eitaa logo
وَعْدَالله🌹
2.9هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
4.1هزار ویدیو
46 فایل
السَّلامُ عَلَیْکَ یَا وَعْدَ اللهِ الَّذِی ضَمِنَهُ... وَعْدا غَيْرَ مَكْذُوبٍ یا صاحب الزمان به ظهورت شتاب کن عالم زدست رفت پای در رکاب کن حاجیه تجلی: @Ekhlas_110
مشاهده در ایتا
دانلود
قالیباف دیروز: 1️⃣همه بیایید برای من تصمیم‌سازی کنید تا من تصمیم درست بگیرم. من هرگز وارد جزئیات نمیشم و بگم این کارو کنید و اون کارو کنید و از من اجازه بگیرید. قالیباف ۱۰ اسفند، فردای شهادت امام خامنه‌ای: 2️⃣ساختار مدیریتی و نظامی ایران از فردمحور خارج شده (منبع). ترامپ ۲ روز پیش: 3️⃣ رهبران فعلی ایران، قوی و باهوشند. ما با افرادی سر و کار داریم که به نظرم بسیار منطقی هستند. برخورد با آنها خوب بود (منبع). ❌و کودتا یعنی همین! قالیباف خود را در قامت تصمیم‌گیر کلی نظام می‌بیند و به مقایسۀ خویش با رهبر شهید می‌پردازد و می‌گوید من نمی‌گویم این کار/ اون کار را بکنید! ▪️وی فردای شهادت رهبری و در بحبوحۀ جنگ گفته بود که ساختار نظامی و مدیریتی کشور از فردمحوری خارج شده؛ اساساً ساختار مدیریتی ایران با وجود دولت و ریزه‌کاری‌های بسیار قانونی، فردمحور نبوده، اما عمدتاً نمود فردمحوری، در قالب دیکتاتوری رییس جمهور و خودسری‌هایش در برابر قانون دیده شده است. طبق اصل ۱۱۰ قانون اساسی، مدیریت نظامی کشور با ولی فقیه است و این نوع صحبت، به نوعی بیانگر عمل نمودن بر خلاف قانون اساسی است. ▪️از سوی دیگر، از آن سوی ‌آب، دشمن تصریح دارد که با رهبرانی در ایران روبروست که تحسینش را برانگیخته‌اند (پس سبک رهبری قبلی، دیگر وجود ندارد). 💠امام خمینی: «آن روزی که امریکا از ما تعریف کند باید عزا گرفت. آن روز که کارتر و ریگان از ما تعریف کنند معلوم می‌شود در ما اشکالی پیدا شده است.» ❌از دی ماه سال پیش که امام شهید بحث کودتا را مطرح کردند، کودتا هرگز تا این حد عیان، به معرفی خویش نپرداخته بود! 🆔@Taa2030
7.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 بند ۲ این توافق رسما مسئله‌ی انتقام را تمام کرده است مسعود براتی، کارشناس روابط بین‌الملل: 🔹رد پای اینکه ما می‌بینیم اصراری وجود دارد که از انتقام صحبت نشود و به عنوان سياست رسمی بیان نشود را در این متن می‌بینم.
🔴 واویلا/ إنا لله وإنا إلیه راجعون حامد کاشانی با انتشار سخنان حاج آقای نبویان در کانال شخصی خودش نوشت : سخنان جناب آقای نبویان که از رسانه ملی پخش شده بسیار بسیار مهم است. اگر ایشان درست فرموده باشد که واویلا وإنا لله وإنا إلیه راجعون. واگر درست نفرموده باشد، باتوجه به پخش آن از آنتن زنده تلویزیون، باید دقیق، منصفانه و رو در رو نقد شود. (گرچه ظاهراً ایشان مطالبشان را از روی متن نامه های سری ارائه کردند.) 🔴 👇 @bidariymelat
14.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 سخنان مهم حجت‌الاسلام نبویان درباره جزییات فرایند مذاکرات و متن پیام رهبری که توسط صداوسیما قطع شد ✅👇👇 ┄┅═✧☫✧═┅┄ 🆔️ @akhbarmoghavmat
⭕️ دستاوردهای تفاهم با امریکا 🔻قالیباف:هر آنچه را که می‌خواستیم با اقدام نظامی به دست بیاوریم،چندین برابر آن را که اصلا قابل قیاس نیست از طریق مذاکره به دست آوردیم. (۲۷ خرداد ۱۴۰۵) 🔻دستاوردهای مورد نظر آقای قالیباف تا امروز (۳۰ خرداد ۱۴۰۵) : ▪️دادن آزادی عمل به رژیم صهیونی برای کشتار شیعیان مظلوم جنوب لبنان و به تعبیر شیخ نعیم قاسم وارد کردن حزب الله لبنان به نبرد عاشورایی! ▪️عبور آزاد و رایگان همه شناورها از تنگه هرمز.به گفته نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس حتی شناورهای دشمن صهیونی هم شامل این امکان شده اند! ▪️تاکیدات مکرر ترامپ و برخی از اعضای دولت او بر عدم پرداخت حتی ۱۰ سنت به جمهوری اسلامی در توافق ! 🔻این حجم از دستاوردهای مهم آن هم طی۳ روز پس از امضای یادداشت تفاهم با آمریکا،مؤید سخن جناب قالیباف و در نوع خود بی نظیر است و به نظر می رسد رکورد دستاوردهای توافق ترکمانچای را هم شکسته است! @pas_kouchehaie_enghelab
🔴 واویلا/ إنا لله وإنا إلیه راجعون حامد کاشانی با انتشار سخنان حاج آقای نبویان در کانال شخصی خودش نوشت : سخنان جناب آقای نبویان که از رسانه ملی پخش شده بسیار بسیار مهم است. اگر ایشان درست فرموده باشد که واویلا وإنا لله وإنا إلیه راجعون. واگر درست نفرموده باشد، باتوجه به پخش آن از آنتن زنده تلویزیون، باید دقیق، منصفانه و رو در رو نقد شود. (گرچه ظاهراً ایشان مطالبشان را از روی متن نامه های سری ارائه کردند.) 🔴 👇 @bidariymelat
9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌🚨حتی خود آمریکایی‌ها هم از حجم ساده‌لوحی تیم مذاکره کننده ایران برگاشون ریخته! 💥 در حال گسترش است کانال تحلیلی بصیرتی ولایت آخرالزمان @velayateakharazaman
18.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما از رؤسای قوای نظامی، فرمانده سپاه ، فرمانده ارتش مخصوصا اژه ای توقع داشتیم تا این مقدار فاصله از درک وفهم منظومه فکری امام امت یک فاجعه است. عل ای حال ✍ ضرر را از هرکجا بگیریم منفعت است فعلا در فاز تفاهم هستیم نه توافق در همین فاز هم طرف تفاهم نامه را با گشودن آتش بر حزب الله ومردم لبنان نقض کرده است. نظر امام امت هم که روشن است پزشکیان هم باید از اصرار خود عقب نشینی کند. قالیباف هم فریب خورده است و باید به دامن ملت برگردد. تفاهم نامه نقض شده ملت ایران باید اعلام نقض فرموده ، بخدا توکل کند وگرنه ملتی که مسئولین را روی این صندلی‌ها نشانده براحتی میتواند از روی این صندلی‌ها بردارد. باید همه با هم ، دولت ، ملت وهمه مسئولین بطور یکپارچه از خواست امام جامعه حمایت، ومثل همیشه دشمن را نا امید سازیم. ما همه یک امت واحد ، یک خانواده هستیم ، هراختلافی هم که داریم باید همه با هم در یک سنگر به دهان دشمن زبون زده واو را ناامید سازیم واز این تفاهم نامه ننگین که خود دشمن آنرا نقض کرده خارج شویم. همه با هم با یک یا علی بحول وقوه الهی ، کار را تمام کنیم. 🌹@vadallah
بسم‌الله الرحمن الرحیم پیرو تاکید رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «منتظر تحقق شروط خواهیم بود»، بند اول تفاهم‌نامه مبنی بر «پایان فوری و دائمی جنگ در تمامی جبهه‌ها از جمله لبنان» نقض شده است. ما ملت مبعوث ، به عنوان تفاهم نامه، خواستار پاسخ مناسب به این نقض عهد و یا ابطال تفاهم‌نامه هستیم.
تقسیم کار کثیف آمریکا و اسرائیل برای فرار از تعهدات 🔰 کدام تفاهم؟ کدام آتش‌بس؟ اجرای یکطرفه تعهدات باید متوقف شود 🔸تفاهم اخیر در سایه تقسیم کار خبیثانه واشنگتن و تل‌آویو برای تداوم بمباران جنوب لبنان، جاده‌ای یکطرفه برای تحمیل تعهدات نسیه به ایران است. عبور از این فریب دیپلماتیک، نیازمند پاسخ قاطع به شرارت رژیم صهیونیستی در میدان و استمرار انسداد تنگه هرمز به عنوان شاهرگ بازدارندگی کشور است؛ اهرم حیاتی که نباید دستمایه ساده‌انگاری شود. 🔸بند اول توافقات موسوم به آتش‌بس میان ایران و آمریکا روی کاغذ بر یک اصل کلیدی صراحت دارد: «خاتمه فوری و دائمی عملیات‌های نظامی در تمامی جبهه‌ها از جمله در لبنان و تضمین تمامیت ارضی آن». اما واقعیت میدان، فرسنگ‌ها با این مرقومه روی کاغذ فاصله دارد. در همان لحظاتی که بوق‌های شیپورچی غرب و پادوهای داخلی آن‌ها، از دستاوردهای خیالی این تفاهم‌نامه سخن می‌گفتند و تیتر «جنگ تمام شد» را سر می‌دادند، هواپیماهای رژیم جانی و سفاک صهیونیستی در حال فرو ریختن بمب‌های اهدایی کاخ سفید بر سر زنان و کودکان مظلوم در جنوب لبنان بودند. 🔸تهران اگرچه با شناخت دقیق از ماهیت استکبار و با اعلام علنی این جمله که «ما با اقتدار، اما با عدم اطمینان و عدم اعتماد مطلق به شما پای این میز حاضر شده‌ایم»، اتمام حجت کرد، اما روند تحولات اخیر نشان می‌دهد که استراتژی «دبه کردن» و فرار از تعهدات، همچنان دین ملّی و سنت دیرینه یانکی‌هاست. در این میان، سادگی و خوش‌خیالی است اگر تصور کنیم شرارت‌های رژیم صهیونیستی، حرکتی خودسرانه یا خارج از اراده واشنگتن است. امروز بر همگان روشن شده که شیطان بزرگ و سگ‌هار او در منطقه (اسرائیل)، در یک تقسیم کار دقیق و حساب‌شده، جبهه لبنان را زیر آتش گرفته‌اند تا در نهایت، ایران اسلامی را به اجرای یکطرفه تعهدات وا دارند. 🔸پرسش اصلی و بنیادین از دستگاه دیپلماسی و مسئولان مذاکرات این است: وقتی طرف مقابل حتی در گام اول و بند نخست توافق این‌گونه گستاخانه پیمان‌شکنی می‌کند، چرا ایران باید به پایبندی یک‌‌ طرفه ادامه دهد؟ چرا باید شاهرگ و اهرم بازدارندگی خود، یعنی «تنگه هرمز» را به ثمن بخس فدای وعده‌های نسیه دشمنی کنیم که زبان بمب را به دیپلماسی ترجیح می‌دهد؟ 🔸ساده‌لوح‌های سیاسی داخلی شاید این جملات را نشانه شکاف میان واشنگتن و تل‌آویو تعبیر کنند، اما حقیقت پشت صحنه بسیار مشمئزکننده‌تر است. این یک سناریوی کثیف برای تطهیر دستان آلوده آمریکا و خریدن زمان برای رژیم صهیونیستی است. آمریکا در لفظ به متحد خود تشر می‌زند تا چهره‌ای مصلح و صلح‌طلب از خود به نمایش بگذارد، اما در میدان عمل، سیل تسلیحات و بمب‌های سنگین را به سمت تل‌آویو روانه می‌کند تا ماشین جنگی رژیم صهیونیستی، بند اول توافق (آتش‌بس در لبنان) را عملاً ساقط کند. 🔸باطن دولت آمریکا با هیچ‌یک از تجاوزات اسرائیل مخالف نیست. آن‌ها برای افکار عمومی ژست مقتدرانه می‌گیرند و می‌گویند «اسرائیل باید به روند صلح احترام بگذارد»، اما درست در سایه همین کنفرانس‌های مطبوعاتی شیک، ارتش تروریست صهیونیستی در یک روز بیش از ۳۰ تن از عزیزان مقاومت ما را در جنوب لبنان به شهادت می‌رساند. این همان معنای واقعی «حق دفاع از خود» در ادبیات تروریست‌های حقه‌باز است؛ عبارتی شیک که کارکردی جز «مجوز رسمی تجاوز و نسل‌کشی» ندارد. 🔸در بحبوحه این بدعهدی آشکار، بوق‌های تبلیغاتی دشمن و امتداد داخلی آن‌ها تلاش دارند تا یکی از کارآمدترین، برنده‌ترین و موثرترین اهرم‌های قدرت ملی ایران، یعنی «مدیریت و انسداد تنگه هرمز» را کوچک و بی‌اهمیت جلوه دهند. جریان تحریف با وقاحت به میدان آمده تا اهمیت این آبراه حیاتی و شاهرگ اقتصادی جهان را در حد یک «منبع درآمد برای گرفتن عوارض تردد از کشتی‌ها» پایین بیاورد! 🔸واقعیت غیرقابل کتمان این است که رژیم صهیونیستی با تکیه بر تسلیحات آمریکایی، خسارات سنگینی به جبهه مقاومت و زیرساخت‌های منطقه وارد کرده است. در دنیایی که قوانین بین‌المللی آن را بیانیه‌های بی‌خاصیت سازمان ملل متحد و وتوهای مکرر آمریکا می‌نویسند، گرفتن غرامت از دشمن متخاصم از طریق دادگاه‌های کاغذی، شوخی و سرابی بیش نیست. 🔸مسئولان و دیپلمات‌های محترم کشورمان باید این فرامین مقتدرانه را آویزه گوش خود کنند. دشمن مستکبر باید بداند دوران امتیازگیری‌های یک‌طرفه و ژست‌های دروغین صلح همزمان با بمباران جبهه مقاومت به پایان رسیده است. تا زمانی که شرارت صهیونیست‌ها متوقف نشود، شاهرگ اقتصادی جهان در تنگه هرمز بسته خواهد ماند و دست ایران روی ماشه بازدارندگی، محکم‌تر از هر زمان دیگری فشرده خواهد شد. مسئولان محترم کشور هرگز به خواسته‌های ذلیلانه دشمن تن نخواهند داد و این بار، نقد تعهدات را در میدان از دشمن طلب خواهند کرد. https://kayhan.ir/001Oej @Kayhan_Online