eitaa logo
وَعْدَالله🌹
2.9هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
4.1هزار ویدیو
46 فایل
السَّلامُ عَلَیْکَ یَا وَعْدَ اللهِ الَّذِی ضَمِنَهُ... وَعْدا غَيْرَ مَكْذُوبٍ یا صاحب الزمان به ظهورت شتاب کن عالم زدست رفت پای در رکاب کن حاجیه تجلی: @Ekhlas_110
مشاهده در ایتا
دانلود
این تفاهم‌نامۀ بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا؛ نتیجۀ آتش‌بسی است که در همان ساعات اول، ۵۰ حمله به حزب‌الله لبنان شد و ۴۰۰ شیعۀ امیرالمؤمنین علیه‌السلام به خاک و خون غلطیدند و نقض نشد! و نتیجۀ مذاکراتی است که علی‌رغم بمباران و تجاوز و قتل و کشتار همه‌روزۀ حزب‌الله لبنان و رسیدن شهدا تا حدود ۴۰۰۰ نفر، ادامه پیدا کرد! و پس از امضاء هم سخت‌ترین حملات و نبرد عاشوراییِ حزب‌الله! این تفاهم‌نامه، بر خونریزی از شیعیانِ امام زمان بنا شد و هر لحظه بیشتر پایبند بودن به آن، عواقب سخت و تلخِ آن را سخت‌تر و تلخ‌تر خواهد کرد... خواهیم دید! دست آقای قالیباف و آقای پزشکیان، مستقیماً در ایجاد و استمرارِ آن دخیل است و باید پاسخگو باشند! و هر کسی به اندازه‌ای که از آتش‌بس و ، حمایت و طرفداری و توجیه کرد و با مغالطات شیطانی، تیغ منطق و استدلال ولیّ خدا را کُند نمود، در این خون‌نامه شریک است؛ چه میکروفون‌به دست، چه قلم‌به‌دست، چه دست‌به‌منبر و چه دست‌به‌میز!! این تفاهم‌نامۀ ننگین را و تقاص خون‌های به‌ناحق‌ریخته‌شده را از بانیان آن خواهیم گرفت! این مـاه، ماهِ خـون است منافق سرنگون است!✍️ @aliiisman ✍آقاي مير باقري عزيز ،آيا اين همان تفاهم نامه اي است كه فرموديد : من چندان نگران این نیستم که اتفاق فاجعه آمیزی بیافتد. ولی جناب میرباقری اتفاق فاجعه آمیز افتاد. 🌹@vadallah
✍ با توجه به فرمایشات جناب میرباقری بنظر میرسد یک توبه ویک تجدید بیعت پای حسابشان نوشته شد. توبوا الی الله حاجیه تجلی 🌹@vadallah
11.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر نشد استعفاء می دهید ؟ برشی از جدال اپیزود ۹۳۱ توافق وفاقیون: آغاز دوره صلح و توسعه یا عملیات فریب آمریکا برای حمله بعدی؟ پنج شنبه بیست و هشتم لینک برنامه : https://youtube.com/live/Zet2unVfLXE?feature=share
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 برخلاف رای گیری‌های قبلی در شعام، در این رای گیری لازم بود سه شخص نظامی هم به رای دهندگان اضافه شوند که رای آن‌ها هم مثبت بود 🌐 @Rahe_Dialameh ✍این یک کودتای ایدئولوژیک است که رئیس قوه قضائیه ونظامی های عضو در شعام هم در آن مشارکت داشتند. کودتای ایدئولوژیک یعنی چی؟ یعنی از اصولی که امام جامعه برمبنای آن جامعه را مدیریت میکند آنقدر فاصله گرفته شود که تصمیمات، مغایر نظر امام جامعه باشد. آیا هر تصمیمی؟ نه ، بلکه تصمیماتی که بمنزله احکام ضروری دین محسوب می‌شوند مانند برائت از مشرکین ومستکبرین وعدم سازش والتقاط فکری با ایشان. منشاء کودتا در كجاست؟ در انحرافات عقيدتي انحرافات عقيدتي جيست؟ جهل وناداني در توحيد عبودي وربوبي حرف آخر: آقايان طرفدار مذاكره با امريكا در شعام ، علي رغم حضور در۸ سال دفاع مقدس يا اجتهاد در فقه شیعه ، توحيدتان به اندازه اي نبود که از غلبه جهالت و وساوس ضلالت دستگیرتان باشد. حالا می‌فهمیم که چرا جناب لقمان حکیم وقتی مخیر شد در قبول نبوت، از آن استنکاف ورزید و سپس پروردگار متعال همه حکمت را به قلبش جاری نمود. اعضاء محترم شعام ،،ظاهرا سوابق و منصب ها یتان بصیرت را در پای بصر قربانی کرده است. توبه کنید ودوباره با امامتان بیعت کنید و از این تفاهم نامه برائت بجورید. والسلام حاجیه تجلی 🌹@vadallah
اميرالمؤمنين (علیه‌السلام) فرمودند: هر لحظه نادان است کسی که انتظار خیرخواهی از دشمن دارد! غررالحکم، ج۱ 📜 @nahjolbalAqe_ir
28.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۳۰ سال به زبان نرم و غیرمستقیم و پدرانه بهتون گفت «بنده علی‌الاصول، نظر دیگری دارم» نفهمیدید! کارو به جایی رسوندید که فرزند صالحش با صراحت تمام بگه: «بنده علی‌الاصول، نظر دیگری دارم» امام شهید: اصل مذاکره غلط است حالا فهمیدید علی الاصول امام رشيد منشاء اش کجاست .؟ 🌹@vadallah
ا ﷽ ا اجازه با رضایت فرق میکنه ... +ما دنبال رضایت امام بودیم و آقایون دنبال اجازه بودند 🪧 🪧 ┏━━━━━━━━❁🌷❁━─ http://eitaa.com/Bainatoloain ┗━❁🇮🇷❁━━━━━━━━─
✍کودتای ایدئولوژیک قسمت اول: کودتای ابوالحسن فروغی برادر محمد علی فروغی یهودی آنوسی در عقاید مهندس مهدی بازرگان پس از بازگشت وی از فرنگ ادامه دارد...
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 باز شدن تنگه هرمز آمریکا را نجات داد! جی‌دی ونس: 🔸باز کردن تنگه هرمز دلیل کاهش قیمت نفت از حداکثر ۱۲۶ دلار به حدود ۷۵ دلار امروز است. 🔸و همچنین دلیل این است که قیمت بنزین، همین الان، برای اولین بار از مارس، زیر ۴ دلار است با وجود اینکه به طور متوسط تا حدود ۴.۶۰ دلار افزایش یافته است. @Kayhan_Online
قالیباف دیروز: 1️⃣همه بیایید برای من تصمیم‌سازی کنید تا من تصمیم درست بگیرم. من هرگز وارد جزئیات نمیشم و بگم این کارو کنید و اون کارو کنید و از من اجازه بگیرید. قالیباف ۱۰ اسفند، فردای شهادت امام خامنه‌ای: 2️⃣ساختار مدیریتی و نظامی ایران از فردمحور خارج شده (منبع). ترامپ ۲ روز پیش: 3️⃣ رهبران فعلی ایران، قوی و باهوشند. ما با افرادی سر و کار داریم که به نظرم بسیار منطقی هستند. برخورد با آنها خوب بود (منبع). ❌و کودتا یعنی همین! قالیباف خود را در قامت تصمیم‌گیر کلی نظام می‌بیند و به مقایسۀ خویش با رهبر شهید می‌پردازد و می‌گوید من نمی‌گویم این کار/ اون کار را بکنید! ▪️وی فردای شهادت رهبری و در بحبوحۀ جنگ گفته بود که ساختار نظامی و مدیریتی کشور از فردمحوری خارج شده؛ اساساً ساختار مدیریتی ایران با وجود دولت و ریزه‌کاری‌های بسیار قانونی، فردمحور نبوده، اما عمدتاً نمود فردمحوری، در قالب دیکتاتوری رییس جمهور و خودسری‌هایش در برابر قانون دیده شده است. طبق اصل ۱۱۰ قانون اساسی، مدیریت نظامی کشور با ولی فقیه است و این نوع صحبت، به نوعی بیانگر عمل نمودن بر خلاف قانون اساسی است. ▪️از سوی دیگر، از آن سوی ‌آب، دشمن تصریح دارد که با رهبرانی در ایران روبروست که تحسینش را برانگیخته‌اند (پس سبک رهبری قبلی، دیگر وجود ندارد). 💠امام خمینی: «آن روزی که امریکا از ما تعریف کند باید عزا گرفت. آن روز که کارتر و ریگان از ما تعریف کنند معلوم می‌شود در ما اشکالی پیدا شده است.» ❌از دی ماه سال پیش که امام شهید بحث کودتا را مطرح کردند، کودتا هرگز تا این حد عیان، به معرفی خویش نپرداخته بود! 🆔@Taa2030