eitaa logo
وَعْدَالله🌹
2.9هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
4.1هزار ویدیو
48 فایل
السَّلامُ عَلَیْکَ یَا وَعْدَ اللهِ الَّذِی ضَمِنَهُ... وَعْدا غَيْرَ مَكْذُوبٍ یا صاحب الزمان به ظهورت شتاب کن عالم زدست رفت پای در رکاب کن حاجیه تجلی: @Ekhlas_110
مشاهده در ایتا
دانلود
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 توهین ونس به ایران 🔹معاون ترامپ: وقتی شما حرف بیخود( trash talk) می‌زنید توقع نداشته باشید که ترامپ پاسخ ندهد ✍یعنی ما هر توهینی خواستیم میکنیم شما فقط ساکت باشید و تابع ما باشید 🔴 👇 @bidariymelat ✍trash talk يعني چرت وپرت حرف مفت کری خواندن گنده گویی این واژه در ادبیات انگلیسی یک فحش محسوب میشود که بیشتر ورزشکاران به حریف خود میگویند استفاده از این فحش بیشتر برای تحقیر طرف مقابل بکار میرود. آقایان تیم مذاکره کننده ، وقتی بدنبال ایدئولوژی ثروت و توسعه می‌روید و توسعه عدالت را توزیع فقر میپندارید البته در این مسیر ، این اهانت ها نصف حقتونه. حاجیه تجلی 🌹@vadallah
طبق اعلام رسمی منابع دولتی آرای اعضای شورای عالی امنیت ملی در امضای تفاهم نامه به شکل زیر بوده است: پزشکیان : موافق فرمانده کل سپاه : موافق ریاست مجلس: موافق ریاست قوه قضائیه: موافق فرمانده کل ارتش : موافق وزیر دفاع : موافق دبیر کل شعام : موافق وزیرخارجه : موافق رئیس سازمان برنامه و بودجه : موافق نماینده رهبری : مخالف فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا : موافق نمایندگان وزارت اطلاعات : موافق تنها مخالفین سعید جلیلی و رهبری عزیز امام سید مجتبی خامنه‌ای! 🚩 🇮🇷🏴 @yalesaraat
اینکه آمریکا بگوید مذاکرات موشکی برقرار است یک بحث است، اما اینکه میانجی بگوید مسئله بدتری است! پاسخ مسئولان ایرانی نباید فقط تکذیب باشد. اگر واقعاً مذاکرات موشکی در میان نیست، دولت پاکستان را از میاجی گری کنار بزنید و مذاکرات را تعلیق کنید! ✅ : http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
🔴 برای اینکه بگویند رهبری با اصل مذاکره موافق بوده، از قول جلیلی دروغی را منتشر کردند که دفتر آقای جلیلی این شایعه را تکذیب کرده. 🔹منبع‌شون هم این حاج آقای حاجی صادقی نماینده رهبری در سپاه است که قبلاً هم خلاف واقع گفته بود مذاکرات با رضایت و تایید رهبری پیش می‌رود و سعی کرد ملت مبعوث شده را تخدیر و ساکت کند. 🔸بعداز ماجراهای اخیر، دیگر به افراد با عناوین سنگین نمی‌شود اعتماد کرد متاسفانه! ✅ : http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
551K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وحدت‌شکن فقط خودت! بت‌شکن اعظم می‌فرمایند دولتی که به خدمت ملت هستند را باید حمایت کنید نه دولتی که خلاف میکند! سوال این است که چرا خود امامین انقلاب حمایت می‌کردند! خب مشخص است! به خاطر رای مردم و تو دهنی نزدن مردم! حمایت نکردن رهبری از دولت یعنی تو دهنی به ملت! ولی تو دهنی زدن مردم به دولت دست امام را باز میکند تا جلوی ظلم و انحراف دولت را بگیرد! و چه ظلم و انحرافی بالاتر از تمرد و نادیده گرفتن امر و نظر امام ✍🏼حسین عباسی‌فر 🆔@awake_vs_reset2
🔰 آقای لطفا یک سری به نهج البلاغه بزنید . بخوانید که در حکمت ۲۵۹ فرمود: الْوَفَاءُ لِأَهْلِ الْغَدْرِ، غَدْرٌ عِنْدَ اللَّهِ؛ وَ الْغَدْرُ بِأَهْلِ الْغَدْرِ، وَفَاءٌ عِنْدَ اللَّهِ. وفادارى در برابر پيمان‌شكنان، پيمان‌شكنى در پيشگاه خداست؛ و پيمان‌شكنى با آنان، وفادارى نزد خداوند است! ✍حجه الاسلام قاسم سوری @soori_ir
🔴ادعای عجیب شهباز شریف ملعون/ موشک‌های بالستیک هم در دستور مذاکرات آینده قرار گرفت! نخست‌وزیر پاکستان: 🔹پیشرفت مثبت بین دو طرف، نه تنها برای خاورمیانه، بلکه در سطح بین‌المللی نیز یک تحول خوشایند است. 🔹مذاکرات همچنین شامل دارایی‌های هسته‌ای، موشک‌های بالستیک و دارایی‌های مسدود شده ایران خواهد بود. 🔹ما کاملا امیدواریم که این تفاهم‌نامه طی ۶۰ روز آینده به یک توافق بلندمدت تبدیل شود و منجر به صلح در جهان شود./ باشگاه خبرنگاران جوان ✍ یعنی رفتند درباره قدرت موشکی کشور هم مذاکره کردند؟ البته مسئولان ما اهل چنین خیانتی نیستند و این ادعا اگر صحت داشته باشه یعنی خیانت محض . منتظر فرمان امام جامعه برای مجازات خائنین هستیم .... 🔴 👇 @bidariymelat
🌷بسم الله القاصم الجبارین🌷 اگر الگوی پاسداری را جناب ابوالفضل العباس بدانیم ...! او کسی است که از پاسخ دادن به پیغام شمر هم امتناع کرد (رفتاری که شهید سید علی دربرابر شمرزمانه از خود نشان داد وقتی که توسط نخست وزیر ژاپن پیغام فرستاده بود) به مذاکره نشستن با شمر زمانه شأن پاسداری نیست 🙏 @the_second_step
31.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. ♦️یک نمونه از مردم مبعوث شده ای که رهبر شهید نویدش را دادند این شیرزن است باید نان حلال خورده باشی واینگونه شجاع باشی تا به بعثت برسی ماشاءالله ! .... مردم مبعوث شده ،کار را تمام می‌کنند! ═✾═┅┄┈ 🌐 کانال"خبری|تحلیلی" زنان‌عفیفه‌جهان‌محصنات(۲) 📲@mohsanat2_ir|ویراستی|ایتا
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 نقد ایزدی به عراقچی: نقد را رها کردی، دنبال نسیه هستی! 🔹فواد ایزدی: آقای عراقچی می‌گوید گرفتن عوارض از تنگه هرمز خلاف حقوق بین‌الملل است. سوال این مختلف کدام قانون است؟ 🔹ما یک کنوانسیون حقوق دریاها داریم که ایران عضو آن نیست. چرا آمریکا که عضو دائم شورای امنیت است برخلاف منشور سازمان ملل به ایران حمله می‌کند، ولی ایران باید به کنوانسیونی عمل کند که در آن عضو نیست؟ 🇮🇷کانال اخبار بصیرتی @goharshad1_ir
⭕️هنوز ۴ ماه نشده است! 🔻خسروپناه(دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی): نتیجه مذاکرات هرچه باشد، اصل مذاکره،رفتاری حکیمانه است که مسئولان کشور آن را دنبال می‌کنند دنیا باید بداند که ایران اهل جنگ نیست،بلکه اهل مذاکره است.کسانی که معتقدند نباید مذاکره کرد،سخن دقیقی مطرح نمی کنند! 🔻جناب خسروپناه! ۴ ماه پیش توان گفتن چنین گذاره هایی را داشتید؟اگر داشتید چرا تاریخ این مصاحبه بهمن ماه ۱۴۰۴ نیست؟ 🔻آمریکا همان آمریکاست،جمهوری اسلامی هم همان جمهوری اسلامی است،معنی مذاکره هم تغییر نکرده! از نظر منطقی تنها یک گزینه درست وجود دارد: جناب خسروپناه تغییر کرده اند! 🔻شاید شهادت"سید علی خامنه ای" باعث شده تا بعضی ها رودربایستی و تعارفات را کنار بگذارند و باورهایشان را علنی کنند! 🔻بعید نیست که رهبر شهید انقلاب، این سخنان را ناظر به مواضع برخی عزیزان در روزهای اخیر فرموده باشند: «تا بیست یا سی سال دیگر،‌مذاکرۀ با دولت آمریکا،هیچ کمکی به منافع ملّی ما نمی‌کند،هیچ سودی برای ما ندارد،هیچ ضرری را هم از ما دفع نخواهد کرد ... سود که ندارد هیچ،مذاکره‌ی با آمریکا در شرایط کنونی ضررهای بزرگی برای کشور دارد که بعضی از این ضررها جبران‌ناپذیر هستند! ۱۴۰۴/۷/۱» @pas_kouchehaie_enghelab
7.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ ♻️ امام شهید برای چه کاری از مسئولین سیاسی خواهش کردند؟! کانال‌های رسمی آقای قالیباف که برای کوبیدن منتقدین مذاکره با آمریکا زیرسایه تهدید و جنگ، دایما از امام شهید هزینه می‌کنند، این کلیپ را به رؤیت رئيس تیم مذاکره‌کننده برسانند، وقتی امام شهید بعد از جنگ ۱۲ روزه و پنج ماه قبل از شهادتشان از مسئولین سیاسی و فعالان سیاسی خواهش می‌کنند که روی حرف ایشان فکر کنند... بدون سود، بدون فایده، بدون دفع ضرر تازه بعد از مدتی فرمودند: نفع که ندارد ضرر هم دارد 🇮🇷 کانال حمید رسایی را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @rasaee