eitaa logo
وآدي³¹³🔅امیرمحمدمُقیسه
5.4هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
2.2هزار ویدیو
15 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم هرکدوم از ما به اندازه خودمون باید راهی رو روشن کنیم و حق رو بازگو کنیم این وظیفه اصلی ما در این زمانه است... #اَللّٰهُمَ_عَجِّلْ_لِوَلِیِّکَ_الفَرَجْ ♥️³¹³♥️ @vadii313 ادمین پیج اینستاگرام. http://Instagram.com/amir_moghise69
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴بیاید یه دور ماجرا رو باهم با زبون ساده مرور کنیم هدف اونا از جنگ این بود که ما موشکی و هسته ای نداشته باشیم و کاملا این دوصنعت ما نابود بشه چرا!؟ چون ما دشمن درجه یکشون هستیم و اگر هسته ای و موشکی داشته باشیم یعنی دهنشون رو هر وقت بخوایم میتونیم مورد عنایت قرار بدید هدف ما هم این بود که اونا رو بیچارشون کنیم چون ما میگیم قدرت مستقلی هستیم که تسلیم نمیشیم و شما رو هم بیچاره میکنیم که هیچ راه و چاره ای براتون نمونه که بخواید ما رو اذیت کنید بعد این همه سال مذاکره و تحریم و...جواب نگرفتن، آخرین گزینه ی اونا جنگ نظامی بود که هسته ای و موشکی ما«که عامل نابودیشون هست» رو تعطیل کنند حالا اگر با جنگ هم نشه موشکی و هسته ای ایران رو تعطیل کرد حقیقتا یعنی بیچاره شدن و دیگه هیچ چاره ای نخواهند داشت این یعنی یک کشور قوی این منطقه داره که نمیشه جلوش رو گرفت و این موضوع یعنی نابودی تمام برنامه های اونا برای دنیا حالا بیاید بررسی کنیم موشکی ما که مشخص اوضاعش و قبل آتش بس آخرین ضربه رو خیلی محکم تر از اونا مابودیم که زدیم کارمون رو محکم داریم ادامه میدیم وحقیقتا موشکی ما کابوس صهیونیست هاست اما هسته ای از اونجایی که تجهیزات مهممون قبل حمله جا به جا شده بوده به راحتی آسیب هامون قابل ترمیم اند منتها تاقبل جنگ عضو آژانس بودیم و نظارت دائمی میشد از ما سمت بمب هم نرفته بودیم حالا از این به بعداگر NPT خارج بشیم و مثل خود اسرائیل مثل کره شمالی بگیم دیگه اجازه بازرسی نمیدیم،باز یک شکست بزرگ دیگه و بیچارگی جدیدی برای دشمن رقم میخوره چون میگن قبل جنگ اگه ایران هسته ای داشت لا اقل اجازه بازرسی داشتیم اما الان بعد از جنگ،هم هسته ای داره هم دیگه اجازه ی بازرسی نداریم همه شاید بخواد سمت ساخت بمب بره مثل این کلا ظاهرا نمیشه با ایرانیا جنگید و به هدف دلخواه رسید یه بُعد دیگه هم داره قضیه که وقتی شکست ناپذیری و تسلیم ناپذیری خودمون رو نشون دادیم بریم سراغ ضرب شست نهایی که کلا اونا همه چیشون رو جمع کنند و برند که زمان این ضرب شست کی باشه رو کسی جز رهبر انقلاب نمیتونه تعیین کنه البته ایشون میزان آمادگی ما و منطقه رو میبینند و این مسئله رو تدبیر میکنند،اینطور بگم اگر ما و منطقه آمادگی کامل داشتیم تاحالا کلا کار تموم شده بود ولی ایشون همون طوری که با مذاکرات غیر مستقیم جامعه رو آماده این مرحله کرد با این آتش بس و نقض آن توسط دمشن هم مردم آماده مرحله بعدی خواهند شد در کل این آتش بس به هیچ عنوان صلح نیست و همونطوری که خیلی وقت هست تو جنگیم الان جنگ ادامه داره منتها این که کی دوباره وارد فاز نظامی خواهد شد باید یکمی صبر کنیم تا مواضع مسئولین رده بالا که الاعات محرمانه دارند رو ببیینیم اما گمانم این است که آتش به زودی نقض خواهد شد تحلیل نهاییم از اوضاع این هست که در آینده اسقاطیلی ها و آمریکایی ها میفهمند ایران قدرت بی شکست منطقه شده است و نه با مذاکره کوتاه میاد و نه با جنگ بنابرین فلسفه وجودی اسرائیل که قرار قدرت بی شکست منطقه باشد زیر سوال میره و مردمشون ناامنی دائمی خواهند داشت و آینده این منطقه با خروج این حرامزادگان و آقایی ایران رقم خواهد خورد ✍ حسین ابراهیمیان ✅ |بیـکـران👇 ♾️ @bikarran ♾️ .
🗯بیانیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درباره تحمیل توقف جنگ به دشمن صهیونی و حامیان شرورش ملت سرافراز و مقاوم ایران 🗯در پی تجاوز دشمن صهیونیستی فرزندان شجاع و جان بر کف شما در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا را لبیک گفتند و با رشادتی مثال زدنی هر شرارت دشمن را کوبنده پاسخ دادند که در آخرین آن پایگاه آمریکایی العدید و پس از آن سراسر اراضی اشغالی آماج حملات موشکی قرار گرفت. 🗯هوشیاری موقع شناسی مقاومت همبستگی و یک دلی بی نظیر شما مردم راهبرد اصلی دشمن را در هم شکست و فرصت آن را فراهم ساخت که پایداری رزمندگان اسلام و قدرت خیره کننده آنان که طی سالها مجاهدت خلاقانه و نوآورانه و پیگیری مستمر فراهم آمده بود در طول ۱۲ روز مجاهدت خونین و مدیرانه به کار گرفته شود و هر تجاوزی را به موقع و به اندازه پاسخ دهد. 🗯هدیه ی الهی در برابر این درک و رفتار عمیق و معنادار ملت تدبیر و مجاهدت رزمندگان و امامت حکیمانه نصرت 🗯و پیروزی ای بود که دشمن را مجبور به پشیمانی و پذیرش شکست و توقف یک طرفه تهاجم خود نمود. 🗯بر همین اساس به آگاهی ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی میرساند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بدون کمترین اعتماد به سخنان دشمنان و دست به ماشه آماده ی پاسخ قاطع و پشیمان کننده به هر عمل تجاوزکارانه دشمن خواهند بود. 🔅 | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
🚨 ستاد کل نیروهای مسلح شلیک هرگونه موشک در ساعات اخیر از ایران به سمت سرزمینهای اشغالی را تکذیب کرد 🔅 | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
نه حکومت ایران براندازی شد، نه هسته‌ای تعطیل شد، نه موشکی تسلیم شد، نه ۴۰۰ کیلوگرم اورانیوم غنی شده آسیب دید ... حالا این نتانیاهوست که باید پاسخگوی دیوانگی‌اش که منجر به آسیب جدی به سرزمین‌های اشغالی شد، باشد! ایران نیز پدافند و آفند خودش را بازسازی می‌کند تا در آینده‌ای که احتمالاً دور نیست، آماده نبردی دیگر شود؛ این بار بدون شبکه نفوذی داخل ایران ... 🔅 | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
9.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎙والله العظیم از روز اول جنگ تا الان من یک روز ناامید نشدم... پیروزی از آن ماست نا امید نیستیم ❤️ 🔅 | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
🛑۵ دلیل پیروزی و مهم جنگ ایران! بسیار بسیار مهم‼️ ۱-شکست طرح اسرائیل ۲-حملات مستقیم یه اسرائیل و امکانات آمریکا ۳-شکست طرح آمریکا برای امکانات هسته ای و موشکی ایران ۴-مدیریت هوشمند جنگ با آمریکا و ترس جدی آمریکا در ورود به جنگ ۵-همراهی جبهه مقاومت و گسترش جبهه مقاومت در منطقه... 🔅 | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
522.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ویرانی‌هایی که در بئرسبع امروز به‌وجود آمد 🔅 | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
⭕️اسرائیل بعد چند روز از آتش بس هایی که داده غلط هایی بزرگی کرده که از ترور یحیی سنوار گرفته تا سید حسن خلاصه این دفعه فرق می‌کنه ما گفتیم دست به سلاح هستیم کوچیک ترین خطایی ازشون به نابودیشون ختم میشه انشاالله. 🔅 | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👌اگر مقاومت کردید اونوقت قله را فتح خواهید کرد... 🔅 | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
328.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨هم‌اکنون بابلسر گفتید نمادین میزنید ؟! یعنی چی؟! ترس و دلهره مردم رو چی میگید تجاوز تجاوزه🤬 🔅 | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
📌حالا نوبت موشکای ماست برن یه حمله نمادین کنن و دستی تکون بدن و برگردن اره دایی اینجوریاس 👊 🔅 | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
خوی به هیچ آتش‌بسی پایبند نخواهد بود، چه با حمله خارجی چه با عوامل مزدور داخلی 🔅 | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖