✍دوستان انقلابی
این اولین خروجی تفاهمنامه دولت پزشکیان و آمریکاست.
اگر میخواهید ارزش واقعی و نتایج منطقه ای این تفاهمنامه را ببینید به بندهای بیانیه مشترک کشورهای عربی با آمریکا نگاه کنید.
آنها جرأت پیدا کرده اند که درباره محدود کردن قدرت موشکی و پهپادی و هسته ای و منطقه ای ما بیانیه بدهند. از خلع سلاح مقاومت در مقابل اسرائیل و آمریکا حمایت کنند و حاکمیت ما بر تنگه هرمز را به چالش بکشند. و برای تجارت با ما خط و نشان بکشند....
اینها در طول جنگ از ترس قدرت ایران به وحشت و التماس افتاده بودند اما روند مذاکرات غیرمنطقی و غیر عقلانی که خلاف نظر رهبر انقلاب بود به این جماعت بزدل جرات گستاخی و زیاده گویی داده است.
پویش سفیران معروف شیراز .
https://eitaa.com/joinchat/1420100096Cc201486f8e
⭕️ ترامپ و مذاکرهکنندگان ایرانی
🔻پس از سفر عجولانه هیات مذاکره کننده ایرانی به سوئیس برای مذاکره با طرف آمریکایی،ترامپ با دو مصاحبه و یک توئیت از هیات ایرانی استقبال کرد!
▪️ترامپ خطاب به پزشکیان گفت: او بهتر است مراقب حرف زدنش باشد،بهتر است رفتارش را درست کند، وگرنه کشورش را هم تصرف خواهیم کرد.
▪️رئیسجمهور آمریکا در مصاحبه با فاکسنیوز خطاب به هیات ایرانی گفت:«اگر تنگه هرمز را ببندید،کشوری نخواهید داشت.حتی نمیتوانید به کشور لعنتی خودتان برگردید.»
▪️و توئیت ترامپ خطاب به هیات مذاکره کننده ایرانی:«ایران باید فوراً جلوی گروههای نیابتی خود در لبنان که درحال ایجاد دردسر هستند را بگیرد.اگر این کار را نکند دوباره ضربهٔ بسیار سختی به ایران خواهیم زد.دقیقاً مثل همان کاری که هفته گذشته کردیم. فقط اینبار بسیار سختتر!
🔻به نظر می رسد مذاکره کنندگان ایرانی برای شنیدن این اهانتها با عجله به ژنو پرواز کرده و مهمترین دستاورد سفر آقایان قالیباف،عراقچی و هیات همراه به ژنو،نوش جان کردن همین توهین های ترامپ بوده است!
🔻اگر هیات یک کشور کوچک آفریقایی این چنین با تحقیر و توهین روبرو می شد،بدون مذاکره به کشورش بر می گشت اما پشت کار و اراده هیات ایرانی برای مذاکره با آمریکا به هر قیمتی(حتی تحمل زشت ترین اهانتها و تهدیدها به ملت و کشور ایران)،در تاریخ دیپلماسی جهان بی نظیر است!
@pas_kouchehaie_enghelab
⭕️ نبرد خاموش در تنگه هرمز
🔻پیش از جنگ رمضان،تردد کشتیها در تنگه هرمز از مسیر قرمز رنگ صورت می گرفت اما پس از جنگ،با مینگذاری و ایجاد محدودیت در این مسیر توسط رزمندگان اسلام،ج.ا مسیر جایگزین آبی رنگ را ایجاد و "نهاد مدیریت تنگه هرمز" را برای هماهنگی عبور شناورها معرفی کرد.این مسیر پس از توافق با آمریکا،برای عبور رایگان همه شناورها بازگشایی شد و شناورها صرفا با معرفی خود به نهاد مدیریت تنگه هرمز،از این مسیر می گذرند.
🔻آمریکا با استفاده از فرصت مذاکره و توافق و با همکاری عمان،مسیر جدید (سبز رنگ)را در آبهای عمان ایجاد کرد. مسیری که جایگزین مسیر مورد نظر ایران(آبی رنگ) باشد.
🔻به ادعای آمریکا،شناورها میتوانند در مسیر سبز(گذرگاه عمان)با نظارت نیروی دریایی آمریکا و "بدون پرداخت عوارض و محدودیت زمانی" عبور کنند.این اقدام، زمینه ساز حضور آمریکا در تنگه هرمز به بهانه تامین امنیت خواهد بود!این در حالی است که ترامپ درباره نقش آمریکا در تنگه هرمز سخن گفته و خود را فرشته نگهبان این تنگه نامید.
🔻آمریکا با تحریم"نهاد ایرانی مدیریت تنگه هرمز"بدنبال محدود شدن فعالیت این نهاد و سوق دادن عبور و مرور به سوی مسیر عمانی_آمریکایی (مسیر سبز)است.(لازم به ذکر است که مسیر سبز رنگ به واسطه محدودیتهایی در عمق،برای تردد همه شناورها مناسب نیست.)
🔻نیروی دریایی سپاه پس از تلاش آمریکا برای گشودن مسیر عمانی-آمریکایی،اعلام کرد با هرگونه عبور از تنگه هرمز،خارج از مسیر تعیین شده ج.ا مقابله خواهد کرد!
🔻آمریکا در پوشش مذاکره و توافق،در پی قطع تسلط ج.ا بر تنگه هرمز در "نبرد آینده" است!
@pas_kouchehaie_enghelab
18.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚩 سپاه باید بزنه تو دل خطر!
درخواست عجیب حاج قاسم سلیمانی
👈اجازه میدی ده تن مواد منفجره تو
هواپیما بذارم سیصدتا رزمنده تو فرودگاه دمشق پیاده کنم
💡 سید علیرضا آلداود
@aledavood 👈 عضو شوید
10.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی هنر و درایت شاعر با شرافت و زمانشناسیِ مداح با هم تلفیق بشه نتیجه میشه این اجرای زیبای سید رضا نریمانی
شعر و مداحیِ مورد تأکید و مورد پسندِ آقای شهید ما
مالک بیا که دست علی را نفاق بست
دل را معاویه به همین اتفاق بست
تیغ خواص روی رگ گردن علیست
قرآن رفته بر سر نی دشمن علیست
در فتنه مذاکره حرف از ظرایف است
مالک علی الاصول علی خود مخالف است
گاهی عوام جامعه تاخیر میکنند
در بین مصلحت طلبان گیر میکنند
چشم خواص در پی نان معاویهست
در سینه خواص نشان معاویهست
تا عمر و عاص منتظر حرف و گفتگوست
منبر شکسته باد اگر اشعری بر اوست
مالک به هوش باش و کنار علی بمان
میثم صبور باش و به دار علی بمان
عمار با اقامه تبیین قیام کن
تنهاست مرتضی تو به او یک سلام کن
ده ضربه مانده جنگ رسیده به انتها
دستت به تیغ باشد و چشمت به مرتضی
مالک در این میانه تو با مرتضی بمان
از این به بعد منتظر کربلا بمان
@mj_mohammadzade
10.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 مالک بیا که دست علی را وفاق بست...
@Kayhan_Online
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پزشکیان:
حضرت آقا بعد از جنگ ۱۲ روزه فرمودند نباید مذاکره کنیم اما من خدمت ایشان رسیدم و گفتم....
🔴 دقت کنید کسی که در اوج جنگ از امارات عذرخواهی می کند و در روز مذاکرات سوئیس از بدبختی و گرسنگی ملت می گوید، اینچنین خود را عاقلتر از امامش می داند؛ مثل خیلی از شیعیان جامانده از عاشورا و سپاه حسین
ولایتگریزی بخشی از هویت جریان غربگراست و بدون آن، قدرت زیست ندارند؛ بیرون از قدرتهایشان به دنبال براندازی سخت هستند و درون قدرتهایشان، براندازی نرم و تهی کردن انقلاب از محتوایش!
بیچاره آن انقلابی که ذات جریان اصلاحات را نشناخت و راحت بازی میخورد.
┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
🍃 روزنوشتهای دکتر علی صدر
@siyasatbrotoush
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مذاکره با «منعطفها»
اظهارات مداخلهجویانه روبیو درباره ایران:
🔹نظام ایران هنوز توسط روحانیون رادیکال رهبری میشود. این چیزی است که همیشه توسط آن رهبری شده و همچنان توسط آن رهبری میشود.
🔹آنها افرادی را در شاخههای سیاسی دارند که به نظر انعطافپذیرتر و مایلتر به همکاری با ما هستند. اینها کسانی هستند که ما با آنها مذاکره میکنیم.
🔻 حکمران؛ روایت عمیق سیاست و اقتصاد
@HokmranOnline
✍هشدار به منعطفین
موظب باشید که پسند دشمن نشوید زیرا آن روز ، روز سقوط وخروج شما از دایره ولایت خواهد بود.
حاجیه تجلی
#یالثارات_الخامنه_ایی
#انتقام
#مرگ_برآتش_بس_تا_اخراج_امريكاازمنطقه_ومحو_اسرائيل
#مرگ_برمذاکره_باامریکا
#وَعْدَالله_غير_مکذوب
🌹@vadallah
🔻نامه جمعی از پاسداران گیلانی به مقام معظم رهبری:
▪️علی الاصول بیزاریم از آنانی که ترس و سازش را تبلیغ و توجیه می کنند
بسم الله الرحمن الرحیم
محضر فرمانده محترم کل قوا امام سید مجتبی حسینی خامنه ای
🔹سلام و درود بر امام زمان و شهیدان مسیر ظهورش و در راس همه آنها قائد شهید امام خامنه ای و سلام بر امام سید مجتبی خامنه ای میراث دار نهضت خمینی کبیر و خامنه ای شهید(رضوان الله)
و اما بعد
اماما!
🔹قسم به خون پاک شهید میرزا کوچک جنگلی شهید نهضت اسلامی استقلال ایران
🔹قسم به قطره قطره خون پدران و برادران شهیدمان در دفاع مقدس از قلی پور و املاکی تا خوش سیرت و بیگلو که واژه «ترس از دشمن» را نمی شناختند.
🔹قسم بخون همسنگرانمان از سیرت نیا و طاهر نیا تا کوچک زاده و مسافر! که برای دفاع از حرم اهل بیت حاضر شدند خون شان در غربت بر زمین بریزد اما آجری از حرم اهل بیت کم نشود!
🔹قسم به بدن تکه تکه عزیزان مان که در خیابان های شهر در کودتای دی ماه سال گذشته به جرم سربازی امام خامنه ای و ایران اسلامی در آتش سلطنت طلبان صهیونیست سوخت، از سلمان پیشه، فردی و لطیفی تا مرضیه نبوی نیا!
🔹قسم به همرزمانمان که پای لانچرهای غیرت و وفاداری توسط سربازان ابلیس تکه تکه شدند اما قدمی به عقب برنداشتند.
🔹قسم به خون شهدای جنگ رمضان از صادق زرین تا کمیل مطیع دوست
🔹خدا را شاهد میگیریم اکنون که علم فرماندهی جنگ با خونخوارترین سربازان ابلیس که قاتل امام شهید و فرزندان مظلوم این سرزمین اند، بر دوش مبارک شما قرار گرفته، در راه اطاعت از شما که اطاعت از امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است نه تنها از جان خود بلکه از آبرو و حیثیت خود نیز دریغ نخواهیم کرد.
🔹امام عزیز! فریاد حسینی «مثلی لا یبایع مثل یزید» امام شهیدان که سازشکاران با ترامپ را در صف قتله کربلا معرفی کرد نقشی پاک نشدنی در قلب مان حک کرده است.
🔹ما از همان نسلیم که می گفت ننگ بر جنازه پاسداری که هنوز فشنگی در خشابش باقی مانده باشد.
🔹علی الاصول بیزاریم از همه سازمانها، آدم ها و بوق هایی که ترس و سازش و عقب نشینی را تبلیغ و توجیه می کنند. گوش ما تنها به لسان مبارک شماست. علی الاصول ما پاسداران تنها ولایت هستیم و بس.
امروز که راه عشق پر پیچ است
حکم آنچه تو میکنی دگر هیچ است!
🔹در آخر به مانند الگوی ولایت مداری مان شهید سیدحسن نصرالله که جملات شب عاشورای یاران باوفای سیدالشهدا را به امام خامنه ای تقدیم کرد، عرضه می داریم:
🔹ای آقای ما، ای امام ما، ای رهبر ما اگر ما می دانستیم که کشته می شویم و سپس سوزانده می شویم و آنگاه خاکستر ما بر باد داده می شود و سپس زنده می شدیم و باز هم کشته می شدیم و سوزانده می شدیم و خاکسترمان بر باد داده می شد و آمریکایی ها و صهیونیست ها هزاران بار این کار را با ما بکنند ای فرزند حسین تو را رها نخواهیم کرد.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
۴تیرماه ۱۴۰۵ مصادف با عاشورای ۱۴۴۸
جمعی از پاسداران گیلانی جانفدای شما
☫يَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَيْدِيهِم
🔸هزاران درود و سلام خدا براین پاسداران حقیقی جان برکف مطیع امر فرمانده کل قوا
🔊 بقیه پاسداران و نیروهای مسلح بسم الله یاعلی
#قیام_کنید_دو_نفر_دونفر_یا_به_تنهایی
🆔@motalebegaran_mazandaran
✍پویش نیروهای مسلح اعم از سپاهی وارتشی به استنکاف از موضع نظاميان حاضر در شعام در موافقت با انعقاد تفاهم نامه با ترامپ
❌لازم است کلیه نیروهای مسلح، اعم از سپاهی وارتشی شاغل یا باز نشسته ،ضمن بیعت با فرماندهی کل قوا، برائت وانزجار خود را از رأی مثبت نظامیان حاضر در شعام به تفاهم نامه بین آقای پزشکیان و ترامپ جنایتکار اعلام نمایند، خاصه زمانی که با بیانیه رهبری آشکار شد که معظم له علی الاصول در مورد این مذاکره وتفاهم نامه نظر دیگری داشتند. زیرا کلیه نظامیان اعم از سپاهی وارتشی، علی الاصول باید خواستشان در نظر وعمل ، همان خواست ونظر فرماندهی کل قوا باشد ، هم بجهت رعایت سلسله مراتب نظامی وهم بجهت نظام مبتني بر اصل حاكميت ولایت فقیه در كشور ، در غیر اینصورت بدعت استنکاف نظری وعملی نظامیان از نظر وخواسته فرماندهی کل قوا، زمینه ساز نفوذ دشمن در نهادهای نظامی وبتدریج منجر به کودتا در این نهادها خواهد شد وموجبات فروپاشی نظام را فراهم خواهد نمود، آرزویی که جریان فاسد اصلاحاتچی کودتاچی سالها تلاش نمودند تا این بدعت گام به گام وارد نهادهای نظامی وتحمیل به فرماندهان نظامی گردد که از آن به یک کودتای ایدئولوژیک دربین فرماندهان نظامی میتوان یاد کرد.
این پویش اعلام انزجار و برائت، به جهانیان نشان خواهد داد که ارتش وسپاه از اول انقلاب وفادار ترین رکن از ارکان نظام، بوده وهستند .والسلام یاعلی
حاجیه تجلي
#یالثارات_الخامنه_ایی
#مرگ_برآتش_بس_تا_اخراج_امريكاازمنطقه_ومحو_اسرائيل
#مرگ_برمذاکره_باامریکا
#وَعْدَالله_غير_مکذوب
🌹@vadallah
17.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴🏴🥀 اشک مقدس این نوجوان یزدی
و سطح تحلیل فوقالعاده او را ببینید!
#مردم-مبعوث
✍ آقایان نظامی حاضر در شعام، ای کاش ذره ای از بصیرت این نوجوان را داشتید.
تاریخ مصرف شما رو به اتمام است ، بزودی کرسیهای شما به این اندیشه های پاک واگذار خواهد شد.
توبوا الی الله قبل از اینکه مهلت شما برای خدمت به اسلام ونظام مبتني بر ولایت فقیه بپایان رسد .
حاجیه تجلی
#یالثارات_الخامنه_ایی
#انتقام
#مرگ_برآتش_بس_تا_اخراج_امريكاازمنطقه_ومحو_اسرائيل
#مرگ_برمذاکره_باامریکا
#وَعْدَالله_غير_مکذوب
🌹@vadallah
پاسخ علیزاده سکولار به ظریف: 👇
ظریف گفته اون لندن نشینها (علیزاده) از ما انقلابیتر شدهاند. نفوذ سازمان یافته از مرزها بیرون زده و مامور MI6 و ستون پنجم هستند
🚫 علیزاده در پاسخ گفته:👇
اقای ظریف من ستون پنجم نه ستون پنجاهم اصلا ستون هزارم جاسوسهای عالم، عضو ام MI6 نه عضو MI1000 رد گم نکن با بچه طرف نیستی.
🔻برو از مردم بپرس من بتن ریختم تو رأکتور اراک!!!@
و بابا بدیم بره راه انداختم یا تو ..
🔻من مکانیسم ماشه را چپوندم به آینده مملکت یا توی بی وطن بی وجود...
🔻سیستم من ۵۰ میلیارد دلار بخاطر اینکه زنگنه زندان نرود و محاکمه نشود گذاشت تو کاسه ملت مظلوم یا سیستم روحانی و شما ...
🔻من استعفا دادم تا پیروزی بر داعش کم رنگ بشه یا تو ..
🔻من داعش را در ادلب تثبیت کردم که سالهای بعد بیایند تجهیز شوند و سوریه را بگیرند. یا توی خائن ..
سلیمانی را خون به جگر کردی و نگذاشتی سردار سلیمانی ته ماجرا را که در ادلب بود؛ جمع کند..
🔻من با گرانی مسخره طور بنزین جوانان مردم را به عمد به کشتن دادم یا تو و روحانی ...
🔻من کشتی غذای یمنی را که از ایران میرفت برای کمک به مظلومین و گرسنگان یمن که آنها را نجات دهد ((دقیقا الان غزه)) جلوش را گرفتم یا توی بی وجود بخاطر امضای کری تضمین است. و باعث نسل کشی شدی.
🔻 آقای نامحترم ظریف تو شانس آوردی که در مملکتی... متولد شدی وگرنه هرکشوری بودی الان استخوانت در دهان سگها بود و خیلی سال پیش اعدام شده بودی ...
کدامیک راست میگویند؟
ظریف یا علیزاده؟
قضاوت با مردم.
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
.
#علی_الاصول یعنی:
عباس،
اگر بنا باشد حسین آب نخورد تو هم نمیخوری
چه برسد به اینکه نظر دیگری داشته باشی!
#قالیباف
🆔 @eittwitter گاهی نگار