eitaa logo
وَعْدَالله🌹
2.9هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
4.1هزار ویدیو
46 فایل
السَّلامُ عَلَیْکَ یَا وَعْدَ اللهِ الَّذِی ضَمِنَهُ... وَعْدا غَيْرَ مَكْذُوبٍ یا صاحب الزمان به ظهورت شتاب کن عالم زدست رفت پای در رکاب کن حاجیه تجلی: @Ekhlas_110
مشاهده در ایتا
دانلود
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴️ونس: اگر دارایی‌های ایران روزی آزاد شوند، این پول هم به ثروتمندتر شدن کشاورزان آمریکایی کمک خواهد کرد و هم غذای مردم ایران را تامین خواهد کرد 🚨 اخبار دقیق جنگ را از لشکر قدس دنبال کنید https://eitaa.com/joinchat/542441666C7e7c280a3b ✍دروغ پشت سر دروغ پولی در کار نیست.بس کنید دروغگویی را 🌹@vadallah
17.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨❌متاسفانه معاون عراقچی:🤬🤬 برای اینکه مذاکرات به توافق برسه؛ باید ترامپ رو در نفت وگاز ایران شریک کنیم⚠️😤 ✍️ زهی خیال باطل! مردم مبعوث شده، خودتون رو آماده کنید برای حرکت پشت سر رهبری و ایستادن مقابل فتنه برخی مسئولان⚠️ مردم هوشیا ر باشیددر فکر  شریک کردن امریکا در  سرمایه مهم گاز ونفت ایران هستند مگر حتما باید به توافق برسیم ما باج نمی دهیم خیانت به مردم ایران کودتا در حال انجام است باید هرچه زودتر متوقف شود. 🌹@vadallah
13.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨لانچرو باید بدیم تا اقتصاد درست شه!!! 🆔کانال بله: https://ble.ir/seyyed_ramin 🆔کانال ایتا: https://eitaa.com/seyyed_ramin
🔴 مهم / نامه هشدار آمیز ۳۵ تن از فقهای مجلس خبرگان به تیم مذاکره کننده: 🔻عبور از خطوط قرمز رهبری نه‌تنها غیرقابل‌قبول، بلکه «حرام» است و با واکنش مردم روبه‌رو خواهد شد. 🔻در این بیانیه تأکید شده که مذاکرات نباید محرمانه باشد، کشور همچنان در وضعیت رویارویی با دشمن قرار دارد و عقب‌نشینی از حقوق هسته‌ای، غرامت و هرمز پذیرفتنی نیست. 〰〰〰〰 @Zohour_I12
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍اَین الهمافران باید تاریخ را دوباره تکرار کرد باید فرماندهان سپاه وارتش اعم از بازنشسته یا شاغل طی بیانیه هایی اعلام بیعت وحمایت خودرا از نظر امام خامنه ای نسبت به تفاهمنامه اعلام نمایند. امروز پزشکیان سوار بر شتر تجزیه وفروپاشی نظام ولایت فقیه نشسته است. باید جمجمه ها را به خداوند منان عاریه داد وپاهای ای شتر را پی کرد تا فرایند گام به گام تسلط مجدد امریکای جنایتکاربه کشور خنثی ودشمن نا امید گردد. تو‌اگر برخیزی همه برمی‌خیزند هیچ کس منتظر دیگری ننشیند ، فردای قیامت همه فُرادی در مقابل حق حاضر وباید پاسخگو باشیم. پزشکیان باید برود والسلام حاجیه تجلی 🌹@vadallah
12.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 اصل اساسی شیعه، مقاومت است. ✍ سردار رشید اسلام، شهید عبدالله خسروی 🔻اینجانب -رضا ابوزید- بیعت مجدد خود را با ولی فقیه و رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اعلام می‌کنم. 🔻همچنین از اهل سازش و عاشقان مذاکره با شیطان بزرگ اعلام برائت می‌کنم. 🇮🇷 https://eitaa.com/dal000 ✍جنبش اعلام بیعت وبرائت لازم است هرشخص حقیقی یا حقوقی ، اعلام بیعت خود را با نظرات رهبری وبرائت خود را از هرچه خلاف نظر رهبری است، با هر رسانه ایی که در اختیار دارد اظهار نماید. امروز تفاهم نامه نقض شده با امریکا و هر توافقی که متعاقب آن منعقد گردد حرام وخلاف شرع وبه منزله کودتا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است. 🌹@vadallah
🔴 هدف آمریکا از «رفع تحریم نفتی» چیست؟ ونس پاسخ می‌دهد 🔹وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز با صدور یک اطلاعیه مدعی شد که یک مجوز عمومی برای معاف کردن صادرات نفت ایران از تحریم‌ها برای یک بازه زمانی ۶۰ روزه کرده است. 🔹پیش از این جی دی ونس، معاون دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا درباره انگیزه‌های واشنگتن از صدور چنین معافیتی برای خبرنگاران توضیح داده بود. 🔹او چند روز پیش در جمع خبرنگاران تصریح کرد که تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران در سال‌های گذشته بی‌اثر شده بود و واشنگتن به دنبال راهی برای رصد شبکه فروش نفت ایران بوده است. 🔹وی روز پنجشنبه گفت: «صراحتاً بگویم، ما این اقدام را امتیاز بزرگی به ایرانی‌ها نمی‌دانستیم؛ ایران هم... آن را امتیازی برای خود تلقی نمی‌کرد، چرا که عامل بازدارنده آن‌ها از فروش نفت، تحریم‌ها نبود.» 🔹ونس اضافه کرد: «آن‌ها بدون هیچ تخفیفی، نفت زیادی می‌فروختند، زیرا تحریم‌ها اساساً ناکارآمد بودند. در آن مقطع، کاری که تحریم‌ها انجام دادند این بود که سیستم مالی ایران را به سمت چیزی شبیه به سیستم بانکداری سایه سوق دادند.» 🔹معاون رئیس‌جمهور آمریکا اضافه کرد: با لغو محاصره ما در واقع قادر خواهیم بود تا حدی ببینیم که سیستم مالی آن‌ها پول را به کجا می‌فرستد و از کجا دریافت می‌کند. این یک منفعت واقعی است.» @RAEEFIIPOOR
▪️۱تیر ۱۴۰۵_قائمشهر این تفاهم نامه توسط مردم مبعوث،به دلیل نقض بندهای شروط این تفاهم نامه بلافاصله بعد از امضا یعنی تجاوز آشکار به لبنان با قاطعیت ،باطل اعلام گردید . 🆔@motalebegaran_mazandaran
♦️♦️ علی اکبر هاشمی رفسنجانی...و حاج باقر قالیباف...دنیای فردا دنیای بدون لانچر و موشک 😡؟؟؟!!! ♦️پازل تسلیم توسط شیاطین و مزدوران داخلی کودتاچیان دارد کامل می شود 🔹عراقچی، مقاومت باعث جنگ شده، یعنی چی؟😡 😳 ما باید سنگر را از بچه‌های لانچر تحویل بگیریم و مردم را از زیر فشار اقتصادی نجات بدهیم یعنی چی شفاف توضیح بدین قالیباف...؟ ⁉️ آیا نیروهای مسلح پای لانچر، باعث فشار اقتصادی بر مردم شده ؟؟؟؟ ⁉️آیا مقاومت باعث جنگ شده ؟ ⁉️ مذاکره نکنیم چیکار کنیم ؟ هاشمی زنده است 😡 نزدیکه ان شاءالله 🌍 @jahad_org
پیام رهبری، معنایش خیلی فراتر از داستان مذاکره و توافق بود. اعلام رسمی قطب‌بندیِ سیاسی در جمهوری سوم بود. اعلام رسمی اینکه در پسِ پرده‌ی قدرت، دارد صندلی از زیر سید مجتبای جوان کشیده می‌شود و او برای تغییر وضعیت طبیعتا به مولفه‌ی قدرت خودش یعنی خیابان روی آورده تا عملیاتِ حذف نرم را خنثی کند و تعادل در توزیع قدرت را برقرار کند. وضعیت مشخصا مثل پسا۶۸ است. در هیئت حاکمه، خیلی‌ها مدعی‌اند که در تشخیص صلاح مملکت از رهبر جوان جلوترند و بهترین فرصت برای کوبیدن میخ‌شان همین روزهای اول است. برنامه این بود که پشت درهای بسته، با ائتلاف‌هایِ حداکثری در برابر نظر رهبری، عملا نظر او را بی‌اثر کنند و به مرور رهبری را بر جایگاه یک سلطنت تشریفاتی ‌و بی‌اثر بنشانند که صرفا حامی مسئولان است. با خود می‌گفتند در ایران رهبر قابل حذف نیست اما بی‌اثرش که می‌شود کرد. اسم رمز این حذفِ در پسِ پرده، «حفظ انسجام و وحدت» بود. مطمئن بودند با توجیهِ حفظ وحدت، هیچوقت اختلافات رهبری با آن‌ها، علنی نخواهد شد. پتکِ وحدت دقیقا برایشان همین کارکرد را داشت. فکرش را نمی‌کردند که حصرشکنی از سمت سید مجتبی، با رسمیت دادن به اختلافات در پیشگاه مردم اتفاق بیفتد. اتفاقی که افتاده این است: رهبری عملا خیابان را برای تعدیلِ نظرات مسئولان فراخوانده. اگر تا دیروز تصور این بود که خیابان باید حامی و هم‌جهت نگاه مسئولان باشد، پس از این پیام معلوم شد که کارویژه‌ی خیابان نقدِ مسئولان و انحصارشکنی از آن‌ها در فرایند تصمیم‌گیری است. پیام دارد می‌گوید که خیابان باید به موازات ایجاد بسط ید برای رهبری، از مسئولان قبض ید کند. فراموش نکنیم، «او» از «ما» گفت. مایی که شامل رهبری و مردم است. روبروی «ما»، آن «دیگری» است. و این «ما» و آن «دیگری»، هرگز آب‌شان در یک جوی نخواهد رفت. یکی خواهد ماند و آن یکی مضمحل خواهد شد. نزاع تازه آغاز شده...