eitaa logo
وَعْدَالله🌹
2.9هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
4.1هزار ویدیو
46 فایل
السَّلامُ عَلَیْکَ یَا وَعْدَ اللهِ الَّذِی ضَمِنَهُ... وَعْدا غَيْرَ مَكْذُوبٍ یا صاحب الزمان به ظهورت شتاب کن عالم زدست رفت پای در رکاب کن حاجیه تجلی: @Ekhlas_110
مشاهده در ایتا
دانلود
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍کار از ریشه خراب است ❌خطای محاسباتی را دریابید 🔻حالا فهمیدید چرا با شهادت امام شهید ، سقیفه ای در رجحان دیپلماسی بر جهاد آغاز به کارکرد؟ 🔻حالا فهمیدید چرا دیپلماسی ومذاکره بر ادامه دفاع از مردم لبنان اولویت پیدا کرد؟ وقتی عدالت را کنار گذاشتید وبه دنبال توسعه رفتید. توسعه بدون عنصر عدالت میشود مذاکره با بیگانگان یعنی دادن امتیاز به دشمن به امید رسیدن به توسعه، غافل از اینکه دشمن به شما توسعه نمیدهد بلکه بدنبال بلعیدن شماست چه باید کرد ؟ باید بدنبال عدالت بود یعنی همان چیزی که جهان تشنه ومنتظر اوست. یعنی فلسفه وجودی انتظار منجی اگر بدنبال عدالت بودی یعنی از همان دسته آدمهایی هستی که می‌گویند : قالوا ربنا الله ثم استقاموا در ربناالله که استقامت ورزیدی یعنی هدف وآرمانت عدالت است ، یعنی با ظلم سر سازش را پیش نخواهی گرفت ، آنوقت پروردگار متعال نصرتش را با فوج، فوج ملائکة ، بسويت روانه ميسازد. اينجا محل ظهور وبروز خطاي محاسباتی برای امثال جناب قاليباف است . عدالت خواهي به توسعه ميرسد اما معلوم نيست توسعه طلبی سر از عدالت در بياورد. كما اينكه كشورهاي استكباري كار را اول با ایده توسعه طلبي شروع كردند و امروز لازمه ادامه آن توسعه ، شده چپاول ،غارت و جنایت. اعدلوا هو اقرب للتّقوی آری عدالت طلبی به تقوی نزدیک است زیرا و من يتق الله يجعل له مخرجا این تقوی است که انسان را از خطای محاسباتی خارج میکند. حاجیه تجلی 🌹@vadallah
✍چرا قالیباف بازی برد را به باخت تغییر داد. قالیباف به پشتوانه یک جریان فاسد کودتاچی با سرتیمی روحانی وظریف وهمپالکی شدن با پزشکیان جریان استکبار ستيزي وانتقام خون امام شهید وکشتار مردم مظلوم لبنان را که در دایره وچهارچوب عدالت خواهي تعریف میشد را با یک وعده دروغین بازگشت ۲۴ میلیارد دلار پول‌های بلوکه شده وسرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد دلاری دشمن در کشور ، طاق زد. پس منشاء کودتای آقایان شعام این شد که بجای پی گیری عدالت که بنظر مبارک ایشان توزیع فقر است بدنبال ثروت باشیم تا به توسعه دست پیداکنیم . آنوقت آسمان ریسمان می‌بافند که انتقام امام شهید ،فتح بیت المقدس است . یعنی انتقام ۱۶۸ کودک میناب وامام شهید وفرماندهان نظامی ودانشمندان همه اش کشک ، یعنی وعده سر خرمن. این ریشه واساس تفاهمنامه است که انگشت روی ماشه برای شلیک به اسرائیل اما گوش بفرمان کودتاچی ها برای چکاندن ماشه، واین شاهکار استحمار یعنی خر کردن ملت است. ملت ، خواست قلبی واراده امامش را میخواهد وبس، نه آتش بس. این کار شعام میشود یک کودتای ایدئولوژیک یعنی براساس یک تفکر واندیشه غلط، انسان پا روی حق بگذارد وخود را از صالحین هم بداند. چاره کار چیست؟ چه باید کرد؟ ادامه دارد ..
توافق و بیانیه مقام معظم رهبری.mp3
زمان: حجم: 10M
حاج آقای ماندگاری هم برای دفاع از نظر ولایت به میدان آمد.... رمزگشایی از پیام رهبر انقلاب به شورای عالی امنیت ملی می‌گوییم وقتی جنگ در لبنان متوقف نشده چرا تنگه هرمز را باز کردید؟ در این چهار ماهه فهمیدیم ما هم می‌توانیم اروپا و آمریکا را تحریم کنیم و پا روی گلوی آنها بگذاریم. اراده ولی خدا آشکار شد که ایشان با این تفاهمنامه موافق نیستند. بخاطر انتخاب بنی صدر ۱۷ هزار شهید دادیم . چون به منافقین میدان داد. شهیدان بهشتی و...را از دست دادیم و دود انتخاب بنی صدر در چشم همه مردم رفت. 🔴 👇 @bidariymelat
🔴پزشکیان:‌تمام مفاد تفاهم‌نامه به نفع ماست رئیس‌جمهور، سی‌وسومین همایش سیاست‌های پولی و بانکی: 🔹تمام مفاد تفاهم‌نامه امضا شده بین ایران و آمریکا به نفع ماست و دستاوردهای این گفت‌وگو و مذاکره عیان خواهد بود. 🔹ترامپی که ما را از انجام بسیاری از کارها منع ‌می‌کرد، در سخنرانی اخیر خود تمام آن‌ها را حق مردم و ملت دانست. 🔹 ۶ میلیارد دلار پول ما در قطر برخواهد گشت.نتانیاهو اولین ناراضی از مذاکرات است. 🔹 تنها نکته آمریکا این است که ما بمب اتم نداشته باشیم، این موردی است که رهبر شهید هم بارها فرمودند ما بمب اتم نمی‌خواهیم. آمریکا گفت همین را بنویس و امضا کن، ما هم امضا کردیم. 🔴 👇 @bidariymelat
مشکل کار همینجاست که آقای پزشکیان فکر میکند مشکل آمریکا با ما فقط مسئله بمب اتم هست . برای ایشان دو واحد درس تاریخ استعمارگری و جنایات آمریکا و آمریکا شناسی بگذارید که متوجه شود مشکل آمریکا با ما موجودیتی هست و بمب اتم بهانه هست. زمان کودتای ۲۸ مرداد در سال ۱۳۳۲ که ما بمب اتم نداشتیم آمریکا دولت مصدق را سرنگون کرد. خطای محاسباتی مسئولان را چه کسی باید اصلاح بکند؟ 🔴 👇 @bidariymelat
✍این جناب ظاهرا قصد توبه ندارد . چاهی بود که خودشان برای خودشان کندند و حالا هم نمیتوانند از آن بیرون بیایند. جناب نماینده ولی فقیه در سپاه بس كنيد از اين عوامل فريبي بعنوان نمونه👇 🔻بالاخره مصلحت را چه کسی باید تشخیص دهد، پزشکیان یا رهبر؟ 🔻چرا علی الاصول را به شرافتمندانه ، عاقلانه وهوشمندانه نبودن مذاکرات با ترامپ معنی نفرمودید؟ أقاي حاج صادقی شما كارتون را درست انجام نداديد كه سپاهیان حاضر در شعام قدرت فهم وشناخت خواست امامشان را نداشته باشند وبجای مطالبه خواست امامشان بدنبال آخرین برگ برنده اصلاحاتچی های فاسد یعنی پزشکیان باشند. فانتظروا انی معکم من المنتظرین 🌹@vadallah
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ دو تا از بندهای تفاهم‌نامه همین الآن نقض شده، چرا چشماتون رو می‌بندین؟ | | منبع شب پنجم محرم / حسینیه خیابانیِ میدان فاطمی @ostad_shojae | montazer.ir
17.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هوشنگ امیر احمدی 👇 آمدن پزشکیان خیانت به کشور بود پزشکیان با زبان خودش گفت بیایید بزنید و رهبری را بکشید هسته ای را ازبین ببرید ما دوباره درست میکنیم
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥آمریکایی‌ها حتی ۱ دلار غرامت به ما نخواهند داد فواد ایزدی: 🔹پرداخت غرامت توسط آمریکا و صندوق بازسازی یک توهم بزرگ است که هیچگاه محقق نخواهد شد. 🔹ترامپ می‌خواهد با وعده دروغ پرداخت غرامت، کلید تنگه هرمز را از ایران بگیرد و مشکلات اقتصادی خودش را حل کنید، مطمئن باشید غرامتی نخواهند داد. 🔹پرداخت غرامت توسط آمریکا یک توهمی است که همان کسانی آن را مطرح می‌کنند که قبل از جنگ ۴۰ روزه می‌گفتند آمریکا ۲۵۰۰ میلیارد دلار در ایران سرمایه‌گذاری خواهد کرد.
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای قالیباف تا امروز احترامت را حفظ کردم اما از این به بعد هیچ احترامی برایت قائل نیستم بخواهی در مقابل حکم خدا و حکم قطعی امام شهیدمان بایستی و از خون امام شهیدمان با این شعار دادن‌ها بگذری حرفمان همان است که گفتیم از خون اماممان بگذرید باید از خون خودتان هم بگذرید حکم قطعی امام شهید: البتّه اینها غیر از انتقام از قاتل است؛ اینهایی که گفتیم، مربوط به مجموع استکبار و آمریکا است؛ قاتل سلیمانی و آمر به قتل سلیمانی باید انتقامشان را پس بدهند؛ آن به جای خودش محفوظ است. اگر چه به گفته‌ی یک عزیزی، کفش پای سلیمانی هم بر سرِ قاتل او شرف دارد و سرِ قاتل او هم برود، فدیه‌ی کفش سلیمانی هم نمیشود؛ این هست امّا بالاخره غلطی کردند، بایستی انتقام پس بدهند؛ هم آمر، هم قاتل بدانند که در هر زمان ممکن، هر وقت ممکن شد -ما دنبال وقت ممکن هستیم- باید انتقامشان را پس بدهند. ۷ سال از آن روز می‌گذرد و شما با همین مزخرفات حکم خدا و ولیّ‌خدا را پشت گوش انداختید اقْتِصادِفَرهَنگی  🇮🇷 حسین‌عباسی‌فر 🇮🇷
ترامپ در پاسخ به سخنان دکتر پزشکیان که گفته بود ایران از حق غنی سازی خود نمی گذرد گفت: رئیس جمهور ایران بهتر است مراقب حرف‌هایش باشد بهتر است راهش را عوض کند، وگرنه بقیه ایران را هم تصرف خواهیم کرد! ✅ کانال شخصی علی‌اکبر رائفی‌پور در ایتا👇 🆔 @raefipour