eitaa logo
وَعْدَالله🌹
2.9هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
4.1هزار ویدیو
46 فایل
السَّلامُ عَلَیْکَ یَا وَعْدَ اللهِ الَّذِی ضَمِنَهُ... وَعْدا غَيْرَ مَكْذُوبٍ یا صاحب الزمان به ظهورت شتاب کن عالم زدست رفت پای در رکاب کن حاجیه تجلی: @Ekhlas_110
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨یک زن بنگالی که تاجر بریتانیایی را روی پشتش حمل می‌کند… 📌این عکس در سال ۱۹۰۳ میلادی گرفته شده است، در اوج استعمار بریتانیا بر شبه‌قاره هند. ‼️این فقط یک عکس نیست… بلکه سیلی محکمی است به صورت هر کسی که از «تمدن غرب» ستایش می‌کند. این همان چهره واقعی استعمار است که هنوز در کتاب‌های تاریخ آن را زیبا جلوه می‌دهند. 🔻این تصویر بدونه سانسور غرب است که زنان را مخلوق دسته چندم می داند ✍ این حقیقت غربی است که غرب پرستان آنرا منتهای آمال خود قرار داده اند . 🌹@vadallah
💢 مسعود پزشکیان: من از این میترسم که نتوانیم مردم را راضی کنیم و به خیابان بیایند و اعتراض کنند! ✍ فرار به جلو چرا؟ شما قبلا این کار رو کردی، اون موقعی که ارز ترجیحی رو حذف کردی، قیمت ها رو چندین برابر کردی و با ایجاد گرانی و گران‌فروشی دولتی بر اساس قیمت پایه جهانی مواد اولیه و زیر بنایی تولید داخلی مثل مواد پتروشیمی رو چند برابر کرده و قیمت های نجومی رو تو پاچه مردم کرده و مردم مستأصل از گرانی رو عاصی نموده به خیابان‌ کشوندی و با نفوذ عناصر آماده موساد و بدخواهان انقلاب زمینه کودتای ١٨ و ١٩ دی‌ماه ١۴٠۴ فراهم شد. این اقدام خلاف امنیت ملی است و باید محاکمه شوند... - پزشکیان
دکتر جبرائیلی : معصیت بزرگ، اختلاف نظر با رهبری نیست. معصیت بزرگ، حتی جلب رضایت رهبری درباره نظر خودتان هم نیست. معصیت بزرگ این است که نظر خودتان را به عنوان نظر رهبری در جامعه جار بزنید و مدعی شوید همه چیز طبق نظر رهبری پیش می‌رود و هیچ کس حق ندارد دم بزند و نقد کند. 🔴 👇 @bidariymelat
🔴اشتباه محاسباتی قالیباف و پزشکیان ▪️اگر آتش بس را قبول نکرده بودیم الان تکلیف جنگ معلوم شده بود و آمریکا از منطقه گریخته بود ولی با اشتباه قالیباف و پزشکیان به دشمن نفسی دوباره داده شد ✍این اشتباه محاسباتی پزشکیان و قالیباف بود. نیروهای مسلح ما هیچ مشکلی برای ادامه جنگ نداشتند. 🔴 👇 @bidariymelat ✍فقط اشتباه محاسباتی نبود خیانتی آشکار وتمردی از خواست امام جامعه بود که خداوند بزودی ایشان را رسوا خواهد نمود . 🌹@vadallah
🔴 اعلام برائت جناب سیف‌الاسلام قالیباف! به عنوان کسی که بدنامی حمایت از شما را در انتخابات به جان خریدم و در میان گزینه‌های موجود، برای آنچه مصلحت می‌دانستم، آبرویم را با خدای خود معامله کردم، اکنون از قالیباف کنونی اعلام برائت می‌نمایم. متاسفانه جنابعالی هم به عاقبت احمدی‌نژاد دچار شدید. احمد قدیری ۱۴۰۵/۴/۲ @AsreMotalebe
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ تنها کسی که آمریکایی ها را می شناخت و به سخنانش عمل نشد و هنوزم نمیشه.... 🎬 برای بیداری وجدانها @Bidari_Media
🔴 خبرنگار: گفته شده است ۶ میلیارد از دارایی‌های ایران آزاد شده و ۶ میلیارد نیز قطر به صورت وام خواهد داد تا در زمان آزاد شدن بخش دیگری از دارایی‌های ایران پرداخته شود؟ 🔺️بقایی: مهم برای ما این است که به دارایی‌های به ناحق مسدود شده ایرانیان دسترسی داشته و از آن برای هرآنچه به آن نیازمندیم استفاده کنیم. اینکه به چه نحوی تحقق خواهد یافت مربوط به ما نیست و آنچه به ما متعهد است ایفای تعهد طرف مقابل است. ✍چرا مهم نیست؟ مذاکره کنندگان وعده داده بودند در روز اجرای توافق ۱۲ میلیارد دلار دارایی‌های ایران آزاد میشود و در اختیار کشورمان قرار می‌گیرد، حالا مشخص شد دارایی‌های ما آزاد نمی‌شود بلکه از دارایی‌های قطر به ما قرض داده میشود تا زیر نظر آمریکا مواد غذایی خریده شود و بعد از فروش نفت ایران به قطر بازگردانده شود. این دیگه چه فیلمی هست دارن با ملت بازی میکنند؟ 🔴 👇 @bidariymelat
متن انگلیسی تفاهم پزشکیان_ترامپ فاجعه است! در همان بند اول توقف جنگ لبنان منوط به توافق نهایی و نه اولیه شده است. پس مطابق این تفاهم نامه اقدامات وحشیانه چند روز اخیر اسرائیل نقض توافق نیست و حقی برای ایران ایجاد نمی کند! تازه اولشه برجام کیلوی چنده ✍متن انگلیسی تفاهمنامه باید رسما منتشر شود
این سخنان از آقای جوانی در شبکه های مختلف در حال انتشار هست 🚨سردار جوانی، معاون سیاسی سپاه: 🔻در ایران با شروطی که با تدابیر حضرت آقا تنظیم می‌شوند، ایشان اجازه مذاکره از موضع عزت و قدرت را می‌دهند 🔻برای این مذاکرات اذن داده شده اینکه برخی برداشت می‌کنند «علی‌ الاصول» یعنی با آمریکا مذاکره نکنیم، نظر صائب و درستی نیست. ✍در این خصوص ذکر چند نکته لازم و ضروری هست . اولا : برادر عزیز شما بر اساس کدام مستندات و اطلاعات از تایید روند مذاکرات توسط مقام معظم رهبری اتقان و یقین حاصل نمودید؟؟! و چگونه به این یقین رسید که علی الاصول ذکر شده بر عدم مذاکره دلالت ندارد؟؟! ثانیا ؛ یقینا با توجه به شناخت از جنابعالی که در مراحل قبلی هم بر تئوریزه کردن مذاکرات اهتمام داشتید به مخاطبان اجازه بدید فرمایشات شما در این خصوص را نپذیرند. رهنمود شما در توجیه هادیان سیاسی چند روز قبل از شهادت رهبر فرزانه انقلاب در تاکید بر حمایت از روند مذاکرات گویای آن هست رویکرد شما در اینخصوص کاملا اشتباه و نمی‌تواند شاخص و ملاک قضاوت برای بقیه ی مردم و... باشد. شما در آن مرقومه در اشتباهی فاحش و آشکار عنوان داشتید که آغاز مذاکرات شکست راهبرد اسرائیل در شروع جنگ هست و باعث ایجاد خطای محاسباتی شدید.(بند۴) ثالثا : مردم ما فراموش نکردند سخنان عجیب جانشین شما در بهمن ماه ۱۴۰۳ درحمایت از ظریف بعد از حضور خائنانه اش در اجلاس داووس که با استقبال گسترده شبکه های معاند و اصلاح طلبان تندرو درکشور مواجه شد. وقتی چنین رویکردی در مجموعه حاکم هست اجازه بدید مخاطبان با دید تردید به این سخنان نگاه کنند. @akhbarevijeh1