🔹فارنافرز: ایران جنگ را برد اما ممکن است در صلح ببازد
🔹 بیتوجهی ترامپ به مزیت استراتژیک آمریکا سبب شد در جنگ با ایران بازنده شود، و حالا همین بیتوجهی به مزیت استراتژیک به ویژه در تنگه هرمز ممکن است جنگ برده برای ایران را به یک باخت تبدیل کند.
✅ @NobonyadOnline
🛑 خداییان رییس سازمان بازرسی: در بررسیها مشخص شد بیش از ۹۴ میلیارد یورو ارز حاصل از صادرات به کشور بازنگشته است.
✍️یعنی رقمی معادل 107 میلیارد دلار!!
طبق توافق ایران و آمریکا، قرار است مبلغ 25 میلیارد دلار به ایران تزریق شود در حالیکه مطالبات دم دستی دولت از بازرگانان داخلی بیش از چهار برابر این مبلغ است!!
#علی_الاصول
🌐 رصد فوری
🆔 @rasadfori
📸 توییت رئیسی، نماینده مجلس در واکنش به پیام رهبر انقلاب:
وای بر آنهایی که نظر خودشان را بر نظر ولیّ جامعه ترجیح دادند.
🇮🇷کانال اخبار بصیرتی
@goharshad1_ir
⭕️ فرمانده شما کیست؟
🔻فرمانده محترم قرارگاه خاتم الانبیاء! تا آنجا که می دانیم مقام مافوق قرارگاه خاتمالانبیاء،رهبر انقلاب(آقاسیدمجتبی خامنه ای)هستند!
🔻پس چرا قرارگاه جهت انجام وظایف قانونی خود منتظر چراغ سبز یا دستور شعام می ماند؟مگر رهبر انقلاب، فرماندهی کل نیروهای مسلح را به شعام سپرده اند؟مگر ایشان فرمانده مستقیم شما نیستند؟مگر شما به عنوان سرباز ولی فقیه موظف به اجرای منویات ایشان نیستید!؟
🔻شما بهتر از سایرین می دانید تاخیر در سرکوب رژیم صهیونی منجر به جراحت یا خدای نکرده قطع بازوی توانای جمهوری اسلامی در منطقه(حزب الله لبنان)خواهد شد و رژیم دقیقا با همین هدف جمهوری اسلامی را اسیر مذاکرات بی حاصل و توافق بدفرجام نموده تا در نبرد آینده، به تنهایی مقابل دشمن صهیونی_آمریکایی قرار بگیرد!
🔻وظیفه نیروهای مسلح ج.ا دفاع از نظام،انقلاب و کشور است و در این زمینه سیاسیون مسئولیتی ندارند! اگر نیروهای مسلح برای انجام وظیفه ذاتی خود منتظرِ مقامات سیاسی بمانند و اقدامات و عملیاتهای مقتضی به موقع اجرا نشود و جمهوری و انقلاب اسلامی بواسطه این تاخیرات،دچار آسیب شود چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ شما یا اهالی سیاست؟
🔻آیا شما عملیاتِ«فرمانده کل قوا خمینی روح خدا» را به خاطر دارید!؟ به نظر شما الان هم برای انجام عملیات نظامی علیه رژیم با هدف الزام آن به عقب نشینی از لبنان و توقف کشتار شیعیان مظلوم جنوب لبنان دیر نشده است؟؟
شاید ورود شما در روزهای آینده به معرکه لبنان،شبیه نبرد توابین پس از عاشورا باشد!
🔻وما علینا الا البلاغ المبین والامر الیکم!
@pas_kouchehaie_enghelab
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماشالله به بصیرت و اقدامبهموقع و اجرای زیباتون❤️
چه شعر و چه شور و چه شعوری😍
امروز که امام جامعه امر به حضور در خیابان کردن و #فریاد_مردم در میادین، این انقلاب و کشور امام زمان عج رو از شر کفار و منافقین حفظ کرده، این که خیابان رو خالی کنی و بری داخل مسجد و حسینیه عزاداری کنی، مثل اینه که فریاد هل من ناصر اباعبدالله الحسین ع در صحرای کربلا بلند باشه و ما بریم داخل مسجد کوفه جمع بشیم برای مظلومیت حضرت زهرا س گریه کنیم!
همینقدر اشتباه، همینقدر غیر قابل جبران!
🔘حداقل هر شب بعد از هیئتمون، دسته دربیاریم و خیابانها رو مملو از لبیک به امامِ زمان کنیم.
نوشته بود:
در هیئتی که این شبها کف خیابان نباشد، پزشکیان و قالیباف و عراقچی هم سینه میزنن👌
#نشر_حداکثری
✍️#علی_سلمانزاده
@aliiisman | ...روبیکا،بله،ویراستی
🔺شهادت یک مأمور فراجا در خاش
مرکز اطلاعرسانی پلیس سیستانوبلوچستان:
🔹ساعاتی قبل، ستوانسوم «عبدالسلام کرد» از کارکنان انتظامی خاش، درپی تیراندازی افراد مسلح ناشناس به شهادت رسید.
🔹درحالحاضر عملیاتهایی با هدف شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت در منطقه فعال شدهاند.
┄┅☫ همیشه با خبر، با ما ☫┅┄
@iraan_ma
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 وزیر جنگ رژیم صهیونی: همه روستاهای خط مقدم جنوب لبنان را با خاک یکسان کردیم!
🔹اسرائیل همه خانههای روستاهای جنوب لبنان را با خاک یکسان کرده و ساکنان آن دیگر نمیتوانند بازگردند!
🔹ساکنان این مناطق دیگر خانههای خود را به شکل سابق نخواهند دید و حدود ۲۰۰ هزار نفری که در «منطقه امنیتی» زندگی میکردند، اجازه بازگشت نخواهند داشت.
🔹ارتش اسرائیل از این مناطق در لبنان، سوریه و غزه عقبنشینی نخواهد کرد؛ حضور در آن سوی مرزها ضروری است.
┄┅☫ همیشه با خبر، با ما ☫┅┄
@iraan_ma
✍تا پزشکیان هست ، نهضت پیشروی رژیم صهیونی در لبنان متوقف نخواهد شد.
حرف حساب در یک کلام ، پزشکیان را باید عزل کرد.
دونهاد قانونی برای حذف پزشکیان داریم، یکی مجلس ودیگری دیوان عالی کشور،
اگر این دونهاد به وظیفه خود عمل نکنند ،نوبت امت مبعوث شده میرسد تا انقلاب را بروز رسانی نمایند وگرنه پزشکیان کشور را به تجزیه وفرو پاشی خواهد کشاند.
بِده بِره ، از هسته ای وتنگه هرمز شروع وکم کم به استانهای مرزی تعمیم داده خواهد شد.
فردا میگویند برای حفظ نظام کردستان را بدیم بره
پس فردا میگویند سیستان وبلوچستان را بدیم بره
وبالاخره ناموسمان ودینمان وهمه چیز را بدیم بره.
قوموا لله مثنی وفرادی
حاجیه تجلی
#یالثارات_الخامنه_ایی
#انتقام
#مرگ_برآتش_بس_تا_اخراج_امريكاازمنطقه_ومحو_اسرائيل
#مرگ_برمذاکره_باامریکا
#وَعْدَالله_غير_مکذوب
🌹@vadallah
علی الاصول مذاکره غلط بود
کار نفوذی های بی صفت بود
#بازگشت_به_نظر_رهبری
https://eitaa.com/yaranemahdii
14.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻پاسخ احمقانه رییس جمهور به درخواست «حی علی الاصول » یکی از اساتید بسیجی در برنامه روز بسیج اساتید.
🔸بسیج اساتید برنامه بگیره که یک فرد بیاد به رهبر جامعه توهین کنه؟؟!!!
به مردم انقلابی توهین کنه؟؟؟!!!
گناه و بی کفایتی خودش رو به گردن بقیه بندازه ؟؟؟!!!
به آرمان حسینی و شهدا توهین کنه؟؟!!!
به وضوح به مردم دروغ بگه؟؟؟!!!
🔻جمع کنید این بساط منافق بازیتون رو
#بایدبرخاست
✍این دقیقا خود کودتا علیه نظام ولایت مطلقه فقیه است.
❌این آقا بدنبال فروپاشی نظام است.
❌وقتی کسی علنا در مقابل خواست و رضایت امام جامعه برخاست ،شک نکنید که دنبال براندازی وفروپاشی نظام است.
حاجیه تجلی
#یالثارات_الخامنه_ایی
#انتقام
#مرگ_برآتش_بس_تا_اخراج_امريكاازمنطقه_ومحو_اسرائيل
#مرگ_برمذاکره_باامریکا
#وَعْدَالله_غير_مکذوب
🌹@vadallah
✍شمارش معکوس آخرین مراحل کودتا شروع شده است.
اگر پزشکیان سرنگون نشود منتظر ترور امام جامعه وریاست شورای رهبری مطابق اصل ۱۱۱ قانون اساسی باشید.
❌همه اقشار باید اعلام انزجار خود را از پزشکیان اعلام کنند.
#یالثارات_الخامنه_ایی
#انتقام
#مرگ_برآتش_بس_تا_اخراج_امريكاازمنطقه_ومحو_اسرائيل
#مرگ_برمذاکره_باامریکا
#وَعْدَالله_غير_مکذوب
🌹@vadallah
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍کودتا را باور کنیم در حال تکمیل شدن است ، کوتاه بیاییم، چیزی از این انقلاب باقی نخواهد ماند .
#یالثارات_الخامنه_ایی
#انتقام
#مرگ_برآتش_بس_تا_اخراج_امريكاازمنطقه_ومحو_اسرائيل
#مرگ_برمذاکره_باامریکا
#وَعْدَالله_غير_مکذوب
🌹@vadallah