن ..آدم باید مادر باشه که بفهمه این جمله رو "خداروشکر که رفت💔
ومادری که به قولش عمل کرد و اخر هم داغ دستهگلهاش رو طاقت نیاورد دق کرد و رفت..حالا خانواده قشنگش دوباره دورهم جمع شدن 💔
✅ به «#نبرد_روایت_ها بپیوندید👇
@nabarde_revayatha
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥رمز عاقبت بخیری از زبان شهید طهرانچی
♨️ کانال جهان خبر : گروه خبر رسانه منتظر
📡 @jahan_khabar | montazer.ir
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رهبر شهید: مشکل ما با آمریکا اینگونه حل میشود...
پیشنهاد میشود پس از خواندن بندهای تفاهمنامه این ویدیو را حتما ببینید
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍ بیانیه هشدار وتذکر به مجموعه مسئولين كشوری ولشكري، علماء اعلام ، سیاسیون وخواص جامعه
بسمه تعالی
اِنَّ اللهَ یُحِبُّ التَّوّابینَ وَ یُحِبُّ المُتَطَهِّرین
سلام علیکم ورحمت الله
اما بعد، با توجه و یادآوری دکترین مکتب شهید حاج قاسم در باب شئون عاقبت بخیری ، لازم است تا کلیه بزرگوارانی که علی الاصول موافق پیمان نامه و مذاکره ای که دستپخت پزشکیان ودو مفسد فی الارض یعنی ظریف وروحانی بوده است، بیعت خود را با امام امت تجدید نمایند ، زیرا معلوم شد که درایت ، فهم و شناخت حدااقلی از منظومه اصول امام خود را نداشته اند.
شایسته است افرادی که خصوصا مسئولیتهایی با واسطه يا بی واسطه از طرف امام امت داشته اند ، از مسئولیت خود کناره گیری نمایند خاصه ، تمامی اعضائی که در شعام به مذاکره وپیمان نامه با ترامپ جنایتکار، رأی مثبت داده اند ، مگر اینکه مجددا در مسئولیت خود ابقا گردند.
والسلام علی عبادالله الصالحین
حاجیه تجلی
جبهه مقاومت بانوان مشهد الرّضا علیه السلام
۳۰خرداد۱۴۰۵
#یالثارات_الخامنه_ایی
#انتقام
#مرگ_برآتش_بس_تا_اخراج_امريكاازمنطقه_ومحو_اسرائيل
#مرگ_برمذاکره_باامریکا
#وَعْدَالله_غير_مکذوب
🌹@vadallah
11.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 شیخ اسماعیل رمضانی:
▫️جنبش و پویش و درخواست بازگشت به نظر رهبری راه بیاندازید.
▫️قبول نکنید، از مسیری که نائب امام زمان گفته مخالفم نروید.
▫️نگذارید تجربه رهبر شهید تکرار شود.
▫️ما ۱۱۰ شب در خیابان نماندیم که نظر رهبری اجرا نشود.
🔴 خدا در راهی که نظر ولی نباشد برکت قرار نمیدهد
《همه با هم در تجمعات یک چیز را فریاد بزنید: بازگشت به نظر رهبری》
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
🔴 #رزم_پلاکاردی از امشب فقط همین جمله:
مسئولان؛ #ملت_مبعوث به شما دستور میدهد به نظر رهبری بازگردید
#بازگشت_به_نظررهبر
.
🔴 نتانیاهو دستو حملات جدید را صادر کرده و گفته در جنوب لبنان میمانیم و بیرون نمیرویم.
(توافق فی مابین پزشکیان و ترامپ فکر نکنم بیش از چند روز عمر داشته باشه. چون مردم و رهبری پشتوانه این توافق نیستند و دشمن هم داره با نقض آتشبس به قول رهبر شهید به ریش آقایان میخنده. از همین بند اول آتشبس بگیرید و تا آخرش رو پیش بینی کنید، خیلی سخت نیست)
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
✍خونهای ریخته شده در لبنان گردن پزشکیان است که این پیمان نامه ننگین را متعهد شده است.
حاجی تجلی
#یالثارات_الخامنه_ایی
#انتقام
#مرگ_برآتش_بس_تا_اخراج_امريكاازمنطقه_ومحو_اسرائيل
#مرگ_برمذاکره_باامریکا
#وَعْدَالله_غير_مکذوب
🌹@vadallah
این تفاهمنامۀ بین رئیسجمهوران ایران و امریکا؛
نتیجۀ آتشبسی است که در همان ساعات اول، ۵۰ حمله به حزبالله لبنان شد و ۴۰۰ شیعۀ امیرالمؤمنین علیهالسلام به خاک و خون غلطیدند و نقض نشد!
و نتیجۀ مذاکراتی است که علیرغم بمباران و تجاوز و قتل و کشتار همهروزۀ حزبالله لبنان و رسیدن شهدا تا حدود ۴۰۰۰ نفر، ادامه پیدا کرد!
و پس از امضاء هم سختترین حملات و نبرد عاشوراییِ حزبالله!
این تفاهمنامه، بر خونریزی از شیعیانِ امام زمان بنا شد و هر لحظه بیشتر پایبند بودن به آن، عواقب سخت و تلخِ آن را سختتر و تلختر خواهد کرد... خواهیم دید!
دست آقای قالیباف و آقای پزشکیان، مستقیماً در ایجاد و استمرارِ آن دخیل است و باید پاسخگو باشند!
و هر کسی به اندازهای که از آتشبس و #مذاکره_با_آمریکا، حمایت و طرفداری و توجیه کرد و با مغالطات شیطانی، تیغ منطق و استدلال ولیّ خدا را کُند نمود، در این خوننامه شریک است؛ چه میکروفونبه دست، چه قلمبهدست، چه دستبهمنبر و چه دستبهمیز!!
#نقض_تفاهمنامه
این تفاهمنامۀ ننگین را #نمیپذیریم و تقاص خونهای بهناحقریختهشده را از بانیان آن خواهیم گرفت!
#وحدت_ساحات
#بعثت_مردم
این مـاه، ماهِ خـون است
منافق سرنگون است!✊
✍️#علی_سلمانزاده
@aliiisman
✍آقاي مير باقري عزيز ،آيا اين همان تفاهم نامه اي است كه فرموديد :
من چندان نگران این نیستم که اتفاق فاجعه آمیزی بیافتد.
ولی جناب میرباقری اتفاق فاجعه آمیز افتاد.
#یالثارات_الخامنه_ایی
#انتقام
#مرگ_برآتش_بس_تا_اخراج_امريكاازمنطقه_ومحو_اسرائيل
#مرگ_برمذاکره_باامریکا
#وَعْدَالله_غير_مکذوب
🌹@vadallah