eitaa logo
وَعْدَالله🌹
2.9هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
4.1هزار ویدیو
46 فایل
السَّلامُ عَلَیْکَ یَا وَعْدَ اللهِ الَّذِی ضَمِنَهُ... وَعْدا غَيْرَ مَكْذُوبٍ یا صاحب الزمان به ظهورت شتاب کن عالم زدست رفت پای در رکاب کن حاجیه تجلی: @Ekhlas_110
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 آقای لطفا یک سری به نهج البلاغه بزنید . بخوانید که در حکمت ۲۵۹ فرمود: الْوَفَاءُ لِأَهْلِ الْغَدْرِ، غَدْرٌ عِنْدَ اللَّهِ؛ وَ الْغَدْرُ بِأَهْلِ الْغَدْرِ، وَفَاءٌ عِنْدَ اللَّهِ. وفادارى در برابر پيمان‌شكنان، پيمان‌شكنى در پيشگاه خداست؛ و پيمان‌شكنى با آنان، وفادارى نزد خداوند است! ✍حجه الاسلام قاسم سوری @soori_ir
🔴ادعای عجیب شهباز شریف ملعون/ موشک‌های بالستیک هم در دستور مذاکرات آینده قرار گرفت! نخست‌وزیر پاکستان: 🔹پیشرفت مثبت بین دو طرف، نه تنها برای خاورمیانه، بلکه در سطح بین‌المللی نیز یک تحول خوشایند است. 🔹مذاکرات همچنین شامل دارایی‌های هسته‌ای، موشک‌های بالستیک و دارایی‌های مسدود شده ایران خواهد بود. 🔹ما کاملا امیدواریم که این تفاهم‌نامه طی ۶۰ روز آینده به یک توافق بلندمدت تبدیل شود و منجر به صلح در جهان شود./ باشگاه خبرنگاران جوان ✍ یعنی رفتند درباره قدرت موشکی کشور هم مذاکره کردند؟ البته مسئولان ما اهل چنین خیانتی نیستند و این ادعا اگر صحت داشته باشه یعنی خیانت محض . منتظر فرمان امام جامعه برای مجازات خائنین هستیم .... 🔴 👇 @bidariymelat
🌷بسم الله القاصم الجبارین🌷 اگر الگوی پاسداری را جناب ابوالفضل العباس بدانیم ...! او کسی است که از پاسخ دادن به پیغام شمر هم امتناع کرد (رفتاری که شهید سید علی دربرابر شمرزمانه از خود نشان داد وقتی که توسط نخست وزیر ژاپن پیغام فرستاده بود) به مذاکره نشستن با شمر زمانه شأن پاسداری نیست 🙏 @the_second_step
31.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. ♦️یک نمونه از مردم مبعوث شده ای که رهبر شهید نویدش را دادند این شیرزن است باید نان حلال خورده باشی واینگونه شجاع باشی تا به بعثت برسی ماشاءالله ! .... مردم مبعوث شده ،کار را تمام می‌کنند! ═✾═┅┄┈ 🌐 کانال"خبری|تحلیلی" زنان‌عفیفه‌جهان‌محصنات(۲) 📲@mohsanat2_ir|ویراستی|ایتا
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 نقد ایزدی به عراقچی: نقد را رها کردی، دنبال نسیه هستی! 🔹فواد ایزدی: آقای عراقچی می‌گوید گرفتن عوارض از تنگه هرمز خلاف حقوق بین‌الملل است. سوال این مختلف کدام قانون است؟ 🔹ما یک کنوانسیون حقوق دریاها داریم که ایران عضو آن نیست. چرا آمریکا که عضو دائم شورای امنیت است برخلاف منشور سازمان ملل به ایران حمله می‌کند، ولی ایران باید به کنوانسیونی عمل کند که در آن عضو نیست؟ 🇮🇷کانال اخبار بصیرتی @goharshad1_ir
⭕️هنوز ۴ ماه نشده است! 🔻خسروپناه(دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی): نتیجه مذاکرات هرچه باشد، اصل مذاکره،رفتاری حکیمانه است که مسئولان کشور آن را دنبال می‌کنند دنیا باید بداند که ایران اهل جنگ نیست،بلکه اهل مذاکره است.کسانی که معتقدند نباید مذاکره کرد،سخن دقیقی مطرح نمی کنند! 🔻جناب خسروپناه! ۴ ماه پیش توان گفتن چنین گذاره هایی را داشتید؟اگر داشتید چرا تاریخ این مصاحبه بهمن ماه ۱۴۰۴ نیست؟ 🔻آمریکا همان آمریکاست،جمهوری اسلامی هم همان جمهوری اسلامی است،معنی مذاکره هم تغییر نکرده! از نظر منطقی تنها یک گزینه درست وجود دارد: جناب خسروپناه تغییر کرده اند! 🔻شاید شهادت"سید علی خامنه ای" باعث شده تا بعضی ها رودربایستی و تعارفات را کنار بگذارند و باورهایشان را علنی کنند! 🔻بعید نیست که رهبر شهید انقلاب، این سخنان را ناظر به مواضع برخی عزیزان در روزهای اخیر فرموده باشند: «تا بیست یا سی سال دیگر،‌مذاکرۀ با دولت آمریکا،هیچ کمکی به منافع ملّی ما نمی‌کند،هیچ سودی برای ما ندارد،هیچ ضرری را هم از ما دفع نخواهد کرد ... سود که ندارد هیچ،مذاکره‌ی با آمریکا در شرایط کنونی ضررهای بزرگی برای کشور دارد که بعضی از این ضررها جبران‌ناپذیر هستند! ۱۴۰۴/۷/۱» @pas_kouchehaie_enghelab
7.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ ♻️ امام شهید برای چه کاری از مسئولین سیاسی خواهش کردند؟! کانال‌های رسمی آقای قالیباف که برای کوبیدن منتقدین مذاکره با آمریکا زیرسایه تهدید و جنگ، دایما از امام شهید هزینه می‌کنند، این کلیپ را به رؤیت رئيس تیم مذاکره‌کننده برسانند، وقتی امام شهید بعد از جنگ ۱۲ روزه و پنج ماه قبل از شهادتشان از مسئولین سیاسی و فعالان سیاسی خواهش می‌کنند که روی حرف ایشان فکر کنند... بدون سود، بدون فایده، بدون دفع ضرر تازه بعد از مدتی فرمودند: نفع که ندارد ضرر هم دارد 🇮🇷 کانال حمید رسایی را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @rasaee
در جوار امام زاده قاسم (علیه السلام) بیانات صریح سرکار خانم اسدی خواهر شهید مدافع حرم محمد اسدی، که همراه جمع کثیری از خانواده شهدا کفن پوش، از مشهد مقدس به بابل آمده اند، درباره اهداف این قیام لله... 🧡 پشتیبان معروفانه👇 @maroofane_en @maroofane_en
✍️ زیبا بود 👌 چرا به فتنه ی گندم، آدم ازجِنان افتاد؟ چرا که نه؟..شیطان، خوش رُخی نشانش داد. چه وعده ی ابلیس باشد و طمع به گندم وِی، چه سان به گندم آمریکا، چه سان به گندم رِی. به وعده ی شیطان گر پی هوس بروی، چو گندمش بخوری هم تو بی لَبَس بِشوی. ✍️ شهاب الدین 🔴 👇 @bidariymelat
11.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عاقبت تفاهم نامه ای که بارها نقض شد آتش است! در شب تاسوعای حسینی به تأسی از حضرت قمر منیر بنی‌هاشم علمدار کربلا، امان نامه دشمن را آتش زدند. 🔔عضو شوید 👉 @amnclick
🔺نظرات رهبری در مورد تنگه هرمز 🔴 ‌چرا آمریکا می‌تواند در ‌ دریافت کند ولی ایران نمی‌تواند؟! 🔸توئیت دیروز ترامپ دربارۀ «دریافت عوارضی که توسط ایالات متحده آمریکا و برای ایالات متحده، به دلیل خدماتی که به عنوان فرشتۀ نگهبان به کشورهای خاورمیانه ارائه داده است، به منظور بازپرداخت هزینه‌های گذشته، حال و آینده»: 🔸یعنی دریافت عوارض برای بازپرداخت هزینه‌‌های جنگی که آمریکا آغاز کرده. 🔸اگر ایران در تنگۀ هرمز عوارض دریافت نکند، آمریکا و شرکت‌های بیمۀ انگلیسی دریافت خواهند کرد. 🔻برآوردهای بین‌المللی دربارۀ ظرفیت درآمدزایی تنگۀ هرمز: - رویترز: ۱۱۰ میلیارد دلار - اندیشکدۀ آکسفورد پراسس: ۸۰ میلیارد دلار - جی پی مورگان (بزرگترین شرکت خدمات مالی و بانک‌داری آمریکا): بین ۷۰ تا ۹۰ میلیارد دلار... یعنی دوبرابر فروش نفت. 📌 دریافت عوارض، نقض هیچ قانون بین‌المللی نیست. ایران عضو کنوانسیون حقوق درياها نیست. دریافت عوارض متعارف [حداقل ۱۰% ارزش بار کشتی] ایران را در دنیا منزوی نمی‌کند. لطفا در توهم لغو تحریم‌ها توسط کنگرۀ آمریکا، از منافع مالی نقد متعلق به مردم ایران نگذرید. و این بخش از صحبت‌های آقای نبویان 🖊فواد ایزدی