eitaa logo
وَعْدَالله🌹
2.9هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
4.1هزار ویدیو
46 فایل
السَّلامُ عَلَیْکَ یَا وَعْدَ اللهِ الَّذِی ضَمِنَهُ... وَعْدا غَيْرَ مَكْذُوبٍ یا صاحب الزمان به ظهورت شتاب کن عالم زدست رفت پای در رکاب کن حاجیه تجلی: @Ekhlas_110
مشاهده در ایتا
دانلود
18.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما از رؤسای قوای نظامی، فرمانده سپاه ، فرمانده ارتش مخصوصا اژه ای توقع داشتیم تا این مقدار فاصله از درک وفهم منظومه فکری امام امت یک فاجعه است. عل ای حال ✍ ضرر را از هرکجا بگیریم منفعت است فعلا در فاز تفاهم هستیم نه توافق در همین فاز هم طرف تفاهم نامه را با گشودن آتش بر حزب الله ومردم لبنان نقض کرده است. نظر امام امت هم که روشن است پزشکیان هم باید از اصرار خود عقب نشینی کند. قالیباف هم فریب خورده است و باید به دامن ملت برگردد. تفاهم نامه نقض شده ملت ایران باید اعلام نقض فرموده ، بخدا توکل کند وگرنه ملتی که مسئولین را روی این صندلی‌ها نشانده براحتی میتواند از روی این صندلی‌ها بردارد. باید همه با هم ، دولت ، ملت وهمه مسئولین بطور یکپارچه از خواست امام جامعه حمایت، ومثل همیشه دشمن را نا امید سازیم. ما همه یک امت واحد ، یک خانواده هستیم ، هراختلافی هم که داریم باید همه با هم در یک سنگر به دهان دشمن زبون زده واو را ناامید سازیم واز این تفاهم نامه ننگین که خود دشمن آنرا نقض کرده خارج شویم. همه با هم با یک یا علی بحول وقوه الهی ، کار را تمام کنیم. 🌹@vadallah
بسم‌الله الرحمن الرحیم پیرو تاکید رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «منتظر تحقق شروط خواهیم بود»، بند اول تفاهم‌نامه مبنی بر «پایان فوری و دائمی جنگ در تمامی جبهه‌ها از جمله لبنان» نقض شده است. ما ملت مبعوث ، به عنوان تفاهم نامه، خواستار پاسخ مناسب به این نقض عهد و یا ابطال تفاهم‌نامه هستیم.
تقسیم کار کثیف آمریکا و اسرائیل برای فرار از تعهدات 🔰 کدام تفاهم؟ کدام آتش‌بس؟ اجرای یکطرفه تعهدات باید متوقف شود 🔸تفاهم اخیر در سایه تقسیم کار خبیثانه واشنگتن و تل‌آویو برای تداوم بمباران جنوب لبنان، جاده‌ای یکطرفه برای تحمیل تعهدات نسیه به ایران است. عبور از این فریب دیپلماتیک، نیازمند پاسخ قاطع به شرارت رژیم صهیونیستی در میدان و استمرار انسداد تنگه هرمز به عنوان شاهرگ بازدارندگی کشور است؛ اهرم حیاتی که نباید دستمایه ساده‌انگاری شود. 🔸بند اول توافقات موسوم به آتش‌بس میان ایران و آمریکا روی کاغذ بر یک اصل کلیدی صراحت دارد: «خاتمه فوری و دائمی عملیات‌های نظامی در تمامی جبهه‌ها از جمله در لبنان و تضمین تمامیت ارضی آن». اما واقعیت میدان، فرسنگ‌ها با این مرقومه روی کاغذ فاصله دارد. در همان لحظاتی که بوق‌های شیپورچی غرب و پادوهای داخلی آن‌ها، از دستاوردهای خیالی این تفاهم‌نامه سخن می‌گفتند و تیتر «جنگ تمام شد» را سر می‌دادند، هواپیماهای رژیم جانی و سفاک صهیونیستی در حال فرو ریختن بمب‌های اهدایی کاخ سفید بر سر زنان و کودکان مظلوم در جنوب لبنان بودند. 🔸تهران اگرچه با شناخت دقیق از ماهیت استکبار و با اعلام علنی این جمله که «ما با اقتدار، اما با عدم اطمینان و عدم اعتماد مطلق به شما پای این میز حاضر شده‌ایم»، اتمام حجت کرد، اما روند تحولات اخیر نشان می‌دهد که استراتژی «دبه کردن» و فرار از تعهدات، همچنان دین ملّی و سنت دیرینه یانکی‌هاست. در این میان، سادگی و خوش‌خیالی است اگر تصور کنیم شرارت‌های رژیم صهیونیستی، حرکتی خودسرانه یا خارج از اراده واشنگتن است. امروز بر همگان روشن شده که شیطان بزرگ و سگ‌هار او در منطقه (اسرائیل)، در یک تقسیم کار دقیق و حساب‌شده، جبهه لبنان را زیر آتش گرفته‌اند تا در نهایت، ایران اسلامی را به اجرای یکطرفه تعهدات وا دارند. 🔸پرسش اصلی و بنیادین از دستگاه دیپلماسی و مسئولان مذاکرات این است: وقتی طرف مقابل حتی در گام اول و بند نخست توافق این‌گونه گستاخانه پیمان‌شکنی می‌کند، چرا ایران باید به پایبندی یک‌‌ طرفه ادامه دهد؟ چرا باید شاهرگ و اهرم بازدارندگی خود، یعنی «تنگه هرمز» را به ثمن بخس فدای وعده‌های نسیه دشمنی کنیم که زبان بمب را به دیپلماسی ترجیح می‌دهد؟ 🔸ساده‌لوح‌های سیاسی داخلی شاید این جملات را نشانه شکاف میان واشنگتن و تل‌آویو تعبیر کنند، اما حقیقت پشت صحنه بسیار مشمئزکننده‌تر است. این یک سناریوی کثیف برای تطهیر دستان آلوده آمریکا و خریدن زمان برای رژیم صهیونیستی است. آمریکا در لفظ به متحد خود تشر می‌زند تا چهره‌ای مصلح و صلح‌طلب از خود به نمایش بگذارد، اما در میدان عمل، سیل تسلیحات و بمب‌های سنگین را به سمت تل‌آویو روانه می‌کند تا ماشین جنگی رژیم صهیونیستی، بند اول توافق (آتش‌بس در لبنان) را عملاً ساقط کند. 🔸باطن دولت آمریکا با هیچ‌یک از تجاوزات اسرائیل مخالف نیست. آن‌ها برای افکار عمومی ژست مقتدرانه می‌گیرند و می‌گویند «اسرائیل باید به روند صلح احترام بگذارد»، اما درست در سایه همین کنفرانس‌های مطبوعاتی شیک، ارتش تروریست صهیونیستی در یک روز بیش از ۳۰ تن از عزیزان مقاومت ما را در جنوب لبنان به شهادت می‌رساند. این همان معنای واقعی «حق دفاع از خود» در ادبیات تروریست‌های حقه‌باز است؛ عبارتی شیک که کارکردی جز «مجوز رسمی تجاوز و نسل‌کشی» ندارد. 🔸در بحبوحه این بدعهدی آشکار، بوق‌های تبلیغاتی دشمن و امتداد داخلی آن‌ها تلاش دارند تا یکی از کارآمدترین، برنده‌ترین و موثرترین اهرم‌های قدرت ملی ایران، یعنی «مدیریت و انسداد تنگه هرمز» را کوچک و بی‌اهمیت جلوه دهند. جریان تحریف با وقاحت به میدان آمده تا اهمیت این آبراه حیاتی و شاهرگ اقتصادی جهان را در حد یک «منبع درآمد برای گرفتن عوارض تردد از کشتی‌ها» پایین بیاورد! 🔸واقعیت غیرقابل کتمان این است که رژیم صهیونیستی با تکیه بر تسلیحات آمریکایی، خسارات سنگینی به جبهه مقاومت و زیرساخت‌های منطقه وارد کرده است. در دنیایی که قوانین بین‌المللی آن را بیانیه‌های بی‌خاصیت سازمان ملل متحد و وتوهای مکرر آمریکا می‌نویسند، گرفتن غرامت از دشمن متخاصم از طریق دادگاه‌های کاغذی، شوخی و سرابی بیش نیست. 🔸مسئولان و دیپلمات‌های محترم کشورمان باید این فرامین مقتدرانه را آویزه گوش خود کنند. دشمن مستکبر باید بداند دوران امتیازگیری‌های یک‌طرفه و ژست‌های دروغین صلح همزمان با بمباران جبهه مقاومت به پایان رسیده است. تا زمانی که شرارت صهیونیست‌ها متوقف نشود، شاهرگ اقتصادی جهان در تنگه هرمز بسته خواهد ماند و دست ایران روی ماشه بازدارندگی، محکم‌تر از هر زمان دیگری فشرده خواهد شد. مسئولان محترم کشور هرگز به خواسته‌های ذلیلانه دشمن تن نخواهند داد و این بار، نقد تعهدات را در میدان از دشمن طلب خواهند کرد. https://kayhan.ir/001Oej @Kayhan_Online
عاقبت به خیری یعنی در بزنگاه های حساس بتوانی تصمیم بگیری... آقای مسئول، آقای تحلیلگر، تصمیم بگیر. در کدام جبهه می مانی؟ سمت نائب امام زمان ارواحنافداه یا سمت یزیدیان زمانه پ ن : برادران مداح و سخنرانی که شماها را مشتی امنیتی نفوذی از باند حجازی و اصولگراها جمع کردند و سالهاست به شما می‌گویند: همه چیز هماهنگه، لطفا راهتان را از آنها جدا کنید...
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قالیباف: «یک مورد در زندگی من وجود ندارد که رهبری نظری داشته باشند و من نظر ایشون رو عمل نکرده باشم.» 😳 ✍ سردار محترم! 🔸 جهت یادآوری، امام در مورد مذاکره نظر دیگری داشتند، اما شما بر خلاف نظر ایشان عمل کردید. 🔸 جهت یادآوری، امام نظرشان بر باز شدن مجلس است، اما شما مجلس را بر خلاف قانون و بدون مجوز قانونی تعطیل کرده‌اید. 🔸 جهت یادآوری، امام دستور به دفاع موثر و وحدت ساحات داده‌اند، اما شما لبنان را رها کرده و اجازه سلاخی حزب‌الله را می‌دهید. حضرت آقای قالیباف! 🔹 شما در جنگ وجودی آنچنان بر خلاف دستور امام عمل کردی که لبنان برای حزب‌الله کربلا شده است. 🔹 شما در جنگ وجودی آنچنان بر خلاف دستور امام عمل کردی که دشمن از زیر بار فشار اقتصادی خارج شده است. 🔹 شما در جنگ وجودی آنچنان بر خلاف دستور امام عمل کردی که محاصره دریایی شدیم و برای رفع آن مجبور به دادن امتیاز شدیم. 🔹 شما در جنگ وجودی آنچنان بر خلاف دستور امام عمل کردی که تنگه هرمز باز شده و دولت اعلام کرده هزینه آن را نیز می‌پردازد. 💢 شما در جنگ وجودی با شیطان به دنبال سازش با شیطان رفتی و ذات خود را برملا کردی! بدا به حال و روزت در قیامت!
17.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خانعلی‌زاده، عضو همراه تیم مذاکره‌کننده و استاد روابط بین‌الملل: «شعام به رهبری فشار آورد» «ایشان حتی با فرایند مذاکرات هم مخالف بودند، نه فقط با تفاهم‌نامه!! و فرمودند نه خیر دنیای شما در آنست نه خیر اخرتتان!!!!!» خدا ازتون نگذره که ولی خدا رو در مضیغه گذاشتید!! و حتما این عمل خلاف خسارات فراوانی درپی خواهد داشت @Ebnehava
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍کار از ریشه خراب است ❌خطای محاسباتی را دریابید 🔻حالا فهمیدید چرا با شهادت امام شهید ، سقیفه ای در رجحان دیپلماسی بر جهاد آغاز به کارکرد؟ 🔻حالا فهمیدید چرا دیپلماسی ومذاکره بر ادامه دفاع از مردم لبنان اولویت پیدا کرد؟ وقتی عدالت را کنار گذاشتید وبه دنبال توسعه رفتید. توسعه بدون عنصر عدالت میشود مذاکره با بیگانگان یعنی دادن امتیاز به دشمن به امید رسیدن به توسعه، غافل از اینکه دشمن به شما توسعه نمیدهد بلکه بدنبال بلعیدن شماست چه باید کرد ؟ باید بدنبال عدالت بود یعنی همان چیزی که جهان تشنه ومنتظر اوست. یعنی فلسفه وجودی انتظار منجی اگر بدنبال عدالت بودی یعنی از همان دسته آدمهایی هستی که می‌گویند : قالوا ربنا الله ثم استقاموا در ربناالله که استقامت ورزیدی یعنی هدف وآرمانت عدالت است ، یعنی با ظلم سر سازش را پیش نخواهی گرفت ، آنوقت پروردگار متعال نصرتش را با فوج، فوج ملائکة ، بسويت روانه ميسازد. اينجا محل ظهور وبروز خطاي محاسباتی برای امثال جناب قاليباف است . عدالت خواهي به توسعه ميرسد اما معلوم نيست توسعه طلبی سر از عدالت در بياورد. كما اينكه كشورهاي استكباري كار را اول با ایده توسعه طلبي شروع كردند و امروز لازمه ادامه آن توسعه ، شده چپاول ،غارت و جنایت. اعدلوا هو اقرب للتّقوی آری عدالت طلبی به تقوی نزدیک است زیرا و من يتق الله يجعل له مخرجا این تقوی است که انسان را از خطای محاسباتی خارج میکند. حاجیه تجلی 🌹@vadallah
✍چرا قالیباف بازی برد را به باخت تغییر داد. قالیباف به پشتوانه یک جریان فاسد کودتاچی با سرتیمی روحانی وظریف وهمپالکی شدن با پزشکیان جریان استکبار ستيزي وانتقام خون امام شهید وکشتار مردم مظلوم لبنان را که در دایره وچهارچوب عدالت خواهي تعریف میشد را با یک وعده دروغین بازگشت ۲۴ میلیارد دلار پول‌های بلوکه شده وسرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد دلاری دشمن در کشور ، طاق زد. پس منشاء کودتای آقایان شعام این شد که بجای پی گیری عدالت که بنظر مبارک ایشان توزیع فقر است بدنبال ثروت باشیم تا به توسعه دست پیداکنیم . آنوقت آسمان ریسمان می‌بافند که انتقام امام شهید ،فتح بیت المقدس است . یعنی انتقام ۱۶۸ کودک میناب وامام شهید وفرماندهان نظامی ودانشمندان همه اش کشک ، یعنی وعده سر خرمن. این ریشه واساس تفاهمنامه است که انگشت روی ماشه برای شلیک به اسرائیل اما گوش بفرمان کودتاچی ها برای چکاندن ماشه، واین شاهکار استحمار یعنی خر کردن ملت است. ملت ، خواست قلبی واراده امامش را میخواهد وبس، نه آتش بس. این کار شعام میشود یک کودتای ایدئولوژیک یعنی براساس یک تفکر واندیشه غلط، انسان پا روی حق بگذارد وخود را از صالحین هم بداند. چاره کار چیست؟ چه باید کرد؟ ادامه دارد ..
توافق و بیانیه مقام معظم رهبری.mp3
زمان: حجم: 10M
حاج آقای ماندگاری هم برای دفاع از نظر ولایت به میدان آمد.... رمزگشایی از پیام رهبر انقلاب به شورای عالی امنیت ملی می‌گوییم وقتی جنگ در لبنان متوقف نشده چرا تنگه هرمز را باز کردید؟ در این چهار ماهه فهمیدیم ما هم می‌توانیم اروپا و آمریکا را تحریم کنیم و پا روی گلوی آنها بگذاریم. اراده ولی خدا آشکار شد که ایشان با این تفاهمنامه موافق نیستند. بخاطر انتخاب بنی صدر ۱۷ هزار شهید دادیم . چون به منافقین میدان داد. شهیدان بهشتی و...را از دست دادیم و دود انتخاب بنی صدر در چشم همه مردم رفت. 🔴 👇 @bidariymelat
🔴پزشکیان:‌تمام مفاد تفاهم‌نامه به نفع ماست رئیس‌جمهور، سی‌وسومین همایش سیاست‌های پولی و بانکی: 🔹تمام مفاد تفاهم‌نامه امضا شده بین ایران و آمریکا به نفع ماست و دستاوردهای این گفت‌وگو و مذاکره عیان خواهد بود. 🔹ترامپی که ما را از انجام بسیاری از کارها منع ‌می‌کرد، در سخنرانی اخیر خود تمام آن‌ها را حق مردم و ملت دانست. 🔹 ۶ میلیارد دلار پول ما در قطر برخواهد گشت.نتانیاهو اولین ناراضی از مذاکرات است. 🔹 تنها نکته آمریکا این است که ما بمب اتم نداشته باشیم، این موردی است که رهبر شهید هم بارها فرمودند ما بمب اتم نمی‌خواهیم. آمریکا گفت همین را بنویس و امضا کن، ما هم امضا کردیم. 🔴 👇 @bidariymelat