eitaa logo
وَعْدَالله🌹
2.9هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
4.1هزار ویدیو
46 فایل
السَّلامُ عَلَیْکَ یَا وَعْدَ اللهِ الَّذِی ضَمِنَهُ... وَعْدا غَيْرَ مَكْذُوبٍ یا صاحب الزمان به ظهورت شتاب کن عالم زدست رفت پای در رکاب کن حاجیه تجلی: @Ekhlas_110
مشاهده در ایتا
دانلود
ا ﷽ ا اجازه با رضایت فرق میکنه ... +ما دنبال رضایت امام بودیم و آقایون دنبال اجازه بودند 🪧 🪧 ┏━━━━━━━━❁🌷❁━─ http://eitaa.com/Bainatoloain ┗━❁🇮🇷❁━━━━━━━━─
✍کودتای ایدئولوژیک قسمت اول: کودتای ابوالحسن فروغی برادر محمد علی فروغی یهودی آنوسی در عقاید مهندس مهدی بازرگان پس از بازگشت وی از فرنگ ادامه دارد...
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 باز شدن تنگه هرمز آمریکا را نجات داد! جی‌دی ونس: 🔸باز کردن تنگه هرمز دلیل کاهش قیمت نفت از حداکثر ۱۲۶ دلار به حدود ۷۵ دلار امروز است. 🔸و همچنین دلیل این است که قیمت بنزین، همین الان، برای اولین بار از مارس، زیر ۴ دلار است با وجود اینکه به طور متوسط تا حدود ۴.۶۰ دلار افزایش یافته است. @Kayhan_Online
قالیباف دیروز: 1️⃣همه بیایید برای من تصمیم‌سازی کنید تا من تصمیم درست بگیرم. من هرگز وارد جزئیات نمیشم و بگم این کارو کنید و اون کارو کنید و از من اجازه بگیرید. قالیباف ۱۰ اسفند، فردای شهادت امام خامنه‌ای: 2️⃣ساختار مدیریتی و نظامی ایران از فردمحور خارج شده (منبع). ترامپ ۲ روز پیش: 3️⃣ رهبران فعلی ایران، قوی و باهوشند. ما با افرادی سر و کار داریم که به نظرم بسیار منطقی هستند. برخورد با آنها خوب بود (منبع). ❌و کودتا یعنی همین! قالیباف خود را در قامت تصمیم‌گیر کلی نظام می‌بیند و به مقایسۀ خویش با رهبر شهید می‌پردازد و می‌گوید من نمی‌گویم این کار/ اون کار را بکنید! ▪️وی فردای شهادت رهبری و در بحبوحۀ جنگ گفته بود که ساختار نظامی و مدیریتی کشور از فردمحوری خارج شده؛ اساساً ساختار مدیریتی ایران با وجود دولت و ریزه‌کاری‌های بسیار قانونی، فردمحور نبوده، اما عمدتاً نمود فردمحوری، در قالب دیکتاتوری رییس جمهور و خودسری‌هایش در برابر قانون دیده شده است. طبق اصل ۱۱۰ قانون اساسی، مدیریت نظامی کشور با ولی فقیه است و این نوع صحبت، به نوعی بیانگر عمل نمودن بر خلاف قانون اساسی است. ▪️از سوی دیگر، از آن سوی ‌آب، دشمن تصریح دارد که با رهبرانی در ایران روبروست که تحسینش را برانگیخته‌اند (پس سبک رهبری قبلی، دیگر وجود ندارد). 💠امام خمینی: «آن روزی که امریکا از ما تعریف کند باید عزا گرفت. آن روز که کارتر و ریگان از ما تعریف کنند معلوم می‌شود در ما اشکالی پیدا شده است.» ❌از دی ماه سال پیش که امام شهید بحث کودتا را مطرح کردند، کودتا هرگز تا این حد عیان، به معرفی خویش نپرداخته بود! 🆔@Taa2030
7.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 بند ۲ این توافق رسما مسئله‌ی انتقام را تمام کرده است مسعود براتی، کارشناس روابط بین‌الملل: 🔹رد پای اینکه ما می‌بینیم اصراری وجود دارد که از انتقام صحبت نشود و به عنوان سياست رسمی بیان نشود را در این متن می‌بینم.
🔴 واویلا/ إنا لله وإنا إلیه راجعون حامد کاشانی با انتشار سخنان حاج آقای نبویان در کانال شخصی خودش نوشت : سخنان جناب آقای نبویان که از رسانه ملی پخش شده بسیار بسیار مهم است. اگر ایشان درست فرموده باشد که واویلا وإنا لله وإنا إلیه راجعون. واگر درست نفرموده باشد، باتوجه به پخش آن از آنتن زنده تلویزیون، باید دقیق، منصفانه و رو در رو نقد شود. (گرچه ظاهراً ایشان مطالبشان را از روی متن نامه های سری ارائه کردند.) 🔴 👇 @bidariymelat
14.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 سخنان مهم حجت‌الاسلام نبویان درباره جزییات فرایند مذاکرات و متن پیام رهبری که توسط صداوسیما قطع شد ✅👇👇 ┄┅═✧☫✧═┅┄ 🆔️ @akhbarmoghavmat
⭕️ دستاوردهای تفاهم با امریکا 🔻قالیباف:هر آنچه را که می‌خواستیم با اقدام نظامی به دست بیاوریم،چندین برابر آن را که اصلا قابل قیاس نیست از طریق مذاکره به دست آوردیم. (۲۷ خرداد ۱۴۰۵) 🔻دستاوردهای مورد نظر آقای قالیباف تا امروز (۳۰ خرداد ۱۴۰۵) : ▪️دادن آزادی عمل به رژیم صهیونی برای کشتار شیعیان مظلوم جنوب لبنان و به تعبیر شیخ نعیم قاسم وارد کردن حزب الله لبنان به نبرد عاشورایی! ▪️عبور آزاد و رایگان همه شناورها از تنگه هرمز.به گفته نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس حتی شناورهای دشمن صهیونی هم شامل این امکان شده اند! ▪️تاکیدات مکرر ترامپ و برخی از اعضای دولت او بر عدم پرداخت حتی ۱۰ سنت به جمهوری اسلامی در توافق ! 🔻این حجم از دستاوردهای مهم آن هم طی۳ روز پس از امضای یادداشت تفاهم با آمریکا،مؤید سخن جناب قالیباف و در نوع خود بی نظیر است و به نظر می رسد رکورد دستاوردهای توافق ترکمانچای را هم شکسته است! @pas_kouchehaie_enghelab
🔴 واویلا/ إنا لله وإنا إلیه راجعون حامد کاشانی با انتشار سخنان حاج آقای نبویان در کانال شخصی خودش نوشت : سخنان جناب آقای نبویان که از رسانه ملی پخش شده بسیار بسیار مهم است. اگر ایشان درست فرموده باشد که واویلا وإنا لله وإنا إلیه راجعون. واگر درست نفرموده باشد، باتوجه به پخش آن از آنتن زنده تلویزیون، باید دقیق، منصفانه و رو در رو نقد شود. (گرچه ظاهراً ایشان مطالبشان را از روی متن نامه های سری ارائه کردند.) 🔴 👇 @bidariymelat