eitaa logo
وَعْدَالله🌹
2.9هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
4.1هزار ویدیو
46 فایل
السَّلامُ عَلَیْکَ یَا وَعْدَ اللهِ الَّذِی ضَمِنَهُ... وَعْدا غَيْرَ مَكْذُوبٍ یا صاحب الزمان به ظهورت شتاب کن عالم زدست رفت پای در رکاب کن حاجیه تجلی: @Ekhlas_110
مشاهده در ایتا
دانلود
12.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 اصل اساسی شیعه، مقاومت است. ✍ سردار رشید اسلام، شهید عبدالله خسروی 🔻اینجانب -رضا ابوزید- بیعت مجدد خود را با ولی فقیه و رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اعلام می‌کنم. 🔻همچنین از اهل سازش و عاشقان مذاکره با شیطان بزرگ اعلام برائت می‌کنم. 🇮🇷 https://eitaa.com/dal000 ✍جنبش اعلام بیعت وبرائت لازم است هرشخص حقیقی یا حقوقی ، اعلام بیعت خود را با نظرات رهبری وبرائت خود را از هرچه خلاف نظر رهبری است، با هر رسانه ایی که در اختیار دارد اظهار نماید. امروز تفاهم نامه نقض شده با امریکا و هر توافقی که متعاقب آن منعقد گردد حرام وخلاف شرع وبه منزله کودتا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است. 🌹@vadallah
🔴 هدف آمریکا از «رفع تحریم نفتی» چیست؟ ونس پاسخ می‌دهد 🔹وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز با صدور یک اطلاعیه مدعی شد که یک مجوز عمومی برای معاف کردن صادرات نفت ایران از تحریم‌ها برای یک بازه زمانی ۶۰ روزه کرده است. 🔹پیش از این جی دی ونس، معاون دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا درباره انگیزه‌های واشنگتن از صدور چنین معافیتی برای خبرنگاران توضیح داده بود. 🔹او چند روز پیش در جمع خبرنگاران تصریح کرد که تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران در سال‌های گذشته بی‌اثر شده بود و واشنگتن به دنبال راهی برای رصد شبکه فروش نفت ایران بوده است. 🔹وی روز پنجشنبه گفت: «صراحتاً بگویم، ما این اقدام را امتیاز بزرگی به ایرانی‌ها نمی‌دانستیم؛ ایران هم... آن را امتیازی برای خود تلقی نمی‌کرد، چرا که عامل بازدارنده آن‌ها از فروش نفت، تحریم‌ها نبود.» 🔹ونس اضافه کرد: «آن‌ها بدون هیچ تخفیفی، نفت زیادی می‌فروختند، زیرا تحریم‌ها اساساً ناکارآمد بودند. در آن مقطع، کاری که تحریم‌ها انجام دادند این بود که سیستم مالی ایران را به سمت چیزی شبیه به سیستم بانکداری سایه سوق دادند.» 🔹معاون رئیس‌جمهور آمریکا اضافه کرد: با لغو محاصره ما در واقع قادر خواهیم بود تا حدی ببینیم که سیستم مالی آن‌ها پول را به کجا می‌فرستد و از کجا دریافت می‌کند. این یک منفعت واقعی است.» @RAEEFIIPOOR
▪️۱تیر ۱۴۰۵_قائمشهر این تفاهم نامه توسط مردم مبعوث،به دلیل نقض بندهای شروط این تفاهم نامه بلافاصله بعد از امضا یعنی تجاوز آشکار به لبنان با قاطعیت ،باطل اعلام گردید . 🆔@motalebegaran_mazandaran
♦️♦️ علی اکبر هاشمی رفسنجانی...و حاج باقر قالیباف...دنیای فردا دنیای بدون لانچر و موشک 😡؟؟؟!!! ♦️پازل تسلیم توسط شیاطین و مزدوران داخلی کودتاچیان دارد کامل می شود 🔹عراقچی، مقاومت باعث جنگ شده، یعنی چی؟😡 😳 ما باید سنگر را از بچه‌های لانچر تحویل بگیریم و مردم را از زیر فشار اقتصادی نجات بدهیم یعنی چی شفاف توضیح بدین قالیباف...؟ ⁉️ آیا نیروهای مسلح پای لانچر، باعث فشار اقتصادی بر مردم شده ؟؟؟؟ ⁉️آیا مقاومت باعث جنگ شده ؟ ⁉️ مذاکره نکنیم چیکار کنیم ؟ هاشمی زنده است 😡 نزدیکه ان شاءالله 🌍 @jahad_org
پیام رهبری، معنایش خیلی فراتر از داستان مذاکره و توافق بود. اعلام رسمی قطب‌بندیِ سیاسی در جمهوری سوم بود. اعلام رسمی اینکه در پسِ پرده‌ی قدرت، دارد صندلی از زیر سید مجتبای جوان کشیده می‌شود و او برای تغییر وضعیت طبیعتا به مولفه‌ی قدرت خودش یعنی خیابان روی آورده تا عملیاتِ حذف نرم را خنثی کند و تعادل در توزیع قدرت را برقرار کند. وضعیت مشخصا مثل پسا۶۸ است. در هیئت حاکمه، خیلی‌ها مدعی‌اند که در تشخیص صلاح مملکت از رهبر جوان جلوترند و بهترین فرصت برای کوبیدن میخ‌شان همین روزهای اول است. برنامه این بود که پشت درهای بسته، با ائتلاف‌هایِ حداکثری در برابر نظر رهبری، عملا نظر او را بی‌اثر کنند و به مرور رهبری را بر جایگاه یک سلطنت تشریفاتی ‌و بی‌اثر بنشانند که صرفا حامی مسئولان است. با خود می‌گفتند در ایران رهبر قابل حذف نیست اما بی‌اثرش که می‌شود کرد. اسم رمز این حذفِ در پسِ پرده، «حفظ انسجام و وحدت» بود. مطمئن بودند با توجیهِ حفظ وحدت، هیچوقت اختلافات رهبری با آن‌ها، علنی نخواهد شد. پتکِ وحدت دقیقا برایشان همین کارکرد را داشت. فکرش را نمی‌کردند که حصرشکنی از سمت سید مجتبی، با رسمیت دادن به اختلافات در پیشگاه مردم اتفاق بیفتد. اتفاقی که افتاده این است: رهبری عملا خیابان را برای تعدیلِ نظرات مسئولان فراخوانده. اگر تا دیروز تصور این بود که خیابان باید حامی و هم‌جهت نگاه مسئولان باشد، پس از این پیام معلوم شد که کارویژه‌ی خیابان نقدِ مسئولان و انحصارشکنی از آن‌ها در فرایند تصمیم‌گیری است. پیام دارد می‌گوید که خیابان باید به موازات ایجاد بسط ید برای رهبری، از مسئولان قبض ید کند. فراموش نکنیم، «او» از «ما» گفت. مایی که شامل رهبری و مردم است. روبروی «ما»، آن «دیگری» است. و این «ما» و آن «دیگری»، هرگز آب‌شان در یک جوی نخواهد رفت. یکی خواهد ماند و آن یکی مضمحل خواهد شد. نزاع تازه آغاز شده...
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ دو تا از بندهای تفاهم‌نامه همین الآن نقض شده، چرا چشماتون رو می‌بندین؟ | | منبع شب پنجم محرم / حسینیه خیابانیِ میدان فاطمی @ostad_shojae | montazer.ir
خواهر بزرگوار سلام! نمیدانم در کدام شهر و کدام تجمع این پلاکارد را در دست گرفتید اما وقتی تصویر مطالبه شما را در شبکه‌های اجتماعی دیدم، تصمیم گرفتم این پیام را مستقیم به خود شما منتقل کنم. به نظر میرسد آن اراده‌ای که تا الان بالای ۱۰۰ روز است جلسات صحن علنی مجلس را تعطیل کرده، یکی از اهدافش دقیقا تصویب نشدن قانون تنگه هرمز است وگرنه اگر بنا بود این اتفاق بیفتد، با چند مدل مختلف میشد جلسات صحن مجلس را برگزار کرد تا این قانون تصویب شود. مساله تامین امنیت نمایندگان نیست، مساله اراده نداشتن برای تصویب این قانون است. در غیر این صورت اگر این قانون تصویب شده بود، امروز عده‌ای نمیتوانستند در مذاکرات‌شان درباره چگونگی باز شدن تنگه هرمز به دشمن وعده دهند. در میدان بمانید و مطالبات‌تان را ادامه دهید و بدانید بزرگترین کمک شما مردم به ما همین مطالبات صریح است. ✍ دکتر امیرحسین ثابتی 🚀 جهش ایران | @jahesheiran
برادران و خواهران عزیز کودتایی رقم خورد و امام ما به شهادت رسید. اگر جریان کودتاگری که امامتان را به شهادت رسانده رسوا نشود، در این کشور امام بعدی هم به شهادت خواهد رسید. تردید نکنید! تردید نکنید! این جریان دست برنداشته ... شهید دکتر سهیل کیارش 🌷🇮🇷 🚩 وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ 🚦کانال خبری سرهنگ ابراهیم ذوالفقاری @msgykp
درخواست پرفسور درخشان برای عزل پزشکیان❌ اینجانب در حد اندک بضاعت علمی خویش تنها راهکار برای جلوگیری از امضای این تفاهم‌نامه را اقدام قوۀ مقننه در کنار گذاشتن پزشکیان از قدرت و اقدام قوۀ قضائیه برای محاکمۀ اعضای گروه مذاکره‌کننده می‌دانم
8.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 الآن همه باید فریاد بزنیم که نظر اصولی امام انجام بشه نه اینکه بشینیم تماشا کنیم نقض عهد دشمن را. 🔺امام منتظر حرکت‌های خودجوش و مطالبه‌گری‌های جدید و فریادهای ماست. نباید منفعل بشیم. 🔺به وظیفه خود عمل کنیم!!! 🔺امامی که به تازگی فرموده بود جای امریکایی‌ها، قعر دریاست، حالا ناچارشده به پذیرش تفاهم‌نامه. وقتی امام سکوت می‌کنه، وظیفه ما سکوت نیست. وظیفه ما فریاده. امام، چشمش به ماست و منتظره تا ما دستور قبلیش رو از زمین برداریم.