eitaa logo
وَعْدَالله🌹
2.9هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
4.1هزار ویدیو
46 فایل
السَّلامُ عَلَیْکَ یَا وَعْدَ اللهِ الَّذِی ضَمِنَهُ... وَعْدا غَيْرَ مَكْذُوبٍ یا صاحب الزمان به ظهورت شتاب کن عالم زدست رفت پای در رکاب کن حاجیه تجلی: @Ekhlas_110
مشاهده در ایتا
دانلود
پیام رهبری، معنایش خیلی فراتر از داستان مذاکره و توافق بود. اعلام رسمی قطب‌بندیِ سیاسی در جمهوری سوم بود. اعلام رسمی اینکه در پسِ پرده‌ی قدرت، دارد صندلی از زیر سید مجتبای جوان کشیده می‌شود و او برای تغییر وضعیت طبیعتا به مولفه‌ی قدرت خودش یعنی خیابان روی آورده تا عملیاتِ حذف نرم را خنثی کند و تعادل در توزیع قدرت را برقرار کند. وضعیت مشخصا مثل پسا۶۸ است. در هیئت حاکمه، خیلی‌ها مدعی‌اند که در تشخیص صلاح مملکت از رهبر جوان جلوترند و بهترین فرصت برای کوبیدن میخ‌شان همین روزهای اول است. برنامه این بود که پشت درهای بسته، با ائتلاف‌هایِ حداکثری در برابر نظر رهبری، عملا نظر او را بی‌اثر کنند و به مرور رهبری را بر جایگاه یک سلطنت تشریفاتی ‌و بی‌اثر بنشانند که صرفا حامی مسئولان است. با خود می‌گفتند در ایران رهبر قابل حذف نیست اما بی‌اثرش که می‌شود کرد. اسم رمز این حذفِ در پسِ پرده، «حفظ انسجام و وحدت» بود. مطمئن بودند با توجیهِ حفظ وحدت، هیچوقت اختلافات رهبری با آن‌ها، علنی نخواهد شد. پتکِ وحدت دقیقا برایشان همین کارکرد را داشت. فکرش را نمی‌کردند که حصرشکنی از سمت سید مجتبی، با رسمیت دادن به اختلافات در پیشگاه مردم اتفاق بیفتد. اتفاقی که افتاده این است: رهبری عملا خیابان را برای تعدیلِ نظرات مسئولان فراخوانده. اگر تا دیروز تصور این بود که خیابان باید حامی و هم‌جهت نگاه مسئولان باشد، پس از این پیام معلوم شد که کارویژه‌ی خیابان نقدِ مسئولان و انحصارشکنی از آن‌ها در فرایند تصمیم‌گیری است. پیام دارد می‌گوید که خیابان باید به موازات ایجاد بسط ید برای رهبری، از مسئولان قبض ید کند. فراموش نکنیم، «او» از «ما» گفت. مایی که شامل رهبری و مردم است. روبروی «ما»، آن «دیگری» است. و این «ما» و آن «دیگری»، هرگز آب‌شان در یک جوی نخواهد رفت. یکی خواهد ماند و آن یکی مضمحل خواهد شد. نزاع تازه آغاز شده...
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ دو تا از بندهای تفاهم‌نامه همین الآن نقض شده، چرا چشماتون رو می‌بندین؟ | | منبع شب پنجم محرم / حسینیه خیابانیِ میدان فاطمی @ostad_shojae | montazer.ir
خواهر بزرگوار سلام! نمیدانم در کدام شهر و کدام تجمع این پلاکارد را در دست گرفتید اما وقتی تصویر مطالبه شما را در شبکه‌های اجتماعی دیدم، تصمیم گرفتم این پیام را مستقیم به خود شما منتقل کنم. به نظر میرسد آن اراده‌ای که تا الان بالای ۱۰۰ روز است جلسات صحن علنی مجلس را تعطیل کرده، یکی از اهدافش دقیقا تصویب نشدن قانون تنگه هرمز است وگرنه اگر بنا بود این اتفاق بیفتد، با چند مدل مختلف میشد جلسات صحن مجلس را برگزار کرد تا این قانون تصویب شود. مساله تامین امنیت نمایندگان نیست، مساله اراده نداشتن برای تصویب این قانون است. در غیر این صورت اگر این قانون تصویب شده بود، امروز عده‌ای نمیتوانستند در مذاکرات‌شان درباره چگونگی باز شدن تنگه هرمز به دشمن وعده دهند. در میدان بمانید و مطالبات‌تان را ادامه دهید و بدانید بزرگترین کمک شما مردم به ما همین مطالبات صریح است. ✍ دکتر امیرحسین ثابتی 🚀 جهش ایران | @jahesheiran
برادران و خواهران عزیز کودتایی رقم خورد و امام ما به شهادت رسید. اگر جریان کودتاگری که امامتان را به شهادت رسانده رسوا نشود، در این کشور امام بعدی هم به شهادت خواهد رسید. تردید نکنید! تردید نکنید! این جریان دست برنداشته ... شهید دکتر سهیل کیارش 🌷🇮🇷 🚩 وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ 🚦کانال خبری سرهنگ ابراهیم ذوالفقاری @msgykp
درخواست پرفسور درخشان برای عزل پزشکیان❌ اینجانب در حد اندک بضاعت علمی خویش تنها راهکار برای جلوگیری از امضای این تفاهم‌نامه را اقدام قوۀ مقننه در کنار گذاشتن پزشکیان از قدرت و اقدام قوۀ قضائیه برای محاکمۀ اعضای گروه مذاکره‌کننده می‌دانم
8.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 الآن همه باید فریاد بزنیم که نظر اصولی امام انجام بشه نه اینکه بشینیم تماشا کنیم نقض عهد دشمن را. 🔺امام منتظر حرکت‌های خودجوش و مطالبه‌گری‌های جدید و فریادهای ماست. نباید منفعل بشیم. 🔺به وظیفه خود عمل کنیم!!! 🔺امامی که به تازگی فرموده بود جای امریکایی‌ها، قعر دریاست، حالا ناچارشده به پذیرش تفاهم‌نامه. وقتی امام سکوت می‌کنه، وظیفه ما سکوت نیست. وظیفه ما فریاده. امام، چشمش به ماست و منتظره تا ما دستور قبلیش رو از زمین برداریم.
♨️ سردار جوانی، معاون سیاسی سپاه: 🔹در ایران با شروطی که با تدابیر حضرت آقا تنظیم می‌شوند، ایشان اجازه مذاکره از موضع عزت و قدرت را می‌دهند. 🔹برای این مذاکرات اذن داده شده، اینکه برخی برداشت می‌کنند «علی‌ الاصول» یعنی با آمریکا مذاکره نکنیم، نظر صائب و درستی نیست. ┄┅═✧☫ایرانِ‌بیدار☫✧═┅┄ 「➜• @irane_bidar ✍اتفاقا، اتفاقا يكي از مصادیق علي الاصول همان است كه امام شهيد فرمود: مذاكره با امريكا شرافتمندانه، هوشمندانه وعاقلانه نيست. اليوم حصحص الحق امروز بر همگان آشکار شد که در سپاه جماعت قلیلی هستند که ابدانهم جسیم ولکن عقولهم قلیل است . نه فهمی از شرافت دارند و نه حظی ازهوشمندی که بین نظر امام ونظر غیر امام ،فرقی قائل شوند. ملت اجازه کودتا در سپاه را به شما وامثال شما نخواهد داد. منتظر باشید تا جوانان غیور وشجاع وعاشق ولایت در سپاه ، داستان بیعت همافران با امام راحل را دوباره زنده کنند. سپاه ارث پدری شما نیست که چند روزی مثل طلحه وزبیر در جبهه ها حاضری زده وحال بخواهید آنرا برای امیال جاهلانه تان مصادره کنید بلکه سپاه عصاره مجاهدت ها وخون های نسل های پاکی چون حسین علم الهدی ها وحججی هاست که شجرة طيبه سپاه را تاکنون آبیاری ومنتظر پیوستن به سپاه منجی عالم بشریت عج میباشند. خدا رحمت کند همافران که بهنگام ، وارد صحنه شدند وامام خود را یاری نمودند . والسلام 🌹@vadallah
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دکتر خوش چشم وعده‌های ترامپ کشکی است و چند تا آبنبات چوبی انداخته جلوی ایران تا به هدف اصلیش برسه اخبار لحظه ای جنگ را اینجا ببینید 👇 ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄ ✅کانال رسمی 👇 @meysame_tammarr
14.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️دکتر سید مصطفی خوش چشم: پشت پرده بند شش تفاهم نامه ایالات متحده به دنبال استعمار است! 🇮🇷🇵🇸 @siyasiichanel | اخبار جنگ 🇮🇷🇵🇸 @siyasiichanel | اخبار جنگ
این همه جنگیدیم و شهید دادیم و هزینه دادیم که برسیم به وضعیت برنامه نفت در برابر غذای عراق اشغال شده پس از صدام ؟ (نتیجه نمیتوانیم، نمیشود، نداریم، از کجا بیاوریم جناب پزشکیان این شد که ترامپ میخواهد جلوی ۹۰ میلیون ایرانیِ عزتمند از پول خودشان نان و گندم بریزد!) ✍مرگ بر این دیپلماسی غیر شرافتمندانه حاجیه تجلی 🌹@vadallah
🚨یک زن بنگالی که تاجر بریتانیایی را روی پشتش حمل می‌کند… 📌این عکس در سال ۱۹۰۳ میلادی گرفته شده است، در اوج استعمار بریتانیا بر شبه‌قاره هند. ‼️این فقط یک عکس نیست… بلکه سیلی محکمی است به صورت هر کسی که از «تمدن غرب» ستایش می‌کند. این همان چهره واقعی استعمار است که هنوز در کتاب‌های تاریخ آن را زیبا جلوه می‌دهند. 🔻این تصویر بدونه سانسور غرب است که زنان را مخلوق دسته چندم می داند ✍ این حقیقت غربی است که غرب پرستان آنرا منتهای آمال خود قرار داده اند . 🌹@vadallah